کد خبر: ۱۲۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۶ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۷
سه هزار نفر از نخبگان فارس خطاب به مجمع تشخیص مصلحت نظام:

تصویب دو کنوانسیون CFT و پالرمو هیچ کمکی به اقتصاد ایران نمی کند

سه هزار نفر از دانشجویان، طلاب و نخبگان شیراز در نامه ای به مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستار بررسی لوایح cft ‌و پالرمو با منطقی انقلابی و نگاهی به تجربه خسارت محض برجام شدند.
تجربه نشان داد تصویب دو کنوانسیون CFT و پالرمو هیچ کمکی به اقتصاد ایران نمی کند
به گزارش شیرازه، 3000 نفر از نخبگان دانشجو و طلبه استان فارس خطاب به مجمع تشخیص مصلحت نظام نامه ای سرگشاده منتشر کردند:

متن نامه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
رئیس و اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام
با سلام و احترام

نیک مستحضرید که امام خامنه ای پس از فتح الفتوح برجام (البته از نگاه عده ای!) بارها سخن از تجربه ی تاریخی جنگ احد به میان آوردندکه مسلمانان در آن روزگار جنگ برده را به دلیل خطای در محاسبه و ضعف در ایمان باختند.گویی شرایط این سال های کشور و برخی وادادگی ها و خطاهای محاسباتی چنین خطری را گوشزد می کند.گویی در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی و لحظه های حساس که در حال شکست دادن نظام سلطه است،در درون خود با عناصری سست عنصر،ضعیف و گاهی خائن روبرو است.عناصری که می توانند اراده های مستحکم ملت را ضعیف و امیدهای بلند آن ها را ناامید کنند و انقلاب را در میانه ی راه به ناکامی بکشانند.ایشان در این زمینه در 25 خرداد سال 1395 در دیدار کارگزاران نظام فرمودند:

"وقتی انسان مبتلا است به گناه، در یک نقطه‌ی حسّاس و بزنگاه کم می‌آورد. آیه‌ی قرآن میفرماید که: اِنَّ الَّذینَ تَوَلَّوا مِنکُم یَومَ التَقَی الجَمعانِ اِنَّمَا استَزَلَّهُمُ الشَّیطانُ بِبَعضِ ما کَسَبوا؛ در جنگ اُحد، آن‌کسانی که نتوانستند طاقت بیاورند و دلشان در هوای غنیمت آن‌چنان تپید که فراموش کردند چه مسئولیّت حسّاسی در اختیار آنها و برعهده‌ی آنها است و جنگ پیروز را به جنگ مغلوب تبدیل کردند، اِستَزَلَّهُمُ الشَّیطانُ بِبَعضِ ما کَسَبوا؛ اینها قبلاً خطاهایی انجام دادند، آن خطاها اینجا خودش را نشان داد.
این یک مرحله است؛ یعنی گناه ما موجب میشود که در یک نقطه‌ی حسّاس، در یک نقطه‌ی بزنگاه، نتوانیم تاب بیاوریم، نتوانیم مقاومت کنیم. خب، ما مسئول کشور هستیم؛ از این بنده‌ی حقیر گرفته تا مسئولین دولتی، مسئولین قضائی، مسئولین قوّه‌ی مقنّنه و همین‌طور سلسله‌مراتب مسئولیّتها، همه مسئولیم؛ اگر چنانچه کاری بکنیم که نتیجه آن باشد که «اِنَّمَا استَزَلَّهُمُ الشَّیطان» و پایمان بلغزد و نتوانیم طاقت بیاوریم در آنجایی که باید تاب آورد و طاقت آورد، خطر بزرگی ما را تهدید میکند. از این بالاتر، گاهی اوقات گناه ما و خطای ما و کج‌روی ما موجب میشود که -پناه بر خدا- به تکذیب ماانزل‌الله مبتلا بشویم؛ ثُمَّ کانَ عاقِبَةَ الَّذینَ اَسآءُوا السّوأَی‌ اَن کَذَّبوا بِآیاتِ الله.

حضرات آیات و آقایان محترم؛

برجامی که قرار بود تمام مشکلات مردم ایران را از جمله همه ی  تحریم ها را به محض توافق هسته ای حل نماید امروز می بینیم در سومین سالگرد این توافق ضمن اینکه ما همه ی تعهدات خود را عملی کرده ایم نه تنها مشکلی برطرف نکرده است بلکه بر مشکلات کشور نیز افزوده است و این تجربه ی تلخ بر صفحه های  تاریخ این کشور ثبت شده است.

اما متاسفانه عده ای که باید از این تجربه درس بگیرند و بر خود اتکایی تکیه کنند اندوخته ای نیا موخته اند و با تمام قوا به دنبال برجامی دیگر هستند با توسل به انواع و اقسام بهانه تراشی ها به دنبال تصویب و اجرای لوایح FATF می باشند.تصویب لوایح CFT و پالرمو بدون شک مخاطراتی از جمله موارد زیر را برای کشور خواهد داشت :

1-به اذعان مقامات دولتی تصویب دو کنوانسیون CFT وپالرمو، روابط بانکی را بهتر خواهد نمود، اما نگاهی به اتفاقات ماه‌های اخیر، خصوصا از زمان خروج آمریکا از برجام، نشان می‌دهد که تک تک بانک‌هایی که با کشور ارتباط داشتند، به دلیل بازگشت مجدد تحریم‌ها و ترس از جریمه‌های هنگفت این کشور، اعلام قطع همکاری با بانک‌های ایرانی نمودند. از این جهت، تصویب دو کنوانسیون CFT وپالرمو ، نتیجه‌ای نخواهد داشت. البته باید خاطر نشان کرد که اگر دو کنوانسیون CFT وپالرمو تصویب شود، ممکن است تغییری در روابط بانکی ایجاد نشود چرا که تجربه ی  کره شمالی
 نشان می دهد این کشور دو کنوانسیون CFT وپالرمو را در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ تصویب کرده است، ولی به دلیل سیاست‌های تحریمی آمریکا علیه این کشور که تابستان سال گذشته، اعمال شد، عملا بهبود روابط بانکی برای این کشور رخ نداده است.البته در این مورد نیز وزیر امور خارجه رسما از تریبون مجلس شورای اسلامی اعلام کردند که هیچ تضمینی برای رفع تحریم ها و بهبود روابط بانکی با تصویب این لایحه وجود ندارد!

2- مفاد و مواد این دو کنوانسیون در جهت شناسایی دقیق فعالیت‌های اقتصادی اشخاص حقیقی و حقوقی صورت می‌گیرد. در این دو کنوانسیون CFT وپالرمو ، باید تمامی اطلاعات و مشخصات یک معامله ثبت شود و در صورت درخواست‌های کشور‌های خارجی به اشتراک گذاشته شود. مشخص است که در شرایط تحریم پذیرش این گونه تعهدات فعالیت‌های اقتصادی اشخاص حقیقی و حقوقی که بایستی به دور از چشم بیگانگان و تحریم‌ها، صورت گیرد را روشن کرده، دچار مشکل می‌کند.

3-پذیرش تعهدات این دو کنوانسیون، اشراف و سیطره اطلاعاتی دشمنان را بر شریان‌های بانکی کشور فراهم می‌کند و بر این اساس، تصویب دو کنوانسیون، زیان‌ها و خسارت‌های جبران‌ناپذیر فراوانی را بر کشور تحمیل می‌کند و توان کشور را در دور زدن تحریم‌ها تضعیف می‌کند.

4-تصویب این دو کنوانسیون، باعث می‌شود که ورود و خروج ارز اسکناسی به کشور، محدود شود، این در حالی است که بازار ارز کشور، به دلیل افزایش قیمت ارز، نیازمند ارز اسکناسی است. از دید این کنوانسیون ورود بالای ارز اسکناسی، بستر و زیرساخت خوبی برای انواع فعالیت‌های پولشویانه است.
5-واردات دارو و غذای کشور که در شرایط فعلی، باید از طریق روش‌هایی که تحریم را دور می‌زند، انجام شود با تصویب کنوانسیون پالرمو، آسیب خواهد دید چرا که طبق این کنوانسیون، تمامی فعالیت‌های اقتصادی هر کشوری با این عنوان که پولشوئی صورت نگیرد، باید شفاف شود. همچنین در فروش نفت در بورس که برای دستیابی به درآمد‌های نفتی صورت میگیرد، خلل ایجاد شود چرا که در بورس نفت، باید خریدار و فروشنده و نحوه انتقال پول، مخفی بماند، اما طبق این کنوانسیون باید، همگی این موارد روشن و مشخص شود.

6-کنوانسیون CFT به واسطه تعریف خاص خود از تروریسم، می‌تواند منجر به محدودیت برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بخش‌های دفاعی و گروه های مقاومت شود. این ایراد توسط شورای نگهبان به کنوانسیون CFT مطرح شد.

7-گفته می‌شود که می‌توان با حق تحفظ به این دو کنوانسیون  پیوست و از ضرر‌های حتمی آن‌ها جلوگیری به عمل آورد ولی، اگر شرط مذکور، منطبق بر کنوانسیون وین ۱۹۶۹ نباشد و کشور‌های دیگر به آن اعتراض کنند، در موارد اختلافی، متن کنوانسیون مبنای عمل خواهد بود و نه شرط گذاشته شده! نکته جالب توجه این است که در بسیاری از مواردی که کشور‌ها به این کنوانسیون‌ها ملحق شده‌اند، کشور‌های دیگر به حق شرط آنان ایراد گرفته و بیان کرده‌اند که حق شرط را قبول نمی‌کنند.

جدای مخاطرات ذکر شده در گوشه و کنار عالم سیاست زمزمه های فاصله گرفتن از مبانی انقلاب خمینی (ره) به گوش می رسد،در دورانی که باید همه از جمله مسئولین امر سیاست مقاومت و ایستادگی و همین طور عزت را در پیش بگیرند ، اما در حرکتی عجیب تعدادی از وزرای دولت که خستگی و بی انگیزگی از عملکردشان می جوشد با ارسال نامه ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی از ایشان خواسته اند که دستور دهند در تصویب لوایحFATF  تسریع صورت گیرد و این را بپذیرند که این نشان از رویکرد حقارت و کرنش در برابر استکبار را دارد.

به همین جهت ما جمعی از دانشجویان و طلاب استان فارس از رئیس و اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستاریم که با منطقی انقلابی و نگاهی به تجربه خسارت محض برجام، به کنکاشت این لوایح بپردازد و با درایت کامل، همه جانبه و نگاه به منافع ملی مردم عزیز جمهوری اسلامی ایران در این موارد تصمیم گیری نمایید و بدانید در پیشگاه خداوند متعال و مردم عزیز ایران در قبال تصمیم هایی که می گیرید باید پاسخگو باشید.

