کد خبر: ۱۲۷۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۲۹ دی ۱۳۹۷
پس از شکست فجرسپاسی در اراک؛

مهابادي سرمربی فجر: مستحق باخت نبوديم

داوود مهابادي سرمربي فجر شهيد سپاسي در كنفرانس خبري بعد از باخت مقابل الومينيوم اراك به خبرنگاران گفت: اصلا اين باخت حقمان نبود و مساوي نتيجه بسيار عادلانه تري بود.

به گزارش شیرازه  مهابادی اظهار داشت: در نيمه اول به دليل شرايط نامساعد جوي هر دوتيم نتوانستند فوتبال خوبي را ارائه كنند و نمي توانم راجع به كيفيت فني صحبت خاصي كنم ولي در همان تك موقعيت هايي كه بوجود امد تيم ما يك موقعيت بسيار عالي را از روي نقطه پنالتي از دست داد كه اگر تبديل به گل شده بود روند بازي در ادامه تغيير مي كرد.

مهابادي ادامه داد: هر چه از نيمه دوم گذشت تيم ما از لحاظ مالكيت توپ و ايجاد موقعيت بهتر عمل كرد ولي نتوانستيم از برتري كه داشتيم استفاده كنيم و اين تيم حريف بود كه توانست به گل دست پيدا كند و در نهايت با همان تك گل، سه امتياز بازي را كسب نمايد.

وي افزود: اصلا اين باخت حقمان نبود و مساوي نتيجه بسيار عادلانه تري بود، با اين وجود اين برد را به كادر فني، بازيكنان، شركت الومينيوم و مردم اراك تبريك ميگويم.

وي در خصوص تيم حريف افزود: تيم الومينيوم تيم پر مهره ايي مي باشد و در نيمه دوم انسجام دفاعي خوبي داشتند و توانستند فضاها را بخوبي پوشش دهند. آقاي كمالوند هم از مربيان بسيار خوب فوتبال ايران است كه اميدوارم در اينده نيز موفق باشند.

وي در خصوص داوري بيان داشت: داوري مورد خاصي نداشت و تيم داوري علي رغم اوضاع نامساعد جوي و هواي برفي شهر اراك روز خوبي را سپري كرد.

نظرات بینندگان