والسلام علی من اتبع الهدی

1-    علی رضا تقی پور – دانشگاه پیام نور شیراز
2-    پرستو بهرامی – دانشگاه آموزش عالی لارستان
3-    امیر حسین محسن زاده – دانشگاه علوم پزشکی شیراز
4-    سجاد خدارحمی – دانشگاه شیراز
5-    مهدی رضوی فرد- دانشگاه شیراز
6-    سید علی سجادیان- دانشکده حکیم عباس دارابی داراب
7-    سجاد جباری – دانشجوی دانشگاه دولتی فسا
8-    میلاد حاجی زاده- دانشگاه آزاد اسلامی شیراز
9-    کبری توکلیان –دانشگاه پیام نور نورآباد
10-    احسان مدبری –دانشگاه غیرانتفاعی حافظ شیراز
11-    محمد مهدی امیری – دانشگاه آزاد اسلامی شیراز
12-    محمد امین ابدالیان – دانشکده فنی امام خمینی (ره) آباده
13-    احسان زیارتی دانشگاه شیراز
14-    علی رضا شریفی دانشگاه آزاد شیراز
15-    حسین رحیمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
16-    محمد جواد سرومند دانشگاه پیام نور شیراز
17-    محمد خضری دانشگاه علمی کاربردی فارس
18-    درویشی دانشگاه صنعتی شیراز
19-    راضيه نادريدولتی لامرد
20-    نرگس غلامي دولتی لامرد
21-    هانیه زارعی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
22-    بهاره اسماعیلی عربی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
23-    فاطمه جوهری اصل علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
24-    زهرا حسین زاده علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
25-    راضیه براشی مشاوره دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
26-    زهرا خداداده علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
27-    ریحانه نجاری مشاوره دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
28-    زهرا خدادادی ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
29-    شقایق جمالی ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
30-    فاطمه آذر بهرام علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
31-    فاطمه زاهدیان نژاد ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
32-    فاطمه سهولی ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
33-    فهیمه کلاهی عربی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
34-    محدثه حسینی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
35-    مریم جباری عربی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
36-    مهسا اقاجانی ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
37-    زهرا رجایی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
38-    نرگس حسن زاده ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
39-    لیلا شکارچی ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
40-    فاطمه صدیقی ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
41-    سیده ساناز نوربخش علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
42-    سیده صدیقه اعتصام زاده علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
43-    فاطمه مچاسبه علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
44-    زینب دورقی فرد علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
45-    فاطمه فیروزی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
46-    فاطمه حلبی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
47-    فاطمه زمانی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
48-    فاطمه شهسوار علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
49-    مریم علیزاده ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
50-    مستوره نوروزی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
51-    هما یاوری عربی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
52-    فاطمه زنبوری علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
53-    محدثه افشار علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
54-    فاطمه حدادی ریاضی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
55-    محبوبه بدرالدین ریاضی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
56-    مرضیه نظرپور  دانشگاه آزاد شیراز  حقوق
57-    ماندانا شهنواز دانشگاه آزاد شیراز مترجمی زبان
58-    نازنین عزیزی دانشگاه آزاد شیرازحسابداری
59-    فاطمه بهادری دانشگاه آزاد شیرازمدیریت بازرگانی
60-    فرزانه كريمي دانشگاه آزاد شيرازمهندسي معماري
61-    فائزه جمعه زاده دانشگاه آزاد رشته تربیت بدنی
62-    پرستو افتخاری دانشگاه آزاد شیراز حقوق
63-    زهرا ابراهیمی نژاد دانشگاه آزاد شیراز شیمی کاربردی
64-    نوشین مرزبان دانشگاه آزاد شیراز دندانپزشکی
65-    فاطمه سادات موسوی دانشگاه آزاد شیراز معماری
66-    لیلا دعاگویی دانشگاه آزاد شیراز حسابدار
67-    عذرا حسینی.دانشگاه دولتی شیراز.کشاورزی.
68-    فاطمه هاشمی دانشگاه آزاد شیراز دبیری تربیت بدنی
69-    فهیمه اسماعیلی دانشگاه آزاد شیراز حسابداری
70-    زهرا شیخی دانشگاه آزاد شیراز کامپیوتر
71-    نجمه احمدی دانشگاه آزادشیراز مهندسی مکانیک
72-    فاطمه نسا کوهی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
73-    الهه رهروان علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
74-    الهه عباس پور ریاضی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
75-    پری سیما حیدریان عربی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
76-    پریسا انصاری عربی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
77-    رقیه آقایی عربی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
78-    رقیه توکلی پور مشاوره دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
79-    زهرا فرجی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
80-    زهرا میر حسینی ریاضی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
81-    طاهره قنبری علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
82-    فائزه اسداللهی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
83-    ماجده جعفری علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
84-    فاطمه تاجمیری علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
85-    فاطمه ابراهیمی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
86-    فاطمه خاکسار الهیات دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
87-    فاطمه صفر پور علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
88-    فاطمه کریمی ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
89-    فاطمه نظری ریاضی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
90-    فرزانه جوکار الهیات دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
91-    لیلا سامری علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
92-    محدثه فلامرزی ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
93-    مریم دهقان ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
94-    مهسا قاسمی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
95-    هانیه سعیدی پور ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
96-    زهرا رستگار ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
97-    زهرا افشاریانی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
98-    پریسا عابدی ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
99-    مریم مقیمی ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
100-    ریحانه روستا علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
101-    طیبه فلاحی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
102-    فاطمه صفر پور علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
103-    پری فهندژ علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
104-    مژگان بهزادی ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
105-    الهه حسنی شیمی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
106-    فاطمه صفری علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر شیراز
107-    سارا مرتجی علوم تربیتی پردیس شهید باهنر شیراز
108-    مرضیه والامنش نقاشی دانشکده الزهرا شیراز
109-    ژیلا حیدری فرد نرم افزار دانشکده الزهرا شیراز
110-    فاطمه ناصری گرافیک دانشکده الزهرا شیراز
111-    مهسا هدایتی نرم افزار کامپیوتر دانشکده الزهرا شیراز
112-    هانیه فروزانی نرم افزار کامپیوتر دانشکده الزهرا شیراز
113-    شهین رضایی حسابداری دانشکده الزهرا شیراز
114-    لیلا حبیب زاده حسابداری دانشکده الزهرا شیراز
115-    فاطمه سادات رضوی مربی کوک دانشکده الزهرا شیراز
116-    الهام چترآبنوس نرم افزار کامپیوتر دانشکده الزهرا شیراز
117-    رویا مهبودی نرم افزار کامپیوتر دانشکده الزهرا شیراز
118-    مریم رعیت نرم افزار کامپیوتر دانشکده الزهرا شیراز
119-    زهرا طاهری حسابداری دانشکده الزهرا شیراز
120-    محدثه جامعی صنایع شیمیایی دانشکده الزهرا شیراز
121-    نجمه پذیرایی نرم افزار کامپیوتر دانشکده الزهرا شیراز
122-    فاطمه خائف پناه حسابداری دانشکده الزهرا شیراز
123-    زهرا پاکدوست طراحی و دوخت دانشکده الزهرا شیراز
124-    سیده پریسا افضلی نقشه کشی دانشکده الزهرا شیراز
125-    لیلا منصوری طراحی و دوخت دانشکده الزهرا شیراز
126-    هانیه مهدوی صنایع شیمیایی دانشکده الزهرا شیراز
127-    زینب میرزایی صنایع شیمیایی دانشکده الزهرا شیراز
128-    فاطمه نوروزی صنایع شیمیایی دانشکده الزهرا شیراز
129-    مریم نعمتی صنایع شیمیایی دانشکده الزهرا شیراز
130-    سیده زینب توکلیان نرم افزار کامپیوتر دانشکده الزهرا شیراز
131-    شقایق میر حسین زاده حسابداری دانشکده الزهرا شیراز
132-    محدثه مظاهری صنایع شیمیایی دانشکده الزهرا شیراز
133-    فاطمه زارع نقاشی دانشکده الزهرا شیراز
134-    مرضیه عزیزی نرم افزار کامپیوتر دانشکده الزهرا شیراز
135-    مهدیه خاوند صنایع شیمیایی دانشکده الزهرا شیراز
136-    فاطمه گرگانی طراحی دوخت دانشکده الزهرا شیراز
137-    فاطمه زندی معماری دانشکده الزهرا شیراز
138-    محدثه محسني دانشگاه دولتی لامرد
139-    شقايق دوقوزلو دانشگاه دولتی لامرد
140-    عارفه مشيدي دانشگاه دولتی لامرد
141-    فاطمه ابراهيمي دانشگاه دولتی لامرد
142-    مريم قاسمي دانشگاه دولتی لامرد
143-    شبنم شبانكاره  دانشگاه دولتی لامرد
144-    معصومه مددي دانشگاه دولتی لامرد
145-    مرضيه پرويزي  دانشگاه دولتی لامرد
146-    فاطمه چلداوي دانشگاه دولتی لامرد
147-    كلثوم اشرف دانشگاه دولتی لامرد
148-    زهرا باقري دانشگاه دولتی لامرد
149-    فاطمه راهبر  دانشگاه دولتی لامرد
150-    فاطمه حيدري  دانشگاه دولتی لامرد
151-    مريم فهندژ  دانشگاه دولتی لامرد
152-    پريسا برين دانشگاه دولتی لامرد
153-    فاطمه خادمي دانشگاه دولتی لامرد
154-    طيبه كشاورز دانشگاه دولتی لامرد
155-    محدثه زارعي دانشگاه دولتی لامرد
156-    نرگس آزادي  دانشگاه دولتی لامرد
157-    محبوبه نوروزي دانشگاه دولتی لامرد
158-    فاطمه مصلي نژاد دانشگاه دولتی لامرد
159-    فاطمه بهروزي دانشگاه دولتی لامرد
160-    فاطمه جواركي منفرد دانشگاه دولتی لامرد
161-    عاطفه ميردادي دانشگاه دولتی لامرد
162-    افروزرستم پور دانشگاه دولتی لامرد
163-    فاطمه تيزرو دانشگاه دولتی لامرد
164-    فاطمه نريماني دانشگاه دولتی لامرد
165-    ياسمن كاظمي دانشگاه دولتی لامرد
166-    فاطمه احمدي دانشگاه دولتی لامرد
167-    فاطمه قره چاهي دانشگاه دولتی لامرد
168-    زهرا زارع دانشگاه دولتی لامرد
169-    نسرين فارسيمدان دانشگاه دولتی لامرد
170-    شيواشيدايي دانشگاه دولتی لامرد
171-    زهراجعفري دانشگاه دولتی لامرد
172-    فاطمه جمالي دانشگاه دولتی لامرد
173-    نجمه جوركش دانشگاه دولتی لامرد
174-    وحید خانی مظفری – دانشگاه امام خمینی (ره) شیراز
175-    مهدی روستا – دانشگاه امام خمینی (ره) شیراز
176-    شكيلا نوروزي دانشگاه دولتی لامرد
177-    حسین خرمدل دانشگاه پیام نور لامرد -فقه و الهیات
178-    مریم صادقی دانشگاه پیام نور لامرد -روانشناسی
179-    محدثه آذرگون دانشگاه پیام نور لامرد -روانشناسی
180-    فاطمه فرسوده دانشگاه پیام نور لامرد -روانشناسی
181-    سمیه محمدی دانشگاه پیام نور لامرد -روانشناسی
182-    سعیده هاشمپور دانشگاه پیام نور لامرد -مدیریت دولتی
183-    سیده فاطمه علوی دانشگاه پیام نور لامرد -حسابداری
184-    زینب ماندگاری دانشگاه پیام نور لامرد -علوم تربیتی
185-    صفورا میرزائی دانشگاه پیام نور لامرد -علوم تربیتی
186-    لیلا عبدی دانشگاه پیام نور لامرد -حقوق
187-    سمیه عبدی دانشگاه پیام نور لامرد -حسابداری
188-    آسیه علینژاد دانشگاه پیام نور لامرد -علوم تربیتی
189-    راحیه امینی دانشگاه پیام نور لامرد -روانشناسی
190-    ام‌البنین رخشان دانشگاه پیام نور لامرد -حقوق
191-    مصیب رنگین‌کمان دانشگاه پیام نور لامرد -روانشناسی
192-    نرگس علوی دانشگاه پیام نور لامرد -روانشناسی
193-    نرگس غفاری دانشگاه پیام نور لامرد -روانشناسی
194-    زهرا ابراهیمی دانشگاه پیام نور لامرد -حسابداری
195-    شقایق حقیقت دانشگاه پیام نور لامرد -حسابداری
196-    فایزه جمشیدی دانشگاه پیام نور لامرد -حسابداری
197-    فاطمه رمضانی دانشگاه پیام نور لامرد -علوم تربیتی
198-    زهرا نوروزی دانشگاه پیام نور لامرد -علوم تربیتی
199-    فایزه سادات عمرانی دانشگاه پیام نور لامرد -روانشناسی
200-    فاطمه قاعدی دانشگاه پیام نور لامرد -حسابداری
201-    سمانه دربان دانشگاه پیام نور لامرد -روانشناسی
202-    فرناز پایگذار دانشگاه پیام نور لامرد -روانشناسی
203-    عارفه میر دانشگاه پیام نور لامرد -روانشناسی
204-    زهرا دهقان دانشگاه پیام نور لامرد -علوم تربیتی
205-    بهاره حسین نژاد دانشگاه پیام نور لامرد -علوم پزشکی
206-    فاطمه علیپور دانشگاه پیام نور لامرد -علوم تربیتی
207-    فاطمه صفایی دانشگاه پیام نور لامرد -علوم تربیتی
208-    فریناز توانگر دانشگاه پیام نور لامرد -علوم تربیتی
209-    سکینه عباسیان دانشگاه پیام نور لامرد -علوم تربیتی
210-    راضیه انصاری دانشگاه پیام نور لامرد -فقه و مبانی حقوق
211-    فاطمه مومن زاده دانشگاه پیام نور لامرد -روانشناسی
212-    حمید غیاثی دانشگاه پیام نور لامرد -حقوق
213-    ندا پورمتین دانشگاه پیام نور لامرد -روانشناسی
214-    جمیله انصاری دانشگاه پیام نور لامرد -روانشناسی
215-    معصومه محمودی دانشگاه پیام نور لامرد -روانشناسی
216-    فاطمه دلاور دانشگاه پیام نور لامرد -علوم تربیتی
217-    یلدا خجسته دانشگاه پیام نور لامرد -علوم تربیتی
218-    ابوالفضل رسولی  غیر انتفاعی تابناک لامرد
219-    محمود قادری  غیر انتفاعی تابناک لامرد
220-    قاسم شبانی  غیر انتفاعی تابناک لامرد
221-    علیرضا شبانی  غیر انتفاعی تابناک لامرد
222-    محمدرضا واعظ  غیر انتفاعی تابناک لامرد
223-    محمد صادق منصوری زاده  غیر انتفاعی تابناک لامرد
224-    عباس عباسپور  غیر انتفاعی تابناک لامرد
225-    محمد افشار  غیر انتفاعی تابناک لامرد
226-    علیرضا برزگر  غیر انتفاعی تابناک لامرد
227-    محمدرضا عباسی  غیر انتفاعی تابناک لامرد
228-    محمد صادق آزاد  غیر انتفاعی تابناک لامرد
229-    سیدشهاب موسوی  غیر انتفاعی تابناک لامرد
230-    محمد هاشم رسولی  غیر انتفاعی تابناک لامرد
231-    امید منصوری مقدم غیر انتفاعی تابناک لامرد
232-    سید محمد موسوی غیر انتفاعی تابناک لامرد
233-    محمد بیات  غیر انتفاعی تابناک لامرد
234-    شیوا علمداری غیر انتفاعی تابناک لامرد
235-    سجاد جعفری  غیر انتفاعی تابناک لامرد
236-    محمد دلگشا  غیر انتفاعی تابناک لامرد
237-    محمد شعبانی  غیر انتفاعی تابناک لامرد
238-    انصاری  غیر انتفاعی تابناک لامرد
239-    احمدرضا مرادی  غیر انتفاعی تابناک لامرد
240-    فاطمه نعیمی  غیر انتفاعی تابناک لامرد
241-    زهرا برزگر غیر انتفاعی تابناک لامرد
242-    سیده زینب موسوی  غیر انتفاعی تابناک لامرد
243-    بهادر بهزاد نیا – حسابداری مالی-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
244-    سید اسماعیل هاشمی- حسابداری مالی-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
245-    محمد بلوهی- حسابداری مالی-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
246-    علیرضا امیدی- حسابداری مالی-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
247-    سعید نوذری- حسابداری مالی-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
248-    اسما محبی- حسابداری مالی-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
249-    صدیقه رسولی مهر- حسابداری مالی-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
250-    الهه حریت زاده- حسابداری مالی-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
251-    سید آمنه خادمی- حسابداری مالی-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
252-    مصطفی اسلام پناه- حسابداری مالی-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
253-    لاله نوذری اصل- حسابداری مالی-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
254-    یاسمن رضایی- حسابداری مالی-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
255-    زهرا پلوان- حسابداری مالی-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
256-    زینب افشاریان- حسابداری مالی-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
257-    رضا جهانبخشی- حسابداری مالی-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
258-    شعله کوچک پور - حسابداری مالی-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
259-    مریم فریدونی - حسابداری مالی-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
260-    رودابه محبی پور- حسابداری مالی-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
261-    احسان قاسمی –حقوق - دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
262-    بیژن بهرامی - حقوق - دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
263-    مهدیس سهرابی- حقوق - دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
264-    معصومه بهادری- حقوق - دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
265-    فاطمه مشکین- حقوق - دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
266-    فوزیه بازیار - حقوق - دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
267-    زهرا حیدری - حقوق - دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
268-    شهلا نوروزی- حقوق - دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
269-    فاطمه دلدار - حقوق - دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
270-    محمد حبیبی- حقوق - دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
271-    سجاد آقایی- حقوق - دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
272-    سجاد امیر زاده-امداد وسوانح-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
273-    دستان رضایی- امداد وسوانح-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
274-    نوشین ریحانی - امداد وسوانح-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
275-    وحید رضایی- امداد وسوانح-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
276-    سمانه افشاریان- امداد وسوانح-دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
277-    حمیده خواجوی – حسابداری - دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
278-    فاطمه فراست پور – امداد وسوانح- دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
279-    سعیده طهماسبی- امداد و سوانح- دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
280-    زهرا حسینی – حقوق- دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
281-    کبری نادری- حسابداری- دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
282-    اشکان افشاری- حسابداری - دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
283-    احسان زارع – امداد وسوانح- دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
284-    محمد فرهادپور – برق- دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
285-    رضا نوروزی – برق- دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
286-    یحیی گندمی – حقوق- دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
287-    عنایت منصوری –حقوق- دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
288-    رضا میرالو-حقوق- دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
289-    فهیمه شفیعی- امداد و سوانح- دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
290-    محمد جوکار – برق- دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
291-    محمد رضا کرمی – حقوق- دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
292-    محمد غضنفری- امداد وسوانح- دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
293-    موسی عباسی -حقوق - دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
294-    مجید جاویدی –حقوق- دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
295-    سیاوش ضرغام آبادی –حسابداری - دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
296-    محمد حسن دهقانی –مدیریت –دانشگاه پیام نورکازرون
297-    ارسلان جعفری –مدیریت - دانشگاه پیام نورکازرون
298-    هادی غضنفری-روانشناسی-پیام نورکازرون
299-    مهدی رشیدیان-مدیریت - دانشگاه پیام نورکازرون
300-    کامران زیور آرا-حقوق- دانشگاه پیام نورکازرون
301-    مجید سبک خیز –حقوق- دانشگاه پیام نورکازرون
302-    سعید گرانپایه –حقوق- دانشگاه پیام نورکازرون
303-    محمد رحیم علیزاده –حقوق- دانشگاه پیام نورکازرون
304-    حسین هنرمندان –حقوق- دانشگاه پیام نورکازرون
305-    وحید موصلی –مدیریت - دانشگاه پیام نورکازرون
306-    ایمان رنجبر –حقوق- دانشگاه پیام نورکازرون
307-    شهرام غلامی –مدیریت بازرگانی - دانشگاه پیام نورکازرون
308-    کامران محقق پور-حقوق- دانشگاه پیام نورکازرون
309-    فاطمه استوار-روانشناسی-سلمان فارسی کازرون
310-    زهرا دهقان-روانشناسی- سلمان فارسی کازرون
311-    سمیرا بابایی –حسابداری-دانشگاه پیام نور کازرون
312-    زهره زارع خفری-روانشناسی- سلمان فارسی کازرون
313-    فاطمه همتی –ادبیات- سلمان فارسی کازرون
314-    مریم مقیمی – آموزش زبان انگلیسی- سلمان فارسی کازرون
315-    زهرا کرمی کشکولی-آموزش زبان انگلیسی- سلمان فارسی کازرون
316-    سکینه خلیفات-علوم کامپیوتر- سلمان فارسی کازرون
317-    فاطمه زارع خفری –حقوق-دانشگاه پیام نورکازرون
318-    هانیه مرادی –روانشناسی- سلمان فارسی کازرون
319-    عاطفه یوسفی –فیزیک- سلمان فارسی کازرون
320-    مرضیه نوذری-ادبیات- سلمان فارسی کازرون
321-    فتانه جوکار –ریاضی - سلمان فارسی کازرون
322-    شهلا دهقانی –روانشناسی- سلمان فارسی کازرون
323-    فاطمه سرگوان –فیزیک مهندسی - سلمان فارسی کازرون
324-    سیده لادن ضرغام-علوم مهندسی- سلمان فارسی کازرون
325-    علیرضا مهرکی –فاوری اطلاعات- سلمان فارسی کازرون
326-    محمد حسین زارعی-روانشناسی- سلمان فارسی کازرون
327-    محمد رضا کردوانی -علوم کامپیوتر- سلمان فارسی کازرون
328-    محمد رضا ابراهیمی-علوم مهندسی- سلمان فارسی کازرون
329-    محمد حسین قریبی-علوم مهندسی- سلمان فارسی کازرون
330-    محمد رضا صفرخواه-علوم مهندسی - سلمان فارسی کازرون
331-    یوسف گلستانی –ادبیات - سلمان فارسی کازرون
332-    علیرضا مهرکی- مهندسی فناوری اطلاعات- دانشگاه سلمان فارسی کازرون
333-    حسین بذرافشان –برق- سلمان فارسی کازرون
334-    محمدجواد شریفی-برق- سلمان فارسی کازرون
335-    حسین رضایی –ریاضی- سلمان فارسی کازرون
336-    محمد صادق جمشیدی-فناوری اطلاعات - سلمان فارسی کازرون
337-    آرش عطریان –برق- سلمان فارسی کازرون
338-    محمد مومنیان- دانش آموخته علوم مهندسی – دانشگاه سلمان فارسی کازرون
339-    محمد بارانی پور مقدم- دانش آموخته فیزیک- سلمان فارسی کازرون
340-    علیرضا خدری –فناوری اطلاعات- سلمان فارسی کازرون
341-    فاطمه منفرد- آموزش زبان انگلیسی- دانشگاه سلمان فارسی کازرون
342-    زهرا دهقان دهنوی- روان شناسی – دانشگاه سلمان فارسی کازرون
343-    زهرا رئوف-پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
344-     رامین اکبری- پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
345-    مهتاب اکبری- ژنتیک- دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
346-    زینب خواجه- حسابداری- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
347-    فاطمه محمدی- مهندسی پزشکی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
348-    محمد خنسیر - پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
349-    سعید رضایی- پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
350-    رضا زحمتکش- پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
351-    عاطفه رنجبر - پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
352-    هاله رادمند - پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
353-    زهرا شکاری - پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
354-    عاطفه هوشمندی- پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
355-    نجمه فرهمند- پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
356-    فاطمه تقا- پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
357-    الناز بیرامی- پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
358-    پیام رضایی- پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
359-    مهرزاد حسینی- پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
360-    حوریه آینده- پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
361-    زهرا قویدل- پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
362-    زهرا زارعی- پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
363-    زهرا دهقانی -پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
364-     فاطمه داوودی- پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
365-    زهرا احیاکننده - پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
366-    الهام ناصریان - پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
367-    مرجان مرادی- پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
368-    سحر گودرزی - پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
369-    فرحدخت حاصلی - پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
370-    هانیه عدالتی- پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
371-    محمود حیدرپور- پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
372-    محمد رضا اکبری- پرستاری –دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
373-    فاطمه سخایی –مامایی- دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
374-    ندابرزی –علوم آزمایشگاهی - دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
375-    نرجس قائدی-شیمی دارویی- دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
376-    راحله امیری –میکروب شناسی- دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
377-    انیسه مدارا-ژنتیک- دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
378-    فائزه علوی –میکروب شناسی - دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
379-    سمانه دهقانی –میکروب شناسی- دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
380-    اسما فرهادی –مامایی- دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
381-    شیوا جوکار-شیمی دارویی- دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
382-    مهرزاد حسینی-پرستاری - دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
383-    زهراگل –مدیریت بازرگانی - دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
384-    لیلا دهقانی –شیمی دارویی- دانشگاه آزاد اسلامی کازرون
385-    محبوبه مهرویی- شیمی دارویی- دانشگاه آزاد اسلامی واحدکازرون
386-    عاطفه بوستانی- دانشگاه آزاد اسلامی واحدکازرون
387-    فاطمه اسفندمز-  پرستاری - دانشگاه آزاد اسلامی واحدکازرون
388-    فاطمه مولایی -پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحدکازرون
389-    احمد رضا هوشمندی - پرستاری - دانشگاه آزاد اسلامی واحدکازرون
390-    مهوش کایدی -پرستاری - دانشگاه آزاد اسلامی واحدکازرون
391-    زهرا مقدم -پرستاری - دانشگاه آزاد اسلامی واحدکازرون
392-    سید حمید هاشمی پرستاری پ- دانشگاه آزاد اسلامی واحدکازرون
393-    فاطمه اژدری کازرونی - دانشگاه آزاد اسلامی واحدکازرون
394-    مصیب احمدی     حقوق   -      دانشگاه پیام نور کازرون
395-    حسین زارع        حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
396-    ابراهیم سیار           روانشناسی- دانشگاه پیام نور کازرون
397-    امیرحسین رزمجوی      حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
398-    علی قبادی                دانش آموخته حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
399-    امیرقرقلو                  دانش آموخته حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
400-    میلاد سالاری               دانش آموخته حسابداری- دانشگاه پیام نور کازرون
401-    رضا اسکندرپور            حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
402-    علی امیدی                   حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
403-    پویان قزنوی                روانشناسی- دانشگاه پیام نور کازرون
404-    بهزاد  غفاری        کامپیوتر- دانشگاه پیام نور کازرون
405-    مهدی عطایی       روانشناسی- دانشگاه پیام نور کازرون
406-    علی رضا فرهادپور   کامپیوتر- دانشگاه پیام نور کازرون
407-    بنیامین صفرپور       مدیریت دولتی- دانشگاه پیام نور کازرون
408-    سبحان سرطاوی       حقوق    - دانشگاه پیام نور کازرون
409-    رضا یزادنی           حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
410-    قاسم رضایی          حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
411-    علی عباسی             حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
412-    مرتضی نوشادی      دانش آموخته حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
413-    سید محسن موسوی     حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
414-    کامران زیورا            علوم تربیتی- دانشگاه پیام نور کازرون
415-    رضا ادبیان             فناوری اطلاعات- دانشگاه پیام نور کازرون
416-    سجاد فرهادی            مدیریت صنعتی- دانشگاه پیام نور کازرون
417-    علی رضا بخشی زاده      مدیریت دولت- دانشگاه پیام نور کازرون
418-    علی مزارعی            حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
419-     مهدی رشیدیان        حساب داری- دانشگاه پیام نور کازرون
420-    احمد رمضانی           حسابداری- دانشگاه پیام نور کازرون
421-    ارسلان زندی لک     حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
422-    یونس گودرزی         حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
423-    یاسین فرهمندیان       حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
424-    امیرحسین رنجبر      مدیریت دولتی- دانشگاه پیام نور کازرون
425-    مهدی امیدی         حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
426-    محمدحسن دهقانی      مدیریت صنعتی- دانشگاه پیام نور کازرون
427-    روح الله رضازاده     حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
428-    علی عباسی            حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
429-    محمد مزارعی          حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
430-    فرشاد جوکار         حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
431-    محمد شفیعی            حسابداری- دانشگاه پیام نور کازرون
432-    مهدی رضایی         حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
433-    رضا یعقوبی       مدیریت دولتی- دانشگاه پیام نور کازرون
434-    محمدرضا بامشاد      مدیرت صنعتی- دانشگاه پیام نور کازرون
435-    کیوان احمدی قراچه     حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
436-    علی رضا رزمی       روانشناسی- دانشگاه پیام نور کازرون
437-    مهرداد کرمی          حسابداری- دانشگاه پیام نور کازرون
438-    اسماعیل ترکی نژاد      حسابداری- دانشگاه پیام نور کازرون
439-    صادق عباسی           حقوق- دانشگاه پیام نور کازرون
440-    دانیال اژدری         مدریت بازرگانی- دانشگاه پیام نور کازرون
441-    عباس رضایی پور   مدیریت دولتی- دانشگاه پیام نور کازرون
442-    مهران خسروی      مدیریت دولتی- دانشگاه پیام نور کازرون
443-    ارسلان جعفری      مدیریت دولتی- دانشگاه پیام نور کازرون
444-    زهره مومنی-طراحی دوخت-فنی وحرفه ای کازرون
445-    زینب رضایی-الهیات-دانشگاه اسلامی واحد کازرون
446-    فاطمه جاویدی-کامپوتر-فنی وحرفه ای کازرون
447-    محمد علی غلامزاده –حقوق-پیام نور نودان
448-    افسانه لایقی-کامپیوتر-فنی وحرفه ای کازرون
449-    فاطمه معتضدیان-کامپیوتر- فنی وحرفه ای کازرون
450-    هاجر غفاری کیا-کامپیوتر - فنی وحرفه ای کازرون
451-    شیوا گرامی-کامپیوتر - فنی وحرفه ای کازرون
452-    فاطمه اژدری-حسابداری- فنی وحرفه ای کازرون
453-    زینب عباسی-حسابداری- فنی وحرفه ای کازرون
454-    حدیث گلستانپور-حسابداری- فنی وحرفه ای کازرون
455-    محمد رستمی جو-الکترونیک –دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
456-    پانیذ خواجوی-ژنتیک- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
457-    نگین مصلایی-مدیریت- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
458-    فاطمه حکیمی –مامایی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
459-    زینب رئوف –طلبه –حوزه علمیه کازرون
460-    علی دهقانی –الکترونیک - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
461-    فاطمه عاقل زاده –دامپزشکی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
462-    فرشته خرم آبادی-مامایی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
463-    زهرا شفیعی –شیمی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
464-    زهرا باقری-روانشناسی-پیام نورکازرون
465-    زهرا ابونصری-حقوق-پیام نور کازرون
466-    عاطفه اسکندری –حقوق –پیام نور کازرون
467-    مریم شعبانی –علوم ورزسی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
468-    فاطمه کریمی – برق –سلمان فارسی کازرون
469-    زهرا نوحی –دانش آموخته رشته حقوق-دانشگاه پیام نور
470-    شهلا اژدری-طلبه –حوزه علمیه شهستان کازرون
471-    فاطمه ابونصری-مدیریت –پیام نورکازرون
472-    لیلا بابایی-حقوق-پیام نور کازرون
473-    زهرا جمشیدی –ژنتیک - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
474-    سارا مرادی –تحقیقات آموزشی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
475-    فاطمه مصلی نژاد-مهندسی پزشکی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
476-    فاطمه جهانبازی –میکروبیولوژی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
477-    الهام کریمی –ژنتیک - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
478-    مریم مزارعی –بهداشت عمومی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
479-    زینب کشاورز-دامپزشکی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
480-    مریم جعفری-روانشناسی –پیام نور کازرون
481-    زهرا راستی پور –شیمی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
482-    زهرا نصیری –گرافیک- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
483-    فاطمه شفیعی –حسابداری- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
484-    شاهین شاکری –تربیت بدنی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
485-    فاطمه صادقی –تربیت بدنی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
486-    فاطمه کریمی –برق-سلمان فارسی کازرون
487-    شبنم دیوانی –حسابداری –پیام نور کازرون
488-    فاطمه حبیبی-حسابداری –پیام نور کازرون
489-    مریم امین نژاد –حسابداری-پیام نور کازرون
490-    فاطمه اژدری کازرونی-بهداشت - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
491-    زهره دهداری –روانشناسی-پیام نور کازرون
492-    زینب محمدی –روانشناسی-پیام نور کازرون
493-    زهرا ارشدی –ژنتیک – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
494-    زهرا نوحی –دانش آموخته رشته علوم اجتماعی –پیام نور کازرون
495-    زیبا عابدی فر-کامپیوتر-فنی وحرفه ای دختران کازرون
496-    مینا غلامحسینی –روانشناسی-پیام نور کازرون
497-    پریا جمشیدی –حسابداری –پیام نور کازرون
498-    نسرین داوودی –مربی کودک –فنی وحرفه ای دختران کازرون  
499-    آزیتا پروین-مهندسی پزشکی -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
500-    زینب بازدار –پرستاری -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
501-    زهرا کیانیان –طلبه –حوزه علمیه کازرون
502-    سیما بهرامی –مامایی-دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
503-    سارا بهتاش-تحقیقات آموزشی-دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
504-    مریم شفیعی-مهندسی پزشکی-دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
505-    سمیه طاهری –ادبیات –سلمان فارسی کازرون
506-    هانیه ریحانی –مهندسی پزشکی -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
507-    فاطمه پیر الو-مهندسی پزشکی -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
508-    زهرا پوریان فر-مهندسی پزشکی -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
509-    فاطمه شفیعی –الهیات -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
510-    مدینه گلبانگ-الهیات -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
511-    حسین جمشیدی-برق-دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
512-    مریم پیش یار –بهداشت عمومی-دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
513-    ناهید دهقانی –حسابداری –علمی کاربردی کازرون
514-    حکیمه نوربخش –شیمی-دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
515-    فاطمه غفاری –شیمی -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
516-    عصمت رضایی-طلبه-حوزه علمیه کازرون
517-    سکینه دستخوش-طلبه –حوزه علمیه کازون
518-    عباس ابراهیم نور-شیمی -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
519-    محمد کارگر –شیمی -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
520-    علی رضا ارضی –مهندسی پزشکی -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
521-    علی چپایی-پرستاری -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
522-    محمد رضا اکبری-پرستاری-دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
523-    محمد یار احمدی-علوم آزمایشگاهی-دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
524-    عبدالکریم رضایی-شیمی-دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
525-    احمد رضا شهنیانی –میکروبیولوژی-دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
526-    علی صفاری –شیمی -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
527-    سعید زارعی –پرستاری -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
528-    احمد رضا احمد زاده-شیمی -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
529-    مجید ابوالقاسمی –پزشکی -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
530-    شیوا وذری –طلبه –حوزه علمیه کازرون
531-    سمانه طهماسبی-پرستاری -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
532-    فاطمه جوکار –علوم تربیتی –فرهنگیان کازرون
533-    فروغ هادی پور-علوم تربیتی –فرهنگیان کازرون
534-    فاطمه وحیدی-آموزش ابتدایی -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
535-    الهام اولیا –دانش آموخته مدیریت دولتی –پیام نور کازرون
536-    اسما قربانی-دانش آموخته صنایع غذایی-دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
537-    محمد آتش روز –روانشناسی –سلمان فارسی کازرون
538-    حسین مزارعی –دانش آموخته عمران -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
539-    محسن حیدر زاده –دانش آموخته حقوق –پیام نور کازرون
540-    عباس آبرفت –دانش آموخته برق -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
541-    محمد حسین جنگجو-طلبه –حوزه علمیه شهرستان کازرون
542-    مریم جوکار –دانش آموخته ریاضی کاربردی-پیام نور کازرون
543-    احمد نوشاد-مهندسی عمران -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
544-    اسما محمد حسینی-مدیریت دولتی –دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
545-    الهام پیوسته –استاد حوزه –حوزه علمیه کازرون
546-    ملیحه جمشیدی-مامایی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
547-    فاطمه احمدی-کامپیوتر-پیام نور کازرون
548-    فاطمه جهانیان –حسابداری –پیام نور کازرون
549-    فاطمه دهداری –ادبیات-سلمان فارسی کازرون
550-    مریم عباس نیا-کامپیوتر –سلمان فارسی کازرون
551-    فاطمه ظفر آبادی-الکترونیک-سلمان فارسی کازرون
552-    محدثه زندی لک –الکترونیک –سلمان فارسی کازرون
553-    سید محمد علی تقی زاده –طلبه –حوزه علمیه کازرون
554-    زهراکشاورز –فیزیک –دانشگاه سلمان فارسی کازرون
555-    سیده سکینه حسینی نیا-ادبیات –سلمان فارسی کازرون
556-    فاطمه فروزان –مدیریت بازرگانی –پیام نور کازرون
557-    دایانا الهام بخش-حسابداری - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
558-    زینب خواجه –حسابداری- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
559-    فاطمه شهریاری –روانشناسی –سلمان فارسی کازرون
560-    صدیقه رنجبر-ادبیات –سلمان فارسی کازرون
561-    مریم عباس نیا –ادبیات –دانشگاه سلمان فارسی کازرون
562-    سکینه حسینی نیا-ادبیات –سلمان فارسی کازرون
563-    الهام یوسف پور-ادبیات –سلمان فارسی کازرون
564-    فاطمه نگهداری –روانشناسی-سلمان فارسی کازرون
565-    فاطمه شرفی-علوم کامپیوتر-سلمان فارسی کازرون
566-    فاطمه بارگاهی –حسابداری –پیام نور کازرون
567-    زهرا احمدی نسب-مدیریت بازرگانی –پیام نور کازرون
568-    سیده محدثه موسوی نژاد-روانشناسی-پیام نور کازرون
569-    حدیث حسینی –ژنتیک - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
570-    مریم حسینی نژاد –فیزیک –سلمان فارسی کازرون
571-    عاطفه اسکندری –حقوق –پیام نور کازرون
572-    زهرا کامجو –گرافیک - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
573-    فاطمه باتمیز-کامپیوتر- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
574-    نجمه خواجوی –آموزش ابتدایی-فرهنگیان
575-    مریم شفیعی –مهندسی پزشکی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
576-    سمانه طهماسبی-پرستاری- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
577-    سحر شمس الدینی-بهداشت - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
578-    زهرا اسکندری –بهداشت - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
579-    پریسا بازیار –بهداشت - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
580-    طاهره طهماسبی –پرستاری - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
581-    سیده کوثر شکوه-ژنتیک - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
582-    اسما محمدحسینی –مدیریت - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
583-    فاطمه سادات منظمیان –شیمی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
584-    فاطمه صفا بخش –ژنتیک - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
585-    محبوبه جعفری-شیمی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
586-    آیدا امینی فر –حسابداری - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
587-    فاطمه خاکپور- بهداشت- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
588-    راضیه باد پا –ژنتیک- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
589-    راحله زمانی –میکروبیولوژی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
590-    مریم عاشمی –بهداشت- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
591-    ناهید توانی پور –بهداشت - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
592-   
593-   
594-    شایان باذلی – رشته دامپزشکی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
595-    محمد امین قره بیگی –مهندسی عمران- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
596-    امیرحسین سینایی-ژنتیک - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
597-    هادی مظلومی –دامپزشکی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
598-    عبداله نجم-دامپزشکی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
599-    فرید هاشمی – دامپزشکی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
600-    علیرضا قویدل –پزشکی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
601-    محمد امین مهدی زاده –پزشکی – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
602-    محمد مهدی پادام –دامپزشکی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
603-    محمد رضا زینلی –دامپزشکی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
604-    محمد جواد علیمردانی - دامپزشکی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
605-    امیر سیاحی –دانش آموخته دامپزشکی _ دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
606-    سید علی ساداتی –دامپزشکی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
607-    حمید رضا کشاورز –دامپزشکی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
608-    علی معتمد – دامپزشکی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
609-    سبحان عطار پور- دامپزشکی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
610-    مصطفی کربنده - دانش آموخته دامپزشکی _ دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
611-    بیژن احمدی- دانش آموخته دامپزشکی _ دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
612-    افشین آقا عباسی- دانش آموخته دامپزشکی _ دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
613-    مسعود عمادی - دانش آموخته دامپزشکی _ دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
614-    امیر اشکان اسکندر زاده - دانش آموخته دامپزشکی _ دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
615-    محمد جواد تارخ - دانش آموخته دامپزشکی _ دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
616-    مهدی یزدانجو - دامپزشکی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
617-    سید مهرشاد احراری- دانش آموخته دامپزشکی _ دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
618-    میلاد خیر - دانش آموخته دامپزشکی _ دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
619-    علیرضا اسدزاده –مدیریت دولتی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
620-    محمد جواد دهقان –حقوق - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
621-    حسین اعظمی نژاد-مدیریت دولتی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
622-    سید علی طالبی - مدیریت دولتی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
623-    پدرام خسروی- حقوق - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
624-    سجاد رئیسی - حقوق - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
625-    محمد مهدی شجاعی –حقوق- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
626-    کرامت عسکری – مدیریت - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
627-    حامد باباخانی – مهندسی برق - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
628-    محسن سلطانی –مهندسی برق- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
629-    امین اردشیری –مدیریت دولتی –دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
630-    علیرضا علی اکبری –مهندسی برق- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
631-    محسن شعاع-شیمی دارویی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
632-    عادل قزلبیگلو- علوم آزمایشگاهی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
633-    رضا جوکار-علوم آزمایشگاهی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
634-    محمد رضا چرابه-برق- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
635-    امید رضا نوشاد- عمران- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
636-    محمد جعفری- عمران - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
637-    محمد عبداللهی –کامپیوتر - دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
638-    پیمان قرمزی –حسابداری مالی- دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
639-    امیر اولیا –حقوق ثبتی –دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
640-    مهدی راستی - حقوق ثبتی –دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
641-    محمد رضا رستمی-فناوری اطلاعات- دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
642-    علیرضا اسلام پناه-حسابداری مالی - دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
643-    محمد فرهادپور-برق- دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
644-    علی مرحمتی –حسابداری مالی - دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون
645-    سید علی عمادی - ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
646-    محمد مهدی زاع - ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
647-    محمد جواد برجی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
648-    امیدرضا زارعی-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
649-    محمد جواد دهقانی-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
650-    علیرضا ارغوانی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
651-    میلاد غریبی -  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
652-    علی کریمی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
653-    علی اصغر ذوالفقارلو -  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
654-    سید علی حسینی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
655-    محمدنبی نعیمی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
656-    سعید سلطانی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
657-    جلاالدین جوکار-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
658-    مهدی زارع-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
659-    محمد قاسمی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
660-    حسین الهی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
661-    محمدحسین تکلیف-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
662-    محمدباقر شکوهیان-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
663-    آرش بزرافشان-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
664-    مصطفی زارعی-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
665-    میعاد حاجی مرادی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
666-    علی زرین مو-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
667-    عباس غلامی-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
668-    علی کاوسی -  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
669-    پویا حسینی سارانی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
670-    اسماعیل زارع نژاد-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
671-    محمد حسین رضایی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
672-    نیما نامجو-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
673-    سید علی حسینی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
674-    امیرحسین زهتاب زاده -  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
675-    محمدمهدی زارعی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
676-    میثم جعفری-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
677-    احمدرضا کریمی-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
678-    حمید دهقانی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
679-    محمد عباسی-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
680-    علی عواطفی نسب-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
681-    امیرحسین رشیدی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
682-    علیرضا قنبری-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
683-    سید محمد شریعتی آل سعدی-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
684-    میلاد بیاتی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
685-    حسین یوسفی باصری-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
686-    سید عرفان جاویدی نیریزی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
687-    سید محمد ساجد حسینی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
688-    امیر حسین رسولپور-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
689-    میلاد سعیدی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
690-    محمدحسین بازوبندی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
691-    علی امینی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
692-    امین فاتحی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
693-    محمد همتی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
694-    روح الله مزارعی-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
695-    علی سلطان پور-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
696-    سعید زارع -  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
697-    حمید هاشمی-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
698-    محمدعلی امیری-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
699-    سید محمد حسینی-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
700-    حسین رحیمی-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
701-    حمیدرضا دهقانی-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
702-    شهاب کرمی -  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
703-    محمد کاووسی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
704-    سید مسعود غفاری جابری-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
705-    رضا استوار -  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
706-    سعید عمادی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
707-    وحید جعفری-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
708-    حمیدرضا زارع-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
709-    محمد رستمی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
710-    پیمان  نعمتی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
711-    علی جوکار-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
712-    رضا عبدالهی-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
713-    علی نعمتی-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
714-    پوریا شیروانی-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
715-    محمدرضا نعمتی-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
716-    محمدحسن مقربی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
717-    کامبیز قاسمی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
718-    سعید زارعی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
719-    سجاد اسکندری-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
720-    حسن خلیلوند-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
721-    ابراهیم درویش بیگی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
722-    محمدرضا نعمتی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
723-    محمدجواد شیروانی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
724-    علیرضا اسکندری-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
725-    رضا ابراهیمی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
726-    محمد بیگ زاده-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
727-    رضا پیشاهنگ-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
728-    سینا اسکندری-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
729-    سپهر زندی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
730-    سجاد جلوداری-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
731-    محمدامین نعمت الهی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
732-    حمید سهام پور-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
733-    محمد مهدی معتضدیان-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
734-    ستار سرچهانی-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
735-    حسین محمودی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
736-    سجاد نوروزی-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
737-    خسرو جاویدی-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
738-    محمدصادق عرب پور-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
739-    ابراهیم قیطولی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
740-    علیرضا زارع-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
741-    امید ابراهیمی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
742-    هانیه نجفی پور-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
743-    نرجس صابر داریونی-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
744-    سیده فائزه حسینی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
745-    زهرا زارع-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
746-    مریم هوشیار -  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
747-    مهسا پارسائی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
748-    منصوره فرهادی-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
749-    زهرا گهربار-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
750-    حدیث همایونی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
751-    زهرا قاسمی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
752-    سیده فاطمه شمشیری-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
753-    فاطمه محمدی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
754-    زکیه ترکی زاده-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
755-    نگین منجذب-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
756-    معصومه بهروزی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
757-    رویا امینی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
758-    مهسا مهرابی-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
759-    فاطمه حق پرست-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
760-    زهرا مومنی گرپاچی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
761-    فاطمه زارعی-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
762-    زینب دهقانی-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
763-    زهرا جاویدی-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
764-    سحر خدایار-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
765-    ساره رحیمی-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
766-    مرضیه دهقانی-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
767-    زهرا حسن شاهی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
768-    آزاده نظری-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
769-    زهرا برومندی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
770-    فاطمه جاویدی-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
771-    مرضیه گلستانی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
772-    مریم موذن-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
773-    مریم سلمانی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
774-    خدیجه آذر-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
775-    فاطمه اسفندی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
776-    غزاله کشاورزنژاد-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
777-    صفورا خواجه پور-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
778-    فرزانه افرندید-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
779-    ناهید دهقانی-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
780-    سحر زائری-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
781-    فاطمه قلی پور-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
782-    فاطمه حق پرست-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
783-    فاطمه رحیمی-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
784-    فاطمه قادری زاده-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
785-    زینب نوری پور-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
786-    سیده فاطمه سجادیان-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
787-    مریم منصوری فرد-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
788-    فاطمه شیبانی-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
789-    ریحانه کیان فرد-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
790-    نسترن فروهر-  ارسنجان - دانشگاه آزاد اسلامی
791-    زهرا پرهیزگار-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
792-    فاطمه کرمکار-  ارسنجان - دانشگاه دانشگاه آزاد
793-    مریم صادقی-  ارسنجان - دانشگاه دانشگاه آزاد
794-    فریبا گودرزی -  ارسنجان - دانشگاه دانشگاه آزاد
795-    مینا میرشکاری-  ارسنجان - دانشگاه دانشگاه آزاد
796-    نسیم دانیالی-  ارسنجان - دانشگاه دانشگاه آزاد
797-    زینب خادمی-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
798-    زینب رفیعی-  ارسنجان - دانشگاه دانشگاه آزاد
799-    نجمه پسند-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
800-    مریم مختاری-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
801-    فاطمه شفیعی-  ارسنجان - دانشگاه دانشگاه آزاد
802-    مریم اسکندری-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
803-    سمیه قرائی-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
804-    آسیه برومندی-  ارسنجان - دانشگاه دانشگاه آزاد
805-    ساره زارعی-  ارسنجان - دانشگاه دانشگاه آزاد
806-    فاطمه شکری زاده -  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
807-    نسا ابراهیمی-  ارسنجان - دانشگاه دانشگاه آزاد
808-    سعیده نوروزی-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
809-    صغری محمدی-  ارسنجان - دانشگاه دانشگاه آزاد
810-    فریده بیانی عمله -  ارسنجان - دانشگاه دانشگاه آزاد
811-    فاطمه اورنگی-  ارسنجان - دانشگاه دانشگاه آزاد
812-    عاطفه امامی-  ارسنجان - دانشگاه دانشگاه آزاد
813-    افسانه منوچهری-  ارسنجان - دانشگاه دانشگاه آزاد
814-    هانیه گرانمایه-  ارسنجان - دانشگاه دانشگاه آزاد
815-    فاطمه هوشمندی-  ارسنجان - دانشگاه دانشگاه آزاد
816-    حمیده پارسایی-  ارسنجان - دانشگاه دانشگاه آزاد
817-    ثریا کشاورز-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
818-    مینا فلاحی-  ارسنجان - دانشگاه دانشگاه آزاد
819-    مریم حسینی-  ارسنجان - دانشگاه دانشگاه آزاد
820-    فاطمه قلی پور-  ارسنجان - دانشگاه دانشگاه آزاد
821-    سیده درنا جلالت-  ارسنجان - دانشگاه دانشگاه آزاد
822-    ارمغان طاهری-  ارسنجان - دانشگاه دانشگاه آزاد
823-    فاطمه اورنگی-  ارسنجان - دانشگاه دانشگاه آزاد
824-    سمیرا صابری-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
825-    افسانه زارع-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
826-    فاطمه بهمنی-  ارسنجان - دانشگاه پیام نور
827-    مهسا خدر-ادبیات –سلمان فارسی کازرون
828-    لیلاکلانی-بهداشت –آزاد اسلامی واحد کازرون
829-    زهرا غلامی –کودک یاری –فنی وحرفه ای دختران کازرون
830-    حکیمه غلامی –حسابداری-پیام نور کازرون
831-    اکبر کاظم پور-جوشکاری –علمی وکاربردی کازرون
832-    اقدس بازیار –حسابداری-پیام نور کازرون
833-    هادی دیدار –مدیریت دولتی - آزاد اسلامی واحد کازرون
834-    رضا امید نیا-حقوق-علمی کاربردی کازرون
835-    علی امید نیا-اینترنت –علمی کاربردی کازرون
836-    آزاده جوکار –حسابداری –پیام نور کازرون
837-    لیلا توفیقی-نرم افزار -آزاد اسلامی واحد کازرون
838-    سیما بهرامی –مامایی- آزاد اسلامی واحد کازرون
839-    قاسم توفیقی-عمران- آزاد اسلامی واحد کازرون
840-    حسین محمودی –پرستاری - آزاد اسلامی واحد کازرون
841-    عباس شهریاری –برق - آزاد اسلامی واحد کازرون
842-    صادق قائدی –برق - آزاد اسلامی واحد کازرون
843-    محمد مجتهدی –برق - آزاد اسلامی واحد کازرون
844-    موسی بهشتی –دامپزشکی - آزاد اسلامی واحد کازرون
845-    سید حسین موسوی-مدیریت - آزاد اسلامی واحد کازرون
846-    زهرا اسماعیلی-بهداشت - آزاد اسلامی واحد کازرون
847-    زهرا جعفریان –حقوق- آزاد اسلامی واحد کازرون
848-    فاطمه داوودی –پرستاری - آزاد اسلامی واحد کازرون
849-    نجمه فرهمند پور –پرستاری - آزاد اسلامی واحد کازرون
850-    مهتاب حیدری –مهندسی پزشکی - آزاد اسلامی واحد کازرون
851-    هانیه اسدی-مهندسی پزشکی- آزاد اسلامی واحد کازرون
852-    هاینه امیری-مهندسی پزشکی - آزاد اسلامی واحد کازرون
853-    مرضیه شیلانی –ژنتیک - آزاد اسلامی واحد کازرون
854-    حمیرا طالب فرد –پرستاری - آزاد اسلامی واحد کازرون
855-    سیمین قاسمی –پرستاری - آزاد اسلامی واحد کازرون
856-    معصومه حسینی –بهداشت- آزاد اسلامی واحد کازرون
857-    شیوا رخش-ژنتیک- آزاد اسلامی واحد کازرون
858-    سیده مینا دهقان –پرستاری - آزاد اسلامی واحد کازرون
859-    ریحانه حیدری –پرستاری - آزاد اسلامی واحد کازرون
860-    زهرا دهداری –مدیریت - آزاد اسلامی واحد کازرون
861-    راحله امیدی-میکروبیولوژی- آزاد اسلامی واحد کازرون
862-    سیده فائز علوی-میکروبیولوژی- آزاد اسلامی واحد کازرون
863-    مریم درمانی –مهندسی پزشکی - آزاد اسلامی واحد کازرون
864-    عاطفه مینایی-علوم آزمایشگاهی- آزاد اسلامی واحد کازرون
865-    نرجس قائدی  -شیمی - آزاد اسلامی واحد کازرون
866-    فاطمه حسین پور –پرستاری- آزاد اسلامی واحد کازرون
867-    ندا برزی –علوم آزمایشگاهی- آزاد اسلامی واحد کازرون
868-    مائده ایمانی فر –علوم آزمایشگاهی- آزاد اسلامی واحد کازرون
869-    فرشته تهمتن –ژنتیک - آزاد اسلامی واحد کازرون
870-    مهدی شیرزادی –دانش آموخته حقوق- پیام نور کازرون
871-    علی غلامزاده –دانش آموخته مدیریت –پیام نورکازرون
872-    ایوب طهماسبی –دانش آموخته حقوق- پیام نور کازرون
873-    احسان حلالی –دانش آموخته حقوق-پیام نور کازرون
874-    ابراهیم دری-دانش آموخته کامپیوتر- پیام نور کازرون
875-    حسین ابراهیمی-مدیریت –پیام نور کازرون
876-    مینا برزگر-حقوق ثبتی –علمی کاربردی کازرون
877-    آیت الله زارع حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
878-    عبدالله برسو حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
879-    سید نبی سجادی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
880-    ایوب جوکار حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
881-    علی اصغر علیایی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
882-    ذبیح الله نجفی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
883-    فرشاد کرمی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
884-    ماهان بادپا حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
885-    حامد صفری حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
886-    محمدعلی دهقانی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
887-    علیرضا زارعی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
888-    علیرضا میری حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
889-    ابوالقاسم کشاورزی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
890-    محمد مهدی زارع دهقانی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
891-    محمد عزیزی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
892-    احمدرضا نظافت حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
893-    مهدی محمدی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
894-    حسین اکبری حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
895-    جواد بزرگر حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
896-    میلاد رضایی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
897-    محمدحسین کشاورزی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
898-    سعید انصاری نسب حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
899-    امیر حسین نوروزی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
900-    مهدی مظفری حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
901-    سید محمد حسین  داور پناه حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
902-    رضا ایزد پناه  حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
903-    مهدی شجاعی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
904-    محمد امین افراسیابی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
905-    محمد رضا  زارع حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
906-    علی رضا ولی زاده حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
907-    امیر حسین  علیزاده حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
908-    علی زمانی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
909-    مجید صفائی  حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
910-    علیرضا  زارع حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
911-    امین  رمضانی  حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
912-    حسین جوکار حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
913-    سید مجتبی  سعادتی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
914-    مهدی انصاری فرد حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
915-     حسین اکبری حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
916-    علی جوکار حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
917-    علی نصر اللهی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
918-    مهرزاد بهزادی نیا  حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
919-    محمد جوکار حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
920-    محمد رضا  جعفری حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
921-    حسین  زارعی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
922-    علی محمد  شریفی حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
923-    علیرضا رهبری حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
924-    محمد عسکری حوزه علمیه امام صادق (ع) خرامه
925-    عبدالله  قائدی آزاد داریون حقوق
926-    حسن رحماني آزاد داریون حقوق
927-    عليرضا شيباني آزاد داریون حقوق
928-    محمدجواد عمادي مقدم آزاد داریون حقوق
929-    رضا عمادي آزاد داریون حقوق
930-    سميرا ظهرابي آزاد داریون حقوق
931-    زهرا كشاورز آزاد داریون حقوق
932-    نگين آل سعدي آزاد داریون حقوق
933-    فاطمه استوار آزاد داریون حقوق
934-    فاطمه زارع آزاد داریون حقوق
935-    مرضيه زارعي آزاد داریون حقوق
936-    كلثوم كشاورز آزاد داریون حقوق
937-    حسين باصري آزاد داریون تربیت بدنی
938-    حامد باصري آزاد داریون تربیت بدنی
939-    سهراب قاعدي آزاد داریون تربیت بدنی
940-    رسول كاظمي آزاد داریون تربیت بدنی
941-    ناصر نيل ملاك آزاد داریون تربیت بدنی
942-    حميد سامي وند آزاد داریون تربیت بدنی
943-    احمد رضا زارعي آزاد داریون حسابداری
944-    حسين جوكار آزاد داریون حسابداری
945-    سيد محمد رضا زارع آزاد داریون حسابداری
946-    محمد باقر زارعي آزاد داریون حسابداری
947-    محمد محسن بي خبر آزاد داریون حسابداری
948-    احسان ملك مكان آزاد داریون حسابداری
949-    عليرضا عليايي فرد آزاد داریون حسابداری
950-    عليرضا عزيزي آزاد داریون حسابداری
951-    محمد مهدي سمتي آزاد داریون حسابداری
952-    عليرضا رنجبر آزاد داریون حقوق
953-    عليرضا حفاري آزاد داریون حقوق
954-    علي اكبر ميرشكاري آزاد داریون حقوق
955-    محمدجواد محمودي آزاد داریون حقوق
956-    حسين اسدپور آزاد داریون حقوق
957-    دهقان رويا آموزش ابتدایی آزاد علامرودشت
958-    رضايي محمدرضا برق آزاد علامرودشت
959-    مير فاطمه آموزش ابتدایی آزاد علامرودشت
960-    غياثي زهرا آموزش ابتدایی آزاد علامرودشت
961-    هاشمي علي برق آزاد علامرودشت
962-    رضائيان محمدصادق برق آزاد علامرودشت
963-    كريمي مريم آموزش ابتدایی آزاد علامرودشت
964-    صيادي نيلوفر آموزش ابتدایی آزاد علامرودشت
965-    سفارشي مرتضي برق آزاد علامرودشت
966-    برق آزاد علامرودشت رشيدي سيد هاشم
967-    رضائيان عباس برق آزاد علامرودشت
968-    قاسم زاده احمدرضا برق آزاد علامرودشت
969-    هاشمي سيد حميد برق آزاد علامرودشت
970-    كريمي ساجده آموزش ابتدایی آزاد علامرودشت
971-    ميرزاده فاطمه آموزش ابتدایی آزاد علامرودشت
972-    نازنين زارعي پرستاری لامرد
973-    سارا سليماني پرستاری لامرد
974-    زهرا خيري پرستاری لامرد
975-    علي رضائي پرستاری لامرد
976-    محمدجواد ميرزايي پرستاری لامرد
977-    شهريار نصيري قلعه گلينه پرستاری لامرد
978-    ابوالفضل فريدي فهلياني پرستاری لامرد
979-    حبيب پارسا پرستاری لامرد
980-    پوريا اميري بهمن بيگلو پرستاری لامرد
981-    رضا يزدي پرستاری لامرد
982-    اميرمحمد نظري پرستاری لامرد
983-    محمدجواد احمدپور پرستاری لامرد
984-    جواد عسكري آزاد لامرد
985-    عليرضا هرجي زاده آزاد لامرد
986-    حميدرضا محمدي آزاد لامرد
987-    مهدي باصفائيان آزاد لامرد
988-    حامد سيفي آزاد لامرد
989-    داوود اسدنيا آزاد لامرد
990-    علي كمالي آزاد لامرد
991-    سيداحمدرضا امامي آزاد لامرد
992-    محمدرضا شعباني آزاد لامرد
993-    صالح طاهري آزاد لامرد
994-    وحيد ميرزاده آزاد لامرد
995-    ابوالحسن بحريني آزاد لامرد
996-    مجيد ايزدي آزاد لامرد
997-    وحيد چهر آزاد آزاد لامرد
998-    احسان چهر آزاد آزاد لامرد
999-    محمدرضا انصاري آزاد لامرد
1000-    محمد هادي سورقالي آزاد لامرد
1001-    مجتبي مظاهري آزاد لامرد
1002-    علي حسين نژاد آزاد لامرد
1003-    مصطفي شجاع رفتار آزاد لامرد
1004-    زهرا فروتن آزاد لامرد
1005-    مريم رستاخيز آزاد لامرد
1006-    زهره اسلامي زاد آزاد لامرد
1007-    عاطفه صابري آزاد لامرد
1008-    زهرا صفري آزاد لامرد
1009-    مريم محمدي شيوه كش آزاد لامرد
1010-    سكينه آرمون آزاد لامرد
1011-    عاطفه گيودل آزاد لامرد
1012-    ام البنين دواري آزاد لامرد
1013-    فاطمه احمدي آزاد لامرد
1014-    معظمه راستي آزاد لامرد
1015-    فاطمه شاكري آزاد لامرد
1016-    سمانه اسدي آزاد لامرد
1017-    سيده فاطمه موسوي آزاد لامرد
1018-    راضيه ابراهيمي آزاد لامرد
1019-    زينب جوانمرد آزاد لامرد
1020-    ناديه ملكي آزاد لامرد
1021-    صبريه رضايي آزاد لامرد
1022-    زهرا خواجه زاده آزاد لامرد
1023-    فاطمه برزگر آزاد لامرد
1024-    زهرا وردياني آزاد لامرد
1025-    زهرا زارعي آزاد لامرد
1026-    سيده صغري هاشمي آزاد لامرد
1027-    زهرا حكميان آزاد لامرد
1028-    محدثه قطبي آزاد لامرد
1029-    مرضيه نادري آزاد لامرد
1030-    ناهيد علمداري آزاد لامرد
1031-    نرجس جعفري آزاد لامرد
1032-    منيره قيصري آزاد لامرد
1033-    زهرا رشيدي آزاد لامرد
1034-    معصومه جمالي آزاد لامرد
1035-    سميه فرزانه آزاد لامرد
1036-    زهرا توانا آزاد لامرد
1037-    فاطمه زارعي آزاد لامرد
1038-    مريم زارعي آزاد لامرد
1039-    سعيده ابراهيمي آزاد لامرد
1040-    زهرا كشاورز آزاد لامرد
1041-    الهام عوض زاده آزاد لامرد
1042-    زهرا صادقي آزاد لامرد
1043-    زهرا صفري آزاد لامرد
1044-    سارا مقامي آزاد لامرد
1045-    عبدالرضا كريمي دولتی لامرد
1046-    حسين سعيدي  دولتی لامرد
1047-    مصطفي شيرازي دولتی لامرد
1048-    محمد حسين زارعي دولتی لامرد
1049-    محمدرضا حسني دولتی لامرد
1050-    سعيد دولتي زاده دولتی لامرد
1051-    دانيال ساراني دولتی لامرد
1052-    جواد احمدي دولتی لامرد
1053-    شهاب دهواري دولتی لامرد
1054-    احمدرضا بلغار دولتی لامرد
1055-    ايمان آذرگون دولتی لامرد
1056-    توفيق ميري نژاد دولتی لامرد
1057-    حامد نظري دولتی لامرد
1058-    راحله صدرايي دولتی لامرد
1059-    فاطمه چلداوي دولتی لامرد
1060-    كوثر كهوري  دولتی لامرد
1061-    سيده فرشته دوستي دولتی لامرد
1062-    محمدرضا عباسپور دولتی لامرد
1063-    پريا اسماعيلي دولتی لامرد
1064-    مهسا آرام فر دولتی لامرد
1065-    عارفه مشيدي دولتی لامرد
1066-    رقيه صفازاده دولتی لامرد
1067-    ليلا قيصري دولتی لامرد
1068-    فاطمه دالان جو دولتی لامرد
1069-    شهربانو دهقان فر دولتی لامرد
1070-    عاطفه ميردادي دولتی لامرد
1071-    فاطمه ابراهيمي دولتی لامرد
1072-    مريم قاسمي دولتی لامرد
1073-    گوهر غلامي دولتی لامرد
1074-    الهه غلامي دولتی لامرد
1075-    فائزه بياتي دولتی لامرد
1076-    محدثه محسني دولتی لامرد
1077-    سيده زهرا هاشمي دولتی لامرد
1078-    عايشه زارعي دولتی لامرد
1079-    ساجده عباسي نيا دولتی لامرد
1080-    زهرا باقري دولتی لامرد
1081-    معصومه موسوي  دولتی لامرد
1082-    ياسمن عباسي دولتی لامرد
1083-    حسين كوثري دولتی لامرد
1084-    جهانگير مرادي دولتی لامرد
1085-    مهدي محمدي دولتی لامرد
1086-    محمد محمدي دولتی لامرد
1087-    سيد محمد موسوي  دولتی لامرد
1088-    اميرحسين رحمتي دولتی لامرد
1089-    وحيد احمدي دولتی لامرد
1090-    ابوالفضل كربلائي دولتی لامرد
1091-    امير زماني دولتی لامرد
1092-    حسين فرهادي  دولتی لامرد
1093-    علي نوروزي دولتی لامرد
1094-    حميد محمدي دولتی لامرد
1095-    اميرعباس برياني دولتی لامرد
1096-    افشين كريمي دولتی لامرد
1097-    محمد باختر دولتی لامرد
1098-    محمد رحمانی دولتی لامرد
1099-    داریوش محمودنیا دولتی لامرد
1100-    ناصر صادقی دولتی لامرد
1101-    حسن  زارع خفری  ازاد  ممسنی
1102-    سیده طاهره  افراه  پیراپزشکی  ممسنی
1103-    الهام  زارع خفری   ممسنی
1104-    ابراهیم  نوروزی  پیراپزشکی  ممسنی
1105-    حمید  مردانی  پیراپزشکی  ممسنی
1106-    محسن  عریزاده  پیراپزشکی  ممسنی
1107-    مهدی  هادوی  پیراپزشکی  ممسنی
1108-    مهدی  جاویدی  پیراپزشکی  ممسنی
1109-    محمد  مرادی  پیراپزشکی  ممسنی
1110-    محمد  قلی پور  پیراپزشکی  ممسنی
1111-    مهدی  برومند  پیراپزشکی  ممسنی
1112-    علی  بیعتی منش  پیراپزشکی  ممسنی
1113-    نسرین  عسکر پور  پیراپزشکی  ممسنی
1114-    فاطمه  عزیزی  پیراپزشکی  ممسنی
1115-    صدیقه  احسانس  پیراپزشکی  ممسنی
1116-    سمانه  یزدانی  پیراپزشکی  ممسنی
1117-    کبری  امیری بهروسی  پیراپزشکی  ممسنی
1118-    فاطمه  غلامی  پیراپزشکی  ممسنی
1119-    لیلا  میرزایی  پیراپزشکی  ممسنی
1120-    زهرا  معروفی  پیراپزشکی  ممسنی
1121-    شیما  معروفی  پیراپزشکی  ممسنی
1122-    فاطمه  کریمیان  پیراپزشکی  ممسنی
1123-    زهره  شکرایی  پیراپزشکی  ممسنی
1124-    زهرا  محمدی  پیراپزشکی  ممسنی
1125-    شکیلا  پناهپوری  پیراپزشکی  ممسنی
1126-    مهسا  یزدانی  پیراپزشکی  ممسنی
1127-    اسماء  مسیح پور  پیراپزشکی  ممسنی
1128-    ندا  جوکار  پیراپزشکی  ممسنی
1129-    فاطمه  هیبتی  پیراپزشکی  ممسنی
1130-    امیر حسین  محمدیان  دانشکده فنی  ممسنی
1131-    وحید  روستا  دانشکده فنی  ممسنی
1132-    حسین  اسلامی  دانشکده فنی  ممسنی
1133-    اسماعیل  غوطه ور  دانشکده فنی  ممسنی
1134-    حسین  عدالتی  دانشکده فنی  ممسنی
1135-    محمد  حیدری  دانشکده فنی  ممسنی
1136-    موسی  خرم روز  دانشکده فنی  ممسنی
1137-    اسماعیل  محمدی دلخانی  دانشکده فنی  ممسنی
1138-    محمد رضا  روشنی  دانشکده فنی  ممسنی
1139-    محمد رضا  عبد الوند  دانشکده فنی  ممسنی
1140-    امید  سلطانی  دانشکده فنی  ممسنی
1141-    میثم  کوهی  دانشکده فنی  ممسنی
1142-    محمد  براتی دهنوی  دانشکده فنی  ممسنی
1143-    امیر حسین  عامری  دانشکده فنی  ممسنی
1144-    میعاد  شادکام  دانشکده فنی  ممسنی
1145-    علی رضا  کاظمی  دانشکده فنی  ممسنی
1146-    ابولفظل  رستمی  دانشکده فنی  ممسنی
1147-    رامین  محمدی اصل  دانشکده فنی  ممسنی
1148-    امیر محمد  فقاحتی دانشکده فنی  ممسنی
1149-    سجاد  عزیزی  دانشکده فنی  ممسنی
1150-    پوریا  صیادی  مرکز اموزش عالی  ممسنی
1151-    مجتبی  زیارت منش  مرکز اموزش عالی  ممسنی
1152-    علی  نصر الهی  مرکز اموزش عالی  ممسنی
1153-    سجاد   صادقی  مرکز اموزش عالی  ممسنی
1154-    محمد  حیدری  مرکز اموزش عالی  ممسنی
1155-    یاسر  کریمی  مرکز اموزش عالی  ممسنی
1156-    محمد امین  صیادی  مرکز اموزش عالی  ممسنی
1157-    احمد رضا  اسحاقی  مرکز اموزش عالی  ممسنی
1158-    دانیال  مهدی یار  مرکز اموزش عالی  ممسنی
1159-    ارزو  نگهداری  مرکز اموزش عالی  ممسنی
1160-    مرضیه  کریمیان  مرکز اموزش عالی  ممسنی
1161-    سیده فاطمه  شمس  مرکز اموزش عالی  ممسنی
1162-    زهرا  نگهداری  مرکز اموزش عالی  ممسنی
1163-    سوزان  نعمت الهی  مرکز اموزش عالی  ممسنی
1164-    عباس  سلیمانی  ازاد  ممسنی
1165-    عباس دشتیان  ازاد  ممسنی
1166-    علی  نیکنام  ازاد  ممسنی
1167-    مریم  محمد صالح  ازاد  ممسنی
1168-    ریحانه  محمدی  ازاد  ممسنی
1169-    زهرا  عباسی  ازاد  ممسنی
1170-    سیده توران  رستمی  ازاد  ممسنی
1171-    فاطمه  نیکنام  ازاد  ممسنی
1172-    فاطمه  رضایی  ازاد  ممسنی
1173-    فاطمه  ماهوری  ازاد  ممسنی
1174-    محبوبه  جعفری  ازاد  ممسنی
1175-    مهناز  محمدی  ازاد  ممسنی
1176-    آیناز  جباری  ازاد  ممسنی
1177-    فاطمه  رنجبر  ازاد  ممسنی
1178-    مرضیه  جهانبانی  ازاد  ممسنی
1179-    عاطفه  جعفری  ازاد  ممسنی
1180-    کبری  توکلیان  پیامنور  ممسنی
1181-    شهلا  دارابی  پیامنور ممسنی
1182-    زهرا   رحیمی  پیامنور ممسنی
1183-    مریم  حیدری  پیامنور ممسنی
1184-    فاطمه  محمدی  پیامنور ممسنی
1185-    زهرا  کشاورز  پیامنور ممسنی
1186-    فرخنده  انصاری علوم ورزشی  ممسنی
1187-    زهرا  اسحاقی  علوم ورزشی  ممسنی
1188-    رضوان  هوشمندی  علوم ورزشی  ممسنی
1189-    فئزه  پور همت  علوم ورزشی  ممسنی
1190-    مینا  انصاری  علوم ورزشی  ممسنی
1191-    راحله  انصاری علوم ورزشی  ممسنی
1192-    فاطمه  کشاورزی  علوم ورزشی  ممسنی
1193-    رقیه  کرمی  علوم ورزشی  ممسنی
1194-    الهه  محمدی پور  پیام نور رستم  ممسنی
1195-    افسانه  رنجبر  پیام نور رستم  ممسنی
1196-    ماندانا  سعادت فر  پیام نور رستم  ممسنی
1197-    پریزاد  نادری  پیام نور رستم  ممسنی
1198-    سارا  شایانی پور  پیام نور رستم  ممسنی
1199-    مریم  گواه  پیام نور رستم  ممسنی
1200-    شمیم  جاویدی  پیام نور رستم  ممسنی
1201-    امیر حسین  طیبی  پیام نور رستم  ممسنی
1202-    احمد  انصاری  پیام نور رستم  ممسنی
1203-    ارش  جهانگیری  پیام نور رستم  ممسنی
1204-    کمال  گهر  پیام نور رستم  ممسنی
1205-    احسان  زارعی  پیام نور رستم  ممسنی
1206-    فرشید  بناوی  پیام نور رستم  ممسنی
1207-    فرشاد  اردکانی  پیام نور رستم  ممسنی
1208-    پوریا  تقوی زاده  پیام نور رستم  ممسنی
1209-    رضا  سیف الهی  پیام نور رستم  ممسنی
1210-    عبداله  ضیایی  پیام نور رستم  ممسنی
1211-    علی  ضیایی  پیام نور رستم  ممسنی
1212-    عارف  باقری  پیام نور رستم  ممسنی
1213-    رحمت اله  نیکنام  پیام نور رستم  ممسنی
1214-    عارف  نیکنام  پیام نور رستم  ممسنی
1215-    خداکرم  افتخاری  پیام نور رستم  ممسنی
1216-    سید محمود  حسینی  پیام نور رستم  ممسنی
1217-    غلامعلی  افتخاری  پیام نور رستم  ممسنی
1218-    مهدی  گودرزی  پیام نور رستم  ممسنی
1219-    مهدی  کشاورز  پیام نور رستم  ممسنی
1220-    نور محمد  کرمی  پیام نور رستم  ممسنی
1221-    اریا  محمدی  پیام نور نوراباد  ممسنی
1222-    کیانوش  فرهادی  پیام نور نوراباد  ممسنی
1223-    شهریار  رئیسی  پیام نور نوراباد  ممسنی
1224-    حمید  مودب  پیام نور نوراباد  ممسنی
1225-    حامد  کشاورزی  پیام نور نوراباد  ممسنی
1226-    سید محمد رضا  حسینی  پیام نور نوراباد  ممسنی
1227-    مجید  حیدری  پیام نور نوراباد  ممسنی
1228-    رضا  احمدی  پیام نور نوراباد  ممسنی
1229-    هادی  شجاعیان  پیام نور نوراباد  ممسنی
1230-    علی مهدی  پیام نور نوراباد  ممسنی
1231-    علی  احمدی  پیام نور نوراباد  ممسنی
1232-    محسن  پناهی  پیام نور نوراباد  ممسنی
1233-    عیسی  عزیزی  پیام نور نوراباد  ممسنی
1234-    کامبیز  فرهادی  پیام نور نوراباد  ممسنی
1235-    سلمان  فرهادی پیام نور نوراباد  ممسنی
1236-    پوریا  موسوی  پیام نور نوراباد  ممسنی
1237-    علی  رمضانی  پیام نور نوراباد  ممسنی
1238-    فرشید  اسکندی  پیام نور نوراباد  ممسنی
1239-    علی  محمدی  پیام نور نوراباد  ممسنی
1240-    مهدی  قاسمی  پیام نور نوراباد  ممسنی
1241-    محمد امین  عسکری فرد  پیام نور نوراباد  ممسنی
1242-    سعید  اکبری  پیام نور نوراباد  ممسنی
1243-    امید  زارع خفری  پیام نور نوراباد  ممسنی
1244-    ارمان  زارع خفری  پیام نور نوراباد  ممسنی
1245-    محمد  موسوی  پیام نور نوراباد  ممسنی
1246-    حمید  رضایی  پیام نور نوراباد  ممسنی
1247-    فرزاد  احمدی  پیام نور نوراباد  ممسنی
1248-    میثم  خورشیدیان  پیام نور نوراباد  ممسنی
1249-    بهنام  حسینی  پیام نور نوراباد  ممسنی
1250-    سید عبدالوهاب  حسینی  پیام نور نوراباد  ممسنی
1251-    حسین  ایزدی  پیام نور نوراباد  ممسنی
1252-    موسی  رحمانی  پیام نور نوراباد  ممسنی
1253-    کمال  مرادی  عمله  دانشکده فنی  ممسنی
1254-    محمد  براتی  دانشکده فنی  ممسنی
1255-    محمد علی  توفیقی  دانشکده فنی  ممسنی
1256-    سجاد  عزیزی  دانشکده فنی  ممسنی
1257-    پیمان  علی پور  دانشکده فنی  ممسنی
1258-    میلاد  جلیلی  دانشکده فنی  ممسنی
1259-    سعید  هادی زاده  دانشکده فنی  ممسنی
1260-    مهدی  زمانی  دانشکده فنی  ممسنی
1261-    امیر محمد  فقاهتی  دانشکده فنی  ممسنی
1262-    محمد رضا  گرامی  دانشکده فنی  ممسنی
1263-    سعید  عارفی فر  دانشکده فنی  ممسنی
1264-    عباس  رحیمی  دانشکده فنی  ممسنی
1265-    عباس  خادمیان  دانشکده فنی  ممسنی
1266-    علی  خور  دانشکده فنی  ممسنی
1267-    علی رضا  فریدونی  دانشکده فنی  ممسنی
1268-    علی جاویدی  مطلق  دانشکده فنی  ممسنی
1269-    عماد  کریمی  دانشکده فنی  ممسنی
1270-    حسین  یوسفی  دانشکده فنی  ممسنی
1271-    بهمن  عاملی نصب  دانشکده فنی  ممسنی
1272-    اسماعیل  زارعی  دانشکده فنی  ممسنی
1273-    احمد  شفیعی  دانشکده فنی  ممسنی
1274-    محمد صادق  مکدر  دانشکده فنی  ممسنی
1275-    امیر  پردل  دانشکده فنی  ممسنی
1276-    مصطفی  حسین پورکندی  دانشکده فنی  ممسنی
1277-    امید  تیموریان  دانشکده فنی  ممسنی
1278-    فرشاد  بازدار  دانشکده فنی  ممسنی
1279-    حسین  رزمجویی  دانشکده فنی  ممسنی
1280-    محمر رضا  کردمی  دانشکده فنی  ممسنی
1281-    یاسر  عارفی فر دانشکده فنی  ممسنی
1282-    علیرضا  فریدونی  دانشکده فنی  ممسنی
1283-    محمد  کواری  دانشکده فنی  ممسنی
1284-    پیمان  علیپور  دانشکده فنی  ممسنی
1285-    احمد  شفیعی  دانشکده فنی  ممسنی
1286-    سارا  پناهی  آزاد اسلامی  ممسنی
1287-    فاطمه  ماهوری  آزاد اسلامی  ممسنی
1288-    زهرا  حسینی  آزاد اسلامیممسنی
1289-    فروغ  گندمی  آزاد اسلامی ممسنی
1290-    عاطفه  جعفری  آزاد اسلامی ممسنی
1291-    زینب  حسینی  آزاد اسلامی ممسنی
1292-    زهرا  چوبینه  آزاد اسلامی ممسنی
1293-    فاطمه انصاری آزاد اسلامی ممسنی
1294-    فهیمه  شهریور  آزاد اسلامی ممسنی
1295-    منصوره  قاسمی  آزاد اسلامی ممسنی
1296-    زهره  پناهی  آزاد اسلامی ممسنی
1297-    سید عذرا  امینی  آزاد اسلامی ممسنی
1298-    فرزانه  محمودی  آزاد اسلامی ممسنی
1299-    سیده پریسا  حسینی  آزاد اسلامی ممسنی
1300-    سمیرا  جعفری  آزاد اسلامی ممسنی
1301-    فاطمه رمضانی – دانشگاه پیام نور داراب– رشته مدیریت صنعتی
1302-    ملک حسین محمدی –حقوق-پیام نور کازرون
1303-    احسان تیموری –دانش آموخته مدیریت –پیام نور کازرون
1304-    عبدالرحیم اعتمادی-دانش آموخته حقوق –پیام نور کازرون
1305-    محمد رضا عبدالهی-مدیریت-پیام نور کازرون
1306-    حمید نگهداری –دانش آموخته مدیریت –پیام نور کازرون
1307-    علی دهقانی –برق -آزاد اسلامی واحد کازرون
1308-    جمال امیر عضدی –دانش آموخته حقوق-علمی کاربردی کازرون
1309-    وحید رحمانیان کوشککی-حقوق-علمی کاربردی کازرون
1310-    اشکان رحمتی-حقوق-علمی کاربردی کازرون
1311-    رضا جمشیدی-کامپیوتر –علمی کاربردی کازرون
1312-    رحیم دهقانی-حقوق-علمی کابردی کازرون
1313-    وهاب عسکری- حقوق-علمی کابردی کازرون
1314-    بهنام انصاری- حقوق-علمی کابردی کازرون
1315-    هادی هزار سی -حقوق-علمی کابردی کازرون
1316-    هادی رضا زاده- حقوق-علمی کابردی کازرون
1317-    ابراهیم شمس الدینی-طلبه –حوزه علیمه کازرون
1318-    رضا شفیعی- طلبه –حوزه علیمه کازرون
1319-    محمد رضایی- طلبه –حوزه علیمه کازرون
1320-    حسین مزارعی - طلبه –حوزه علیمه کازرون
1321-    حسین قاسمی - طلبه –حوزه علیمه کازرون
1322-    علی دهقان - طلبه –حوزه علیمه کازرون
1323-    مصطفی آبکار- طلبه –حوزه علیمه کازرون
1324-    رضا نظریه- طلبه –حوزه علیمه کازرون
1325-    محمد رضا شهریاری پور- طلبه –حوزه علیمه کازرون
1326-    هادی دهقانی - طلبه –حوزه علیمه کازرون
1327-    سجاد شفیعی - طلبه –حوزه علیمه کازرون
1328-    سعید ولی پور- طلبه –حوزه علیمه کازرون
1329-    عمار جوکار- طلبه –حوزه علیمه کازرون
1330-    محسن داوودی- طلبه –حوزه علیمه کازرون
1331-    محمد مهدی حسینی- طلبه –حوزه علیمه کازرون
1332-    نوید گندمکار-دانش آموخته حقوق-علمی کابردی کازرون
1333-    محسن خواجه- دانش آموخته حقوق-علمی کابردی کازرون
1334-    میلاد استوار بکیانی- دانش آموخته حقوق-علمی کابردی کازرون
1335-    محمد جواد حاجی پور -دانش آموخته حقوق-علمی کابردی کازرون
1336-    علی قاسمی – دانش آموخته حقوق-علمی کابردی کازرون
1337-    محمد شدادی پور- دانش آموخته حقوق-علمی کابردی کازرون
1338-    حمید پورقیومی- دانش آموخته حقوق-علمی کابردی کازرون
1339-    حمید رضا حسینی- دانش آموخته حقوق-علمی کابردی کازرون
1340-    فرشاد شاکرمی- دانش آموخته حقوق-علمی کابردی کازرون
1341-    مصطفی افشاری- دانش آموخته حقوق-علمی کابردی کازرون
1342-    روح اله نوروزی-حقوق-علمی کاربردی کازرون
1343-    عباس جوکار-فناوری اطلاعات –علمی کاربردی کازرون
1344-    فرج الله محسن زاده –حقوق ثبتی –علمی کاربردی کازرون
1345-    اکبر جهادیان-حقوق قضایی-علمی کاربردی کازرون
1346-    علیرضا جهادی نسب-برق صنعتی-علمی کاربردی کازرون
1347-    آرش امینی-برق صنعتی –علمی کاربردی کازرون
1348-    مینا آقایی-حقوق-علمی کاربردی کازرون
1349-    نوراله هوشمندی-حقوق-علمی کاربردی کازرون
1350-    الهام جابری –فناری اطلاعات –علمی کاربردی کازرون
1351-    موسی عباسی-حقوق قضایی-علمی کاربردی کازرون
1352-    زهرا عادل هوشبری 96 دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق(ع) گراش
1353-    زهرا عزیزی اتاق عمل 97 دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق(ع) گراش
1354-    رویا غنی پور علوم آزمایشگاهی 95 دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق(ع) گراش
1355-    ژیلا روستا پرستاری 95 دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق(ع) گراش
1356-    الهام غلام زاده اتاق عمل 95 دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق(ع) گراش
1357-    زهره سالاری اتاق عمل 95 دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق(ع) گراش
1358-    فاطمه رستمی اتاق عمل 96 دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق(ع) گراش
1359-    زهره فدایی اتاق عمل 95 دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق(ع) گراش
1360-    ندا طهماسبی علوم آزمایشگاهی 95 دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق(ع) گراش
1361-    مژگان امیری اتاق عمل 96 دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق(ع) گراش
1362-    زهرا محبتی علوم آزمایشگاهی 97 دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق(ع) گراش
1363-    حانیه محبی فر بی هوشی 95 دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق(ع) گراش
1364-    معصومه سعیدی اتاق عمل 95 دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق(ع) گراش
1365-    مریم جهانبخش پرستاری 97 دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق(ع) گراش
1366-    ابوالفضل مطهری پرستاری دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق(ع) گراش
1367-    محمدحسین رضائیان علوم آزمایشگاهی 97 دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق(ع) گراش
1368-    نوید میرزایی علوم آزمایشگاهی 97 دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق(ع) گراش
1369-    رضا انصاری علوم آزمایشگاهی 97 دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق(ع) گراش
1370-    داوود قادری هوشبری  97 دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق(ع) گراش
1371-    محسن صدیقی اتاق عمل 97 دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق(ع) گراش
1372-    علی اکبر آرمند جهرمی علوم آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق(ع) گراش
1373-    علی اکبر فرج نیا پرستاری 97 دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق(ع) گراش
1374-    رضا ناظری هوشبری 97 دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق(ع) گراش
1375-    محمدرضا کشاورزی هوشبری 97 دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق(ع) گراش
1376-    علی نصیری اتاق عمل  95 دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق(ع) گراش
1377-    محسن اسماعیل زاده پرستاری  97 دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق(ع) گراش
1378-    مختار ویسی پرستاری 96 دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق(ع) گراش
1379-    حسین نعمت الهی اتاق عمل 97 دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق(ع) گراش
1380-    مهدی سلیمی اتاق عمل 97 دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق(ع) گراش
1381-    مصطفی شریفی اتاق عمل 95 دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق(ع) گراش
1382-    رضا  رحیم زاده پرستاری 97 دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق(ع) گراش
1383-    محمد پرویزی پرستاری 97 دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق(ع) گراش
1384-    حسن صفایی پرستاری 97 دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق(ع) گراش
1385-    علی صادقی اتاق عمل 97 دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق(ع) گراش
1386-    احمدرضا سیمین پرستاری 97 دانشگاه علوم پزشتکی امام جعفر صادق(ع) گراش
1387-    نیلوفر رجبی پرستاری دانشگاه آزاد اقلید
1388-    فاطمه محمدی پرستاری دانشگاه آزاد اقلید
1389-    خدیجه سادات موسوی حسابداری دانشگاه آزاد اقلید
1390-    فاطمه رحیمی آموزش ابتدایی دانشگاه آزاد اقلید
1391-    هدا دهقانی پرستاری دانشگاه آزاد اقلید
1392-    فاطمه کریمی پرستاری دانشگاه آزاد اقلید
1393-    نیلوفر صبوری پرستاری دانشگاه آزاد اقلید
1394-    آرزو احمد پور پرستاری دانشگاه آزاد اقلید
1395-    فاطمه جوکار پرستاری دانشگاه آزاد اقلید
1396-    فاطمه فدایی پرستاری دانشگاه آزاد اقلید
1397-    آمنه سادات موسوی پرستاری دانشگاه آزاد اقلید
1398-    فهیمه مسعودی پرستاری دانشگاه آزاد  اقلید
1399-    مرضیه هوشیار پرستاری دانشگاه آزاد اقلید
1400-    فرزانه همتی پرستاری دانشگاه آزاد اقلید
1401-    زهرا سی سختی آموزش ابتدایی دانشگاه آزاد واحد اقلید
1402-    مژده رحمتی بهداشت عمومی دانشگاه آزاد اقلید
1403-    فاطمه کاکایی پرستاری دانشگاه آزاد اقلید
1404-    نیلوفر سلطانی فرد حسابداری دانشگاه آزاد اقلید
1405-    زهرا راسخ حسابداری دانشگاه آزاد اقلید
1406-    زهرا نجابت پرستاری دانشگاه آزاد اقلید
1407-    فائزه حیاتی آموزش ابتدایی دانشگاه آزاد اقلید
1408-    آذین عیوضی پرستاری دانشگاه آزاد اقلید
1409-    فاطمه نکوبخت پرستاری دانشگاه آزاد اقلید
1410-    فاطمه جمشیدی حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
1411-    فاطمه قنبری حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
1412-    فاطمه اسکندری حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
1413-    فاطمه نامداری حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
1414-    فاطمه نیکویی حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
1415-    زهرا ریحان پور حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
1416-    خاطره صیامی  حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
1417-    مریم رحیمی حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
1418-    مرضیه اعلایی حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
1419-    ندا صفری حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
1420-    زهره یزدان پرست حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
1421-    الناز شهریاری حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
1422-    راضیه حسن بیگی حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
1423-    آرزو ایمانی حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
1424-    فاطمه طهماسبی حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
1425-    زینب راستگو حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
1426-    زینب سلحشور حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید.
1427-    فاطمه یوسف پور   حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
1428-    مریم دانشور. حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
1429-    فریده حسین خانی. حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
1430-    فتانه حمزه نژاد حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
1431-    مریم بزرگر حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
1432-    رقیه حسنی. حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
1433-    شکوفه امینی حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
1434-    مهدیه سهرابی حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
1435-    راضیه موحدی خواه حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
1436-    محدثه وفادار حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
1437-    زهرا میرزایی حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
1438-    زهرا خدامی حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
1439-    فاطمه عابدی حسابداری آموزشکده فنی دختران اقلید
1440-    علی امینی دانشگاه آزاد سپیدان ساختمان
1441-    امیر حسین حسنی  دانشگاه آزاد سپیدان برق صنعت
1442-    محمود معیری  دانشگاه امام محمد باقر  سپیدانعلوم تغذیه
1443-    سید کریم داویجانی دانشگاه امام محمد باقر  سپیدان  علوم تغذیه
1444-    محمد رضا رفیعی دانشگاه امام محمد باقر  سپیدان علوم تغذیه
1445-    محمود نوذری  دانشگاه آزاد سپیدان ساختمان
1446-    سید حمید رضاحجازی دانشگاه آزاد سپیدان برق صنعت
1447-    امیر حسین جعفر پور دانشگاه امام محمد باقر  سپیدان  علوم تغذیه
1448-    محمد رضا ملک نسب  دانشگاه آزاد سپیدان برق صنعت
1449-    عباس خادمی دانشگاه آزاد سپیدانالکترونیک
1450-    علی نوذری  دانشگاه آزاد سپیدانساختمان
1451-    عیسی غلامی  دانشگاه آزاد سپیدان   برق قدرت
1452-    رضا محقق زاده  دانشگاه امام محمد باقر  سپیدان علوم تغذیه
1453-    رضا آین  دانشگاه آزاد سپیدان ساختمان
1454-    آرمان طاهری  دانشگاه آزاد سپیدان  ساختمان
1455-    حسین خادمی  دانشگاه آزاد سپیدان    معماری
1456-    سیاوش زمانیان  دانشگاه آزاد سپیدان   ساختمان
1457-    ولی ا... رمضان پور دانشگاه آزاد سپیدان ساختمان
1458-    نادر صدیق  دانشگاه آزاد سپیدان کامپیوتر
1459-     محمد صدیق  دانشگاه آزاد سپیدان  ساختمان
1460-    فرشاد مجیر  دانشگاه آزاد سپیدان کامپیوتر
1461-    رضا فتوحی  پیام نور سپیدان مدیریت صنعتی  
1462-    داریوش رحیمی  پیام نور سپیدانمدیریت دولتی
1463-    جمال طهماسبی  پیام نور سپیدان  الهیات
1464-    محمد نوروزی  پیام نور سپیدان  روانشناسی  
1465-    محمود دهقان  پیام نور سپیدان   مدیریت بازرگانی
1466-    علی حمیدی  پیام نور سپیدان   مدیریت دولتی  
1467-    محمد طالبی  پیام نور سپیدان  مدیریت دولتی  
1468-    امید هوشمند  پیام نور سپیدان  تربیت بدنی
1469-    بهنام خسروانی  پیام نور سپیدان  حسابداری
1470-    سجاد رحیمی پیام نور سپیدان   مدیریت دولتی
1471-    حسین محمدی پیام نور سپیدان  مدیریت صنعتی
1472-    علی رضا شفیعی پیام نور سپیدان  حسابداری
1473-    احمد رضا شفیعی  پیام نور سپیدان  مدیریت دولتی
1474-    اسحاق عزیزی  پیام نور سپیدان   مدیریت دولتی
1475-    میثم خانی بزی  پیام نور سپیدان  روانشناسی
1476-    محمد فیروز پیام نور سپیدان  حقوق
1477-    حسین بشارتی  پیام نور سپیدان  حقوق
1478-    صادق اله یاری  پیام نور سپیدان  روانشناسی
1479-    علی رضا قادری پیام نور سپیدان   روانشناسی
1480-    مسعود انصاری  پیام نور سپیدان  مدیریت دولتی
1481-    لعیا سعید دانشکده امام محمد باقر علوم تغذیه
1482-    زهرا کاویان دانشکده امام محمد باقر علوم تغذیه
1483-    فایزه نعمت الهی دانشکده امام محمد باقر علوم تغذیه
1484-    زهرا عصفوری دانشکده امام محمد باقر علوم تغذیه
1485-    کبری مر تضوی دانشکده امام محمد باقر علوم تغذیه
1486-    فرزانه آسوده دانشکده امام محمد باقر علوم تغذیه
1487-    الهه عباسی دانشکده امام محمد باقر علوم تغذیه
1488-    فاطمه شکوهی  دانشکده امام محمد باقربهداشت عمومی
1489-    کلثوم محمدی  دانشکده امام محمد باقر بهداشت عمومی
1490-    مهناز برزگر  دانشکده امام محمد باقر بهداشت عمومی
1491-    فاطمه فرزانه  دانشکده امام محمد باقر بهداشت عمومی
1492-    سمیرا مقتدری دانشکده امام محمد باقر بهداشت عمومی
1493-    ملیکا محمودی زاده  دانشکده امام محمد باقر علوم تغذیه
1494-    طیبه حسینی دانشگاه آزاد سپیدان  روانشناسی
1495-    ندا حبیبی  پیام نور سپیدان حسابداری
1496-    زینب گودرزی  پیام نور سپیدانروانشناسی عمومی
1497-    رقیه دهقانی  پیام نور سپیدان  تربیت بدنی
1498-    فرناز سروی  پیام نور سپیدان  علوم ورزشی
1499-    فاطمه صفری  پیام نور سپیدان  مدیریت بازرگانی
1500-    نرجس سعدی   پیام نور سپیدان  روانشناسی عمومی
1501-    مهسا امینی  پیام نور سپیدان حسابداری
1502-    هاجر حسینی پیام نور سپیدان مدیریت
1503-    سمیرا وصالی پیام نور سپیدانروانشناسی
1504-    افسانه اتحاد پور  پیام نور سپیدان روانشناسی
1505-    زینب حسنی  پیام نور سپیدان  حسابداری
1506-    سمیرا مسعود  پیام نور سپیدان روانشناسی
1507-    سمیه بانشی  پیام نور سپیدان روانشناسی
1508-    زهرا شجاعی  پیام نور سپیدان مدیریت دولتی
1509-    لیلا مهاجر  پیام نور سپیدان مدیریت بازرگانی
1510-    معصومه شفیعی  پیام نور سپیدان حسابداری
1511-    فاطمه جم پناه  پیام نور سپیدان حسابداری
1512-    سهیلا محمدی  پیام نور سپیدان  حسابداری
1513-    زهرا غلامی  پیام نور سپیدان حسابداری
1514-    زینب گودرزی  پیام نور سپیدان  حسابداری
1515-    اسلام یزدانی، برق، دولتی اقلید
1516-    علیرضا رحیمی، برق دولتی اقلید
1517-    رضابارورز، برق دولتی اقلید
1518-    محمدعلی رضایی،برق دولتی اقلید
1519-    مهدی رعیت پیشه، برق دولتی اقلید
1520-    رضارنجبرزاده، برق دولتی اقلید
1521-    مهدی رودانی، علوم قرآن و حدیث دولتی اقلید
1522-    محمدساریخانی، برق دولتی اقلید
1523-    سجاد دهقان، ریاضی دولتی اقلید
1524-    سیدحمید حسینیان، علوم قرآن و حدیث دولتی اقلید
1525-    محمدعزیزخانی، برق دولتی اقلید
1526-    عارف هاشمی، برق دولتی اقلید
1527-    علی خیراندیش، ریاضی دولتی اقلید
1528-    علیرضا زارع، برق دولتی اقلید
1529-    فرزادنظری، برق دولتی اقلید
1530-    فرشاد رضایی، فیزیک دولتی اقلید
1531-    فرشاد زمانی، برق دولتی اقلید
1532-    محمدرضا خیراندیش، برق دولتی اقلید
1533-    مسعود جمشیدی، برق دولتی اقلید
1534-    سیاوش ملک شاهی، برق دولتی اقلید
1535-    مهدی امینی، برق دولتی اقلید
1536-    مهدی عباسی، برق دولتی اقلید
1537-    سعید نیازمندی، برق دولتی اقلید
1538-    مهرداد معتمدی، برق دولتی اقلید
1539-    محمدرضا جلالی، برق دولتی اقلید
1540-    میلاد محمدرضایی، برق دولتی اقلید
1541-    علیرضا فروتن، فیزیک دولتی اقلید
1542-    داود عاطف، فیزیک دولتی اقلید
1543-    محمدجواد مسگری، برق دولتی اقلید
1544-    مهدی‌کرمی تبار، فیزیک دولتی اقلید
1545-    محمدجوادشیرانی، آمار دولتی اقلید
1546-    حسن بهرامی، برق دولتی اقلید
1547-    فائزه نیکوبخت:روانشناسی پیام نور اقلید
1548-    افسانه محرابی:روانشناسی پیام نور اقلید
1549-    نرگس اسماعیلی فرد:روانشناسی پیام نور اقلید
1550-    فاطمه مؤمنی:روانشناسی پیام نور اقلید
1551-    فاطمه لطف الهی:علوم تربیتی پیام نور اقلید
1552-    زهرا رضایی:علوم تربیتی پیام نور اقلید
1553-    مریم رحیمی:علوم تربیتی پیام نور اقلید
1554-    مریم غیاثی:روانشناسی پیام نور اقلید
1555-    مرضیه عسکری:روانشناسی پیام نور اقلید
1556-    شهلا افضلی:روانشناسی پیام نور اقلید
1557-    ام البنین شریفی:روانشناسی پیام نور اقلید
1558-    پریساکرمی:روانشناسی پیام نور اقلید
1559-    زهره فارسی:روانشناسی پیام نور اقلید
1560-    زهرا آقاشیری:روانشناسی پیام نور اقلید
1561-    فاطمه سادات شریفی:روانشناسی پیام نور اقلید
1562-    فائزه عسکری:روانشناسی پیام نور اقلید
1563-    نرگس یعقوبی:علوم تربیتی پیام نور اقلید
1564-    فاطمه ابراهیمی:علوم تربیتی پیام نور اقلید
1565-    مریم مقدم:روانشناسی پیام نور اقلید
1566-    مریم نوری:روانشناسی پیام نور اقلید
1567-    فاطمه خلیلی:رواشناسی پیام نور اقلید
1568-    مریم تدین:مشاوره و راهنمایی پیام نور اقلید
1569-    نسترن زاد آباده:روانشناسی پیام نور اقلید
1570-    زهرا بشیری فنی حرفه ای دختران نی ریز
1571-    لیلا غلامی فنی حرفه ای دختران نی ریز
1572-    نازیلا مهدیان  فنی حرفه ای دختران نی ریز
1573-    فائزه محمد عیزاده فنی حرفه ای دختران نی ریز
1574-    زهرا خیراتی فنی حرفه ای دختران نی ریز
1575-    زهرا عبدالهی فنی حرفه ای دختران نی ریز
1576-    فاطمه مانیانی فنی حرفه ای دختران نی ریز
1577-    زهرا عباس زاده فنی حرفه ای دختران نی ریز
1578-    نجمه شفیعی فنی حرفه ای دختران نی ریز
1579-    فاطمه مشهودی فنی حرفه ای دختران نی ریز
1580-    مرضیه غلامی فنی حرفه ای دختران نی ریز
1581-    سحر دادگر فنی حرفه ای دختران نی ریز
1582-    زهرا قادر بناه فنی حرفه ای دختران نی ریز
1583-    فاطمه آزاد فنی حرفه ای دختران نی ریز
1584-    فریبا زارعی فنی حرفه ای دختران نی ریز
1585-    سمیرا بناهی فنی حرفه ای دختران نی ریز
1586-    سحرکریمی فنی حرفه ای دختران نی ریز
1587-    فاطمه نگهبان فنی حرفه ای دختران نی ریز
1588-    نجمه خوشنیت فنی حرفه ای دختران نی ریز
1589-    زهره بهرامیان فنی حرفه ای دختران نی ریز
1590-    زینب نصر فنی حرفه ای دختران نی ریز
1591-    میهن صحراکرد فنی حرفه ای دختران نی ریز
1592-    زهره رجبی فنی حرفه ای دختران نی ریز
1593-    سیده حبیبه هندی زاده فنی حرفه ای دختران نی ریز
1594-    میترا یادگار فنی حرفه ای دختران نی ریز
1595-    حمیده صحراگرد پیام نور استهبان
1596-    طیبه بخش زاده پیام نور استهبان
1597-    زهرا خالقی پیام نور استهبان
1598-    فائزه محمدی پیام نور استهبان
1599-    معصومه حیدری پیام نور استهبان
1600-    شکوفه کرونی پیام نور استهبان
1601-    زهره جلالیان پیام نور استهبان
1602-    محبوبه کشتکار پیام نور استهبان
1603-    فاطمه زارع پیام نور استهبان
1604-    پریسا حبیب زاده پیام نور استهبان
1605-    انیسه ملایی پیام نور استهبان
1606-    زهرا علیمردانی پیام نور استهبان
1607-    فاطمه ملایی پیام نور استهبان
1608-    فاطمه صحراگرد پیام نور استهبان
1609-    هانیه آهنگری پیام نور استهبان
1610-    مائده جهانبانی پیام نور استهبان
1611-    مریم ملایی پیام نور استهبان
1612-    مریم جلالی پیام نور استهبان
1613-    اسماء شبستری پیام نور استهبان
1614-    فاطمه کارازما پیام نور استهبان
1615-    معصومه قنبری پیام نور استهبان
1616-    زهرا عظیمی پیام نور استهبان
1617-    الهه کاظمی پیام نور استهبان
1618-    فاطمه دمیری پیام نور استهبان
1619-    محمد رضا جعفری پیام نور شیراز
1620-    حاتم امیری آزاد اسلامی پاسارگاد
1621-    محمد رضا رزم خواه آزاد اسلامی پاسارگاد
1622-    حسین زارعی آزاد اسلامی پاسارگاد
1623-    حمیدرضا زارعی آزاد اسلامی پاسارگاد
1624-    محمد رضا رزم آزما آزاد اسلامی پاسارگاد
1625-    امین زارعی کردشولی آزاد اسلامی پاسارگاد
1626-    رضا شهوند آزاد اسلامی پاسارگاد
1627-    محمد صادق شفیعی کردشولی آزاد اسلامی پاسارگاد
1628-    امین تمدن آزاد اسلامی پاسارگاد
1629-    غلامرضا فلاح آزاد اسلامی پاسارگاد
1630-    محمد جواد حمزوی آزاد اسلامی پاسارگاد
1631-    علیرضا زارع آزاد اسلامی پاسارگاد
1632-    یاسر هوشیار پیام نور پاسارگاد
1633-    حسین نگهداری پیام نور پاسارگاد
1634-    امیرحسین عابدی پیام نور پاسارگاد
1635-    مجتبی باقری پیام نور پاسارگاد
1636-    غزل حاتمی پیام نور پاسارگاد
1637-    پیمان نبی عبدالیوسفی پیام نور پاسارگاد
1638-    علیرضا طاهری پیام نور پاسارگاد
1639-    سعید مطرودی پیام نور پاسارگاد
1640-    سعید هوشیار پیام نور پاسارگاد
1641-    فاطمه علوی پیام نور پاسارگاد
1642-    شیخ پژمان قاسمی حوزه علمیه پاسارگاد
1643-    شیخ میلاد قربانی حوزه علمیه پاسارگاد
1644-    شیخ صادق محبوبی حوزه علمیه پاسارگاد
1645-    خدیجه هوشیار علمی کاربردی پاسارگاد
1646-    زهرا یوسفیان علمی کاربردی پاسارگاد
1647-    فائزه نوروزی علمی کاربردی پاسارگاد
1648-    مرضیه شبان علمی کاربردی پاسارگاد
1649-    فاطمه شبانی علمی کاربردی پاسارگاد
1650-    فیروزه استواری علمی کاربردی پاسارگاد
1651-    علی اکبر پور اکبر علمی کاربردی پاسارگاد
1652-    علی کشتکار علمی کاربردی پاسارگاد
1653-    مرضیه محمد زاده علمی کاربردی پاسارگاد
1654-    مژده نصر  علمی کاربردی پاسارگاد
1655-    فائزه کاظمی علمی کاربردی پاسارگاد
1656-    حسام صادقی علمی کاربردی پاسارگاد
1657-    سجاد زارعی کردشولی علمی کاربردی پاسارگاد
1658-    زهرا حبیبی علمی کاربردی پاسارگاد
1659-    فائزه جاویدی علمی کاربردی پاسارگاد
1660-    کبری جوکار  علمی کاربردی پاسارگاد
1661-    زهرا آل سعدی علمی کاربردی پاسارگاد
1662-    محسن معصومی  علمی کاربردی پاسارگاد
1663-    سید محمد حسینی علمی کاربردی پاسارگاد
1664-    معصومه میرزایی علمی کاربردی پاسارگاد
1665-    علی اکبری علمی کاربردی پاسارگاد
1666-    محسن حسینی علمی کاربردی پاسارگاد
1667-    زهرا مرادی علمی کاربردی پاسارگاد
1668-    راضیه طاهری نژاد علمی کاربردی پاسارگاد
1669-    فاطمه رحیمی علمی کاربردی پاسارگاد
1670-    محمد رضا سجادیان مرکز کشاورزی پردیس پاسارگاد
1671-    سید مهدی سجادیان مرکز کشاورزی پردیس پاسارگاد
1672-    سمیه غفاری علمی کاربردی پاسارگاد
1673-    حسین کشتکار فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1674-    پولاد فیلوندی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1675-    علی کیان فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1676-    مجتبی محمد نژاد فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1677-    محمد حسین قاسمی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1678-    رضا محمودی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1679-    مهدی کریمی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1680-    امید کریمی باصری فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1681-    یوسف گودرزی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1682-    علیرضا قاعدی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1683-    محمد قدم زن فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1684-    احمد رضا کاردان فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1685-    محمد امین کارشناس فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1686-    محمد رضا کامران فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1687-    علی کریم پور فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1688-    میلاد گل محمد عمله فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1689-    حسن گوشه نشین فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1690-    مصطفی لطفی ایگدر فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1691-     حسین لهراسبی زاده فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1692-    عارف کشاورزی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1693-    احمد رضا کشاورزی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1694-    محمد هادی فیروزی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1695-    مجید عباسی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1696-    عقیل عباسی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1697-    علیرضا فاطمی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1698-    کیهان صفری فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1699-    ابوالفضل طاهری فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1700-    ابوالفضل طهماسبی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1701-    محمد رضا فاطمی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1702-    احسان عشایری فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1703-    محسن فروزان فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1704-    معین عباس نیا فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1705-    عمران خضری فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1706-    مسعود طالبی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1707-    علی امیری فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1708-    محمد رضا امیری فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1709-    مصعب احمدی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1710-    حمیدرضا امیری فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1711-    پیمان اسدی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1712-    محمد اسدی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1713-    احمد آینه دار فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1714-    محمد پروینی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1715-    مهدی زارعی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1716-    سعید بیگی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1717-    امین امیری فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1718-    مهدی هاشمی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1719-    مهرداد حیدری فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1720-    علی گلستانه فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1721-    سید احمد حسینی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1722-    علی بادوام فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1723-    آرش کهن فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1724-    محمد جواد حقیقت فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1725-    محمد مهدی صحراگرد فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1726-    حسین حجتی منش فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1727-    سینا درخشان فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1728-    شایان خسروی نیا فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1729-    محمد امین غیرتمند فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1730-    محمد امین خلیلی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1731-    سجاد زمانی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1732-    سجاد چشرخ فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1733-    محمد رحمتی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1734-    نیما دهقان فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1735-    سید محمد حسین حاتمی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1736-    مهرداد راستی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1737-    محمد امین خسروی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1738-    سید امیر حسین حسینی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1739-    مهدی رحمانی فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1740-    هومان داور فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1741-    سعید جهرمی  فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1742-    یوسف امیری فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1743-    نجمه رضایی پیام نور زرقان
1744-    زهرا چیت ساز پیام نور زرقان
1745-    فاطمه محجوبی پیام نور زرقان
1746-    مریم زارع پیام نور زرقان
1747-    مژگان دهقان پیام نور زرقان
1748-    مریم مهدوی پیام نور زرقان
1749-    ندا کوهی پیام نور زرقان
1750-    مهناز واثق زاده پیام نور زرقان
1751-    فاطمه رحیمی پیام نور زرقان
1752-    الناز عمادی پیام نور زرقان
1753-    زهرا نصیر پور پیام نور زرقان
1754-    فاطمه شلتوکار پیام نور زرقان
1755-    ملیکا رحیمی پیام نور زرقان
1756-    مینا نوروزی پیام نور زرقان
1757-    یکتا توکلی پیام نور زرقان
1758-    مروارید عرب شکاری پیام نور زرقان
1759-    آرزو باصری پیام نور زرقان
1760-    سهیلا دغزلی پیام نور زرقان
1761-    سارا روستا پیام نور زرقان
1762-    مریم جعفری پیام نور زرقان
1763-    ملیحه جعفری پیام نور زرقان
1764-    سپیده جعفری پیام نور زرقان
1765-    هاشم امینی پیام نور زرقان
1766-    فرهاد نوحه سرا پیام نور زرقان
1767-    نازنین کریمی پیام نور زرقان
1768-    آناهیتا غنی پیام نور زرقان
1769-    زهرا افروز پیام نور زرقان
1770-    زهرا حسین پور پیام نور زرقان
1771-    مهسا حمزه زرقانی پیام نور زرقان
1772-    زهرا رضایی پیام نور زرقان
1773-    مرضیه بانشی پیام نور زرقان
1774-    نجمه ابراهیم پور پیام نور زرقان
1775-    مریم بلوردی پیام نور زرقان
1776-    الهام بخشنده پیام نور زرقان
1777-    رویا سعادت فر پیام نور مرودشت
1778-    مهنوش بارانی پیام نور فیروزآباد
1779-    فاطمه زارعی پیام نور فیروزآباد
1780-    ساغر مصطفی زاده پیام نور فیروزآباد
1781-    سمانه ایلون کشکولی پیام نور فیروزآباد
1782-    فاطمه غیاثی پیام نور فیروزآباد
1783-    طوبی بومی پیام نور فیروزآباد
1784-    زهرا شریفی پیام نور فیروزآباد
1785-    زهرا زرین صدف پیام نور فیروزآباد
1786-    سکینه رضایی پیام نور فیروزآباد
1787-    فاطمه عباسی پیام نور فیروزآباد
1788-    سیده زهرا موسوی پیام نور فیروزآباد
1789-    طاهره محمدی پیام نور فیروزآباد
1790-    جمیله آقا رضایی پیام نور فیروزآباد
1791-    مریم بحری پیام نور فیروزآباد
1792-    فاطمه مجلسی پیام نور فیروزآباد
1793-    زهرا روا پیام نور فیروزآباد
1794-    نیلوفر شیخی پیام نور فیروزآباد
1795-    فاطمه رزمجو پیام نور فیروزآباد
1796-     زهرا محمدی پیام نور فیروزآباد
1797-    ویدا محمدی پیام نور فیروزآباد
1798-    سید هاجر هاشمی پیام نور فیروزآباد
1799-    آیناز جهان پناه پیام نور فیروزآباد
1800-    فائزه دهقان  پیام نور فیروزآباد
1801-    فرزانه خان زاده پیام نور فیروزآباد
1802-    رعنا حسینی زاده پیام نور فیروزآباد
1803-    نازنین همتی پیام نور فیروزآباد
1804-    زهرا حسین زاده پیام نور فیروزآباد
1805-    آیگین یعقوبی نژاد پیام نور فیروزآباد
1806-    سودابه احمدی پیام نور فیروزآباد
1807-    فریبا کوهپیما پیام نور فیروزآباد
1808-    فهیمه محیط پیام نور فیروزآباد
1809-    فاطمه صالحی پیام نور فیروزآباد
1810-    فاطمه دهقان  پیام نور فیروزآباد
1811-    معصومه بصیری پیام نور فیروزآباد
1812-    ثریا حسینی پیام نور فیروزآباد
1813-    هانیه عظیمی پیام نور فیروزآباد
1814-    مرضیه سروری پیام نور فیروزآباد
1815-    فاطمه نور دینی پیام نور فیروزآباد
1816-    الناز امیری آزاد اسلامی فیروزآباد
1817-    معصومه رحیمی آزاد اسلامی فیروزآباد
1818-    حکیمه کوهگرد آزاد اسلامی فیروزآباد
1819-    شیوا جوکار آزاد اسلامی فیروزآباد
1820-    فاطمه مهرکی آزاد اسلامی فیروزآباد
1821-    فاطمه کوهستانی آزاد اسلامی فیروزآباد
1822-    فاطمه عبدی آزاد اسلامی فیروزآباد
1823-    فرخنده افشاری آزاد اسلامی فیروزآباد
1824-    زهرا باقری آزاد اسلامی فیروزآباد
1825-    هانیه مهراب نسب آزاد اسلامی فیروزآباد
1826-    زهرا خواجه حسنی آزاد اسلامی فیروزآباد
1827-    فهیمه شهبازی آزاد اسلامی فیروزآباد
1828-    فاطمه شکوهمند آزاد اسلامی فیروزآباد
1829-    زهرا عزیزی آزاد اسلامی فیروزآباد
1830-    زهرا محمدی آزاد اسلامی فیروزآباد
1831-    زهرا پیام آزاد اسلامی فیروزآباد
1832-    زهرا طلوع آزاد اسلامی فیروزآباد
1833-    زهره میرزایی آزاد اسلامی فیروزآباد
1834-    سارا پردلی آزاد اسلامی فیروزآباد
1835-    سمیرا غلامی آزاد اسلامی فیروزآباد
1836-    فاطمه کریمی آزاد اسلامی فیروزآباد
1837-    فائزه جوکار آزاد اسلامی فیروزآباد
1838-    فاطمه رستم پور سما فیروزآباد
1839-    فاطمه موسوی آزاد اسلامی فیروزآباد
1840-    زهرا حسینی آزاد اسلامی فیروزآباد
1841-    ملیحه سنجری آزاد اسلامی فیروزآباد
1842-    مریم دهناد آزاد اسلامی فیروزآباد
1843-    فاطمه احمدی آزاد اسلامی فیروزآباد
1844-    معصومه نوازی آزاد اسلامی فیروزآباد
1845-    پریسا امیری آزاد اسلامی فیروزآباد
1846-    نرجس شاه محمدی آزاد اسلامی فیروزآباد
1847-    نرجس افسری آزاد اسلامی فیروزآباد
1848-    محدثه هاشمی  آزاد اسلامی فیروزآباد
1849-    فاطمه هاشمی  آزاد اسلامی فیروزآباد
1850-    فاطمه کوهکن سما فیروزآباد
1851-    مدینه شریفی آزاد اسلامی فیروزآباد
1852-    پردیس عباسی آزاد اسلامی فیروزآباد
1853-    صدیقه رستمی آزاد اسلامی فیروزآباد
1854-     صفیه عبدالهی آزاد اسلامی فیروزآباد
1855-    الهام منفرد آزاد اسلامی فیروزآباد
1856-    فاطمه منفرد آزاد اسلامی فیروزآباد
1857-    محدثه روستا آزاد اسلامی فیروزآباد
1858-    زهرا هوشیار آزاد اسلامی فیروزآباد
1859-    زهرا قلی پور آزاد اسلامی فیروزآباد
1860-    ایسودا کاووسی سما فیروزآباد
1861-    پریسا امیری آزاد اسلامی فیروزآباد
1862-    فریبا فولادی آزاد اسلامی فیروزآباد
1863-    سعید سلیمانی آزاد اسلامی فیروزآباد
1864-    حمیدرضا افشارپور آزاد اسلامی فیروزآباد
1865-    فرهاد بلوچ آزاد اسلامی فیروزآباد
1866-    بهنام پیرزاد آزاد اسلامی فیروزآباد
1867-    رضا زبیدی آزاد اسلامی فیروزآباد
1868-    نوید برکم آزاد اسلامی فیروزآباد
1869-    احسان منفرد آزاد اسلامی فیروزآباد
1870-    محمد سجاد قربانی آزاد اسلامی فیروزآباد
1871-    ایمان بلوچ زهی آزاد اسلامی فیروزآباد
1872-    علیرضا قاسم پور آزاد اسلامی فیروزآباد
1873-    صادق بلوچ زهی آزاد اسلامی فیروزآباد
1874-    محمد علیاپور آزاد اسلامی فیروزآباد
1875-    محمد وطن پرست آزاد اسلامی فیروزآباد
1876-    سعید جوکار آزاد اسلامی فیروزآباد
1877-    علیرضا زارع آزاد اسلامی فیروزآباد
1878-    مهدی کارگر آزاد اسلامی فیروزآباد
1879-    امیررضا زینی وند آزاد اسلامی فیروزآباد
1880-    علی عباسی آزاد اسلامی فیروزآباد
1881-    مهرداد مهرکی سما فیروزآباد
1882-    محمد نبی مهرکی سما فیروزآباد
1883-    محمد رضا روستا سما فیروزآباد
1884-    محمد امین میرزایی سما فیروزآباد
1885-    محمد صادق روشنی سما فیروزآباد
1886-    داوود محمدی سما فیروزآباد
1887-    ایمان مرادی سما فیروزآباد
1888-    محمد صادق روستا سما فیروزآباد
1889-    مرتضی منفرد آزاد اسلامی فیروزآباد
1890-    علی ترکپور آزاد اسلامی فیروزآباد
1891-    محمد امین گورکانی آزاد اسلامی فیروزآباد
1892-    مسلم شریفی آزاد اسلامی فیروزآباد
1893-    مهرزاد مقدسی  آزاد اسلامی فیروزآباد
1894-    میلاد سیادت آزاد اسلامی فیروزآباد
1895-    محمد صادق امیری آزاد اسلامی فیروزآباد
1896-    مهدی رستگاری آزاد اسلامی فیروزآباد
1897-    مهدی مقدم آزاد اسلامی فیروزآباد
1898-    جاسم روح بخش سما فیروزآباد
1899-    محمد حسن آقایی سما فیروزآباد
1900-    انیسه جوکار آزاد اسلامی فیروزآباد
1901-    امیر حسین مردانه آزاد اسلامی فیروزآباد
1902-    رضا عباسی پیام نور فیروزآباد
1903-    پوریا امیری پیام نور فیروزآباد
1904-    علیرضا کشاورزی پیام نور فیروزآباد
1905-    سید محمد رضا امیریان پیام نور فیروزآباد
1906-    عباس موسایی پیام نور فیروزآباد
1907-    سالار رضایی پیام نور فیروزآباد
1908-    سعید افشاری پیام نور فیروزآباد
1909-    ابوذر لطفی پیام نور فیروزآباد
1910-    سعید اسماعیلی پیام نور فیروزآباد
1911-    سید یونس هاشمی آزاد اسلامی فیروزآباد
1912-    سید حبیب اله هاشمی  آزاد اسلامی فیروزآباد
1913-    سید رضا هاشمی آزاد اسلامی فیروزآباد
1914-    سید ابراهیم نوری  آزاد اسلامی فیروزآباد
1915-    سید اصغر هاشمی آزاد اسلامی فیروزآباد
1916-    سید فریدون هاشمی آزاد اسلامی فیروزآباد
1917-    سید قاسم شیری آزاد اسلامی فیروزآباد
1918-    علی اصغر صفری آزاد اسلامی فیروزآباد
1919-    جواد نجفی پور آزاد اسلامی فیروزآباد
1920-    مجید جمعه پور آزاد اسلامی فیروزآباد
1921-    حسین حقیقی آزاد اسلامی فیروزآباد
1922-    جمشید گلشن آزاد اسلامی فیروزآباد
1923-    سید مجید شکوهی  آزاد اسلامی فیروزآباد
1924-    سید مهدی حسنی آزاد اسلامی فیروزآباد
1925-    فاطمه دهقان  دولتی فیروزآباد
1926-    ساره رهنمانیا دولتی فیروزآباد
1927-    مائده حسینی دولتی فیروزآباد
1928-    زهرا شاهسونی دولتی فیروزآباد
1929-    طاهره پیکن دولتی فیروزآباد
1930-    زینب دهقان دولتی فیروزآباد
1931-    کلثوم صباحی دولتی فیروزآباد
1932-    سمیرا نوروزی دولتی فیروزآباد
1933-    سمیرا مرادیان دولتی فیروزآباد
1934-    فاطمه رمضانی دولتی فیروزآباد
1935-    آزاده شناسا دولتی فیروزآباد
1936-    نگین رحیمی دولتی فیروزآباد
1937-    مرضیه طهماسبی دولتی فیروزآباد
1938-    فهیمه غلامی بوچی آزاد اسلامی فیروزآباد
1939-    محمد حسین حاج احمدی دولتی فیروزآباد
1940-    محمد پیرانی دولتی فیروزآباد
1941-    هادی زمانی دولتی فیروزآباد
1942-    علدالرحمان جدگال دولتی فیروزآباد
1943-    امیرعباس شکیباولدی دولتی فیروزآباد
1944-    سجاد دهش دولتی فیروزآباد
1945-    حسین محمدی دولتی فیروزآباد
1946-    حمیدرضا نجفی دولتی فیروزآباد
1947-    علی نوروزی منفرد دولتی فیروزآباد
1948-    محمد رضا صادقی دولتی فیروزآباد
1949-    علیرضا آتش زبان دولتی فیروزآباد
1950-    علی ستوده دولتی فیروزآباد
1951-    محمد مهدی خرم دولتی فیروزآباد
1952-    محمد گلشن دولتی فیروزآباد
1953-    پویا معصومی دولتی فیروزآباد
1954-    احمدرضا دولت آبادی دولتی فیروزآباد
1955-    فرشاد فرهاد مطلق دولتی فیروزآباد
1956-    روح الله پیروندبوری دولتی فیروزآباد
1957-    دانیال  ستایش فرد دولتی فیروزآباد
1958-    احمد عوض پور دولتی فیروزآباد
1959-    محمد حسین قدرتی دولتی فیروزآباد
1960-    محمد جواد نظری آزاد اسلامی فیروزآباد
1961-    ابوالفضل نجفی زاده آزاد اسلامی فیروزآباد
1962-    محمد جواد مرادی آزاد اسلامی فیروزآباد
1963-    محمد صادق جعفری آزاد اسلامی فیروزآباد
1964-    سعیده محمدی آزاد اسلامی فیروزآباد
1965-    ساسان نوروزی اطهر آزاد اسلامی فیروزآباد
1966-    یحیی زارعی آزاد اسلامی فیروزآباد
1967-    فاطمه نیرومند آزاد اسلامی فیروزآباد
1968-    مهدی علیپور سما فیروزآباد
1969-    محمد حسین کوهی آزاد اسلامی فیروزآباد
1970-    حجت صادقی آزاد اسلامی فیروزآباد
1971-    حسن غلامی آزاد اسلامی فیروزآباد
1972-    نجمه هنرور آزاد اسلامی ارسنجان
1973-    مهسا پارسایی آزاد اسلامی ارسنجان
1974-    فائزه سادات رضوی آزاد اسلامی ارسنجان
1975-    فاطمه پناهی فرد آزاد اسلامی ارسنجان
1976-    مریم منصوری فرد آزاد اسلامی ارسنجان
1977-    زهرا زارع آزاد اسلامی ارسنجان
1978-    زکیه هوشیار آزاد اسلامی ارسنجان
1979-    فاطمه عارفی آزاد اسلامی ارسنجان
1980-    زهرا اکبری جدیدی غیرانتفاعی پاسارگاد شیراز
1981-    شبنم دیوانی پیام نور شیراز
1982-    مریم رحیم زاده غیرانتفاعی پاسارگاد شیراز
1983-    نیلوفر رجبی آزاد اسلامی اقلید
1984-    فاطمه محمدی آزاد اسلامی اقلید
1985-    خدیجه سادات موسوی آزاد اسلامی اقلید
1986-    فاطمه رحیمی آزاد اسلامی اقلید
1987-    هدا دهقانی آزاد اسلامی اقلید
1988-    فاطمه کریمی آزاد اسلامی اقلید
1989-    نیلوفر صبوری آزاد اسلامی اقلید
1990-    آرزو احمد پور آزاد اسلامی اقلید
1991-    فاطمه جوکار آزاد اسلامی اقلید
1992-    فاطمه فدایی آزاد اسلامی اقلید
1993-    آمنه سادات موسوی آزاد اسلامی اقلید
1994-    فهیمه مسعودی آزاد اسلامی اقلید
1995-    مرضیه هوشیار آزاد اسلامی اقلید
1996-    فرزانه همتی آزاد اسلامی اقلید
1997-    زهرا سی سختی آزاد اسلامی اقلید
1998-    مژده رحمتی آزاد اسلامی اقلید
1999-    فاطمه کاکایی آزاد اسلامی اقلید
2000-    نیلوفر سلطانی فر آزاد اسلامی اقلید
2001-    زهرا راسخ  آزاد اسلامی اقلید
2002-    زهرا نجابت آزاد اسلامی اقلید
2003-    فائزه حیاتی آزاد اسلامی اقلید
2004-    آذین عیوضی آزاد اسلامی اقلید
2005-    فاطمه نکوبخت آزاد اسلامی اقلید
2006-    فهیمه نظری آزاد اسلامی شیراز
2007-    ساناز نصیری آزاد اسلامی شیراز
2008-    حانیه حسینی آزاد اسلامی شیراز
2009-    هانیه فرهادیان فر آزاد اسلامی شیراز
2010-    فائزه جمعه زاده آزاد اسلامی شیراز
2011-    سیده فاطمه موسوی آزاد اسلامی شیراز
2012-    مریم رحیم زاده غیرانتفاعی پاسارگاد شیراز
2013-    مریم جعفری علوم پزشکی شیراز
2014-    سارا صالحی منش غیرانتفاعی زند شیراز
2015-    فاطمه حسینی پیام نور شیراز
2016-    زهراموسوی پیام نور شیراز
2017-    سیده فاطمه موسوی پیام نور شیراز
2018-    مریم احمد زاده آزاد اسلامی سروستان
2019-    نسرین اسدی آزاد اسلامی شیراز
2020-    شکوفه دشتی آزاد اسلامی شیراز
2021-    بهاره مرادی آزاد اسلامی استهبان
2022-    مرضیه ایرانی علمی کاربردی نی ریز
2023-    حدیث همدمی علمی کاربردی نی ریز
2024-    زینب علیخانی علمی کاربردی نی ریز
2025-    فریده طلایی علمی کاربردی نی ریز
2026-    راضیه بزرگنیا علمی کاربردی نی ریز
2027-    کوثر خوش نیت علمی کاربردی نی ریز
2028-    میترا شبان علمی کاربردی نی ریز
2029-    نرجس شهامت علمی کاربردی نی ریز
2030-    راضیه ره فرسا علمی کاربردی نی ریز
2031-    فاطمه روستا زاده آزاد اسلامی شیراز
2032-    عاطفه کریمی علمی کاربردی شیراز
2033-    فائزه هنرمندی دولتی خرامه
2034-    زهرا جانبازی غیرانتفاعی زند شیراز
2035-    فاطمه هاشمی  آزاد اسلامی شیراز
2036-    فاطمه رمضانی آزاد اسلامی شیراز
2037-    لیلا حسینی آزاد اسلامی شیراز
2038-    لیلا سنایی آزاد اسلامی شیراز
2039-    بهاره کامجو آزاد اسلامی شیراز
2040-    فاطمه دیناری علوم پزشکی سنندج
2041-    فاطمه زهره وند علوم پزشکی سنندج
2042-    حدیث آزادی علوم پزشکی سنندج
2043-    ثنا زرگرزاده علوم پزشکی سنندج
2044-    نسرین عسکرپور پیراپزشکی نورآباد
2045-    طاهره افراه پیراپزشکی نورآباد
2046-    شیما معروفی پیراپزشکی نورآباد
2047-    اسماء مسیح پور پیراپزشکی نورآباد
2048-    کبری امیری پیراپزشکی نورآباد
2049-    زهره شکرایی پیراپزشکی نورآباد
2050-    شیما صادق فنی و حرفه ای دختران نی ریز
2051-    مرضیه افراسیابی فنی و حرفه ای دختران نی ریز
2052-    فاطمه نگهبان فنی و حرفه ای دختران نی ریز
2053-    آمنه هنرمند فنی و حرفه ای دختران نی ریز
2054-    نرجس عظیم پور دولتی فسا
2055-    معصومه احمدی دولتی فسا
2056-    مریم حامدی دولتی فسا
2057-    مریم شرفیان دولتی فسا
2058-    اسماء روانشاد دولتی فسا
2059-    فاطمه برقانی دولتی فسا
2060-    مرضیه حراف دولتی فسا
2061-    فاطمه دستان دولتی فسا
2062-    فاطمه زارع دولتی فسا
2063-    مریم زارع دولتی فسا
2064-    زهرا کریمیان دولتی فسا
2065-    زهرا زلفی دولتی فسا
2066-    صفورا پژوهش پیام نور فسا
2067-    فائزه قربانی پیام نور فسا
2068-    شور انگیز زینلپور پیام نور فسا
2069-    مریم اسکندری پیام نور فسا
2070-    سهیلا قدمی پیام نور فسا
2071-    نجیمه تدین نژاد پیام نور فسا
2072-    عاطفه دهناد علوم پزشکی فسا
2073-    پریسا حیدری علوم پزشکی فسا
2074-    زهرا سلمان پور علوم پزشکی فسا
2075-    فاطمه شریعتی علوم پزشکی فسا
2076-    راضیه خلیلی علوم پزشکی فسا
2077-    مهسا صفار  علوم پزشکی فسا
2078-    یگانه مرادی علوم پزشکی فسا
2079-    زهرا قاسمی علوم پزشکی فسا
2080-    فاطمه شجاعی علوم پزشکی فسا
2081-    زهرا جوکار علوم پزشکی فسا
2082-    الهام ملایی علوم پزشکی فسا
2083-    سمانه دهقانی علوم پزشکی فسا
2084-    لیلا رهسپار علوم پزشکی فسا
2085-    فاطمه رعیت پیشه علوم پزشکی فسا
2086-    زینب توکلی شورجه علوم پزشکی فسا
2087-    فاطمه قهرمانی علوم پزشکی فسا
2088-    فاطمه رمضانی پیام نور فسا
2089-    زینب دهقانی پیام نور فسا
2090-    طاهره شرفی پیام نور فسا
2091-    فاطمه قاسم زاده پیام نور فسا
2092-    فاطمه اصلاحی پیام نور فسا
2093-    زهرا روستایی پیام نور فسا
2094-    زهرا ولیخانی پیام نور فسا
2095-    الهام حسین پور پیام نور فسا
2096-    زهرا محمدی پیام نور فسا
2097-    معصومه اولاد حسینی پیام نور فسا
2098-    فاطمه روشن دیده پیام نور فسا
2099-    فاطمه محبی پیام نور فسا
2100-    سعیده صادقی پیام نور فسا
2101-    فاطمه فتحی پیام نور فسا
2102-    نرجس نمازی پیام نور فسا
2103-    زهرا کشاورزیان پیام نور فسا
2104-    سلیمه افراسیابی پیام نور فسا
2105-    سارا اولاد حسین پیام نور فسا
2106-    اطهر جهانگیری آزاد اسلامی فسا
2107-    زهرا بهمنی آزاد اسلامی فسا
2108-    یلدا عباسیان جهرمی آزاد اسلامی فسا
2109-    فاطمه همتی آزاد اسلامی فسا
2110-    فاطمه جمالی آزاد اسلامی فسا
2111-    فائزه باغبان آزاد اسلامی فسا
2112-    طاهره نیازمند آزاد اسلامی فسا
2113-    عاطفه بهرامیان آزاد اسلامی فسا
2114-    آمنه بهرامیان آزاد اسلامی فسا
2115-    راضیه حسینی آزاد اسلامی فسا
2116-    زهرا سلیمی آزاد اسلامی فسا
2117-    هاجر اسماعیلی آزاد اسلامی فسا
2118-    فاطمه عباسی آزاد اسلامی فسا
2119-    زهرا بیگی آزاد اسلامی فسا
2120-    مرضیه رعیت پیشه حوزه علمیه فسا
2121-    سمیرا جوکار حوزه علمیه فسا
2122-    کبری نیازمند حوزه علمیه فسا
2123-    زینب جعفری حوزه علمیه فسا
2124-    فاطمه بهرامیان حوزه علمیه فسا
2125-    مرضیه شاهسونی آزاد اسلامی استهبان
2126-    فاطمه سون آزاد اسلامی نی ریز
2127-    زهرا الهی آزاد اسلامی سروستان
2128-    محبوبه دهقانی دولتی شیراز
2129-    زهرا منتصری دولتی شیراز
2130-    رویا پروین الزهرا تهران
2131-    شیخ مهدی همایی حوزه علمیه فسا
2132-    شیخ محمد جواد رحیم زادگان حوزه علمیه فسا
2133-    شیخ حمید دارابی حوزه علمیه فسا
2134-    محمد علی رحمان پور پیام نور فسا
2135-    رضا علیزاده آزاد اسلامی سروستان
2136-    محمد حسین محمدی زاده آزاد اسلامی شیراز
2137-    فرید قاسمی آزاد اسلامی شیراز
2138-    فرزان قاسمی آزاد اسلامی شیراز
2139-    صادق امیری علوم پزشکی فسا
2140-    امید جمالی آزاد اسلامی فسا
2141-    محمد کوهنورد آزاد اسلامی فسا
2142-    محمد ولی زاده آزاد اسلامی فسا
2143-    محسن برهمند آزاد اسلامی فسا
2144-    حمید بامری حوزه علمیه فسا
2145-    میلاد خستوان حوزه علمیه فسا
2146-    فرشاد نی شکن حوزه علمیه فسا
2147-    امین عسکری حوزه علمیه فسا
2148-    سید مهدی فال اسیری حوزه علمیه فسا
2149-    مصطفی شاهسونی حوزه علمیه فسا
2150-    حمزه بحرانی حوزه علمیه فسا
2151-    مصطفی ایزدی حوزه علمیه فسا
2152-    سید احمد موسوی حوزه علمیه فسا
2153-    مهدی رنجبر حوزه علمیه فسا
2154-    امین بنی اسدی حوزه علمیه فسا
2155-    سید قاسم موسوی حوزه علمیه فسا
2156-    سید حسین حسینی حوزه علمیه فسا
2157-    مهدی رنجبرشبان حوزه علمیه فسا
2158-    محمد رضا رحیمی حوزه علمیه فسا
2159-    کریم اندروا حوزه علمیه فسا
2160-    محمد حسین کوه گرد حوزه علمیه فسا
2161-    محمد جواد کوه گرد حوزه علمیه فسا
2162-    علی قربانی حوزه علمیه فسا
2163-    علیرضا سعیدی حوزه علمیه فسا
2164-    علی قاری حوزه علمیه فسا
2165-    موسوی کمالی  حوزه علمیه فسا
2166-    ابوالفضل رستمی حوزه علمیه فسا
2167-    هادی فتحی حوزه علمیه فسا
2168-    علی اکبر غلام پور حوزه علمیه فسا
2169-    منصور یار احمدی حوزه علمیه فسا
2170-    روح الله امیری نسب حوزه علمیه فسا
2171-    سجاد بیگی حوزه علمیه فسا
2172-    علی حسین زاده حوزه علمیه فسا
2173-    سید محسن اخباری دولتی فسا
2174-    مهدی زارعی دولتی فسا
2175-    محمد امیر آقایی نسب دولتی فسا
2176-    صادق ضرغامی دولتی فسا
2177-    احمدرضا دالوند دولتی فسا
2178-    احمدرضا زارعی دولتی فسا
2179-    علیرضا رازقی دولتی فسا
2180-    حمیدرضا نیک سرشت دولتی فسا
2181-    عرفان شیخیانی دولتی فسا
2182-    سعید کریمی دولتی فسا
2183-    محمد صالحی دولتی فسا
2184-    حسین خسروی دولتی فسا
2185-    امیرحسین دیندار دولتی فسا
2186-    علی بهارلویی دولتی فسا
2187-    سجاد شریفی دولتی فسا
2188-    حسنعلی فاتح نژاد دولتی فسا
2189-    رضا عسکری نژادی دولتی فسا
2190-    علی صراطی دولتی فسا
2191-    محمد محرابی دولتی فسا
2192-    علی محرابی دولتی فسا
2193-    فاطمه اکبری پیام نور فسا
2194-    امید زمانی آزاد اسلامی فسا
2195-    ریحانه اسکندری علوم پزشکی فسا
2196-    فاطمه زرینی علوم پزشکی فسا
2197-    محمد علی علیزاده آزاد اسلامی فسا
2198-    محمد رضا نریمانی آزاد اسلامی فسا
2199-    مهدی ابراهیمی فرهنگیان سلمان فارسی شیراز
2200-    پرستو بهرامی مرکز آموزش عالی لارستان
2201-    رقیه کرمی پیام نور نورآباد
2202-    یسید محمد آژیراک آزاد اسلامی مرودشت
2203-    رامین روشناس دولتی فسا
2204-    مهدی شیخی دولتی فسا
2205-    محمد امیر آقا دولتی فسا
2206-    رضا عسکرنژاد دولتی فسا
2207-    علیرضا چراغی دولتی فسا
2208-    حسین غفاریان اردکانی پیام نور شیراز
2209-    محمد امین ابدالیان دولتی آباده
2210-    سجاد جباری دولتی فسا
2211-    سید علی سجادیان دولتی داراب
2212-    میلاد حاجی زاده  آزاد اسلامی شیراز
2213-    علیرضا تقی پور پیام نور شیراز
2214-    امیرحسین محسن زاده علوم پزشکی شیراز
2215-    محمد خانی  علمی کاربردی شیراز
2216-    علی ابراهیمی علمی کاربردی شیراز
2217-    علی شیری علمی کاربردی شیراز
2218-    نجفی علمی کاربردی شیراز
2219-    خاکسار علمی کاربردی شیراز
2220-    تقدیسی علمی کاربردی شیراز
2221-    افراز علمی کاربردی شیراز
2222-    خضری علمی کاربردی شیراز
2223-    حسینی شیرازی علمی کاربردی شیراز
2224-    زارع زاده علمی کاربردی شیراز
2225-    کشتکار علمی کاربردی شیراز
2226-    معصوم پور علمی کاربردی شیراز
2227-    حسن زاده علمی کاربردی شیراز
2228-    علی صفی خانی دولتی شیراز
2229-    محسن کردستانی منفرد دولتی شیراز
2230-    امیرحسام غضنفرپور آزاد اسلامی شیراز
2231-    سید داوود نبوی زاده آزاد اسلامی شیراز
2232-    سجاد اکبری دولتی شیراز
2233-    علیرضا رحمانی آزاد اسلامی فسا
2234-    حمیدرضا قسام آزاد اسلامی فسا
2235-    حسین عباس زاده آزاد اسلامی فسا
2236-    علیرضا حیدری علوم پزشکی فسا
2237-    جواد دهقان آزاد اسلامی شیراز
2238-    محسن قاسم عسگری دولتی شیراز
2239-    محمد حسین صنعت نیا جهرمی دولتی شیراز
2240-    پیمان فرهادی پیام نور فراشبند
2241-    رضا خبیر پیام نور فراشبند
2242-    علی میرزایی پیام نور فراشبند
2243-    مصیب قربانیان پیام نور فراشبند
2244-    علی معصومی پیام نور فراشبند
2245-    مهدی رضوی فر دولتی شیراز
2246-    کبری توکلیان پیام نور نورآباد
2247-    سجاد خدا رحمی دولتی شیراز
2248-    علیرضا تقدیری حوزه علمیه فسا
2249-    صادق جمالی حوزه علمیه فسا
2250-    علیرضا حسین زاده حوزه علمیه فسا
2251-    اسماعیل ملک حوزه علمیه فسا
2252-    سید اصغر حسینی حوزه علمیه فسا
2253-    محمد رضا یوسفی دفتر نی ریز
2254-    روح الله ره فرسا دفتر نی ریز
2255-    زهرا نیازی دفتر نی ریز
2256-    مژده طهماسبی دفتر نی ریز
2257-    لیلا گلبو دفتر نی ریز
2258-    فائزه فروزمند دفتر نی ریز
2259-    محمد جواد شاهسوندی دولتی نی ریز
2260-    عباس نیک رو دولتی بیضا
2261-    فاطمه یزدی فنی و حرفه ای دختران نی ریز
2262-    فاطمه مهدوی فنی و حرفه ای دختران نی ریز
2263-    فاطمه شکیبا فنی و حرفه ای دختران نی ریز
2264-    محمد صادق رضائیان آزاد اسلامی علامرودشت
2265-    هادی عابدی فرهنگیان سلمان فارسی شیراز
2266-    ابوالفضل عباسی فرهنگیان سلمان فارسی شیراز
2267-    فاطمه بیات پیام نور نی ریز
2268-    زهرا تاجیک پیام نور خرمبید
2269-    محدثه مسعودی پیام نور خرمبید
2270-    محمد شمس اسفند آبادی پیام نور خرمبید
2271-    زهرا کریمی پیام نور خرمبید
2272-    مبارکه سازیخانی پیام نور خرمبید
2273-    انیسه مهدوی پیام نور خرمبید
2274-    رسول شریفی پیام نور خرمبید
2275-    زهرا سجادیان پیام نور خرمبید
2276-    سمانه زارعی پیام نور خرمبید
2277-    محمد رضا بیانی پیام نور خرمبید
2278-    سعیده بیانی پیام نور خرمبید
2279-    زهرا بخشی پیام نور خرمبید
2280-    سیده طوبی انواری پیام نور خرمبید
2281-    سعیده کریمی پیام نور خرمبید
2282-    فاطمه طالبی پیام نور خرمبید
2283-    سجاد بزرگر پیام نور خرمبید
2284-    محدثه جهانشاهی پیام نور خرمبید
2285-    اعظم علمداری پیام نور خرمبید
2286-    مریم جلالی پیام نور خرمبید
2287-    سمیه احمد پور پیام نور خرمبید
2288-    مرضیه بیگم حسینی پیام نور خرمبید
2289-    فاطمه ساریخانی پیام نور خرمبید
2290-    حمید ساریخانی پیام نور خرمبید
2291-    ابراهیم صادقی پیام نور خرمبید
2292-    زهرا صادقی پیام نور خرمبید
2293-    امیر حسین مهدوی پیام نور خرمبید
2294-    محمد بهادری پیام نور خرمبید
2295-    حانیه بیانی پیام نور خرمبید
2296-    محمد نبی دهقانی پیام نور خرمبید
2297-    حامد طیبی پیام نور خرمبید
2298-    سجاد ساریخانی پیام نور خرمبید
2299-    جعفر کریمی پیام نور خرمبید
2300-    مهدی رنجبر پیام نور خرمبید
2301-    علیرضا چمیانی پیام نور خرمبید
2302-    فاطمه سادات حسینی خرمی پیام نور خرمبید
2303-    زهرا برومندی پیام نور خرمبید
2304-    نرگس بهمنی پیام نور خرمبید
2305-    اسماعیل دهقان پیام نور خرمبید
2306-    نجمه هاشمی شیری پیام نور خرمبید
2307-    سعید طیبی پیام نور خرمبید
2308-    محمد علی نامداریان پیام نور خرمبید
2309-    محدثه افزا پیام نور خرمبید
2310-    سحر طیبی خرمی پیام نور خرمبید
2311-    مرتضی کشاورز پیام نور خرمبید
2312-    محمدرضا صفائیان پیام نور خرمبید
2313-    مریم جلالی پیام نور خرمبید
2314-    رقیه خسروی شیری پیام نور خرمبید
2315-    حامد بهمنی پیام نور خرمبید
2316-     لیلا ساریخانی خرمی پیام نور خرمبید
2317-    مریم زارع پیام نور خرمبید
2318-    علیرضا پیرمراد علمی کاربردی لارستان
2319-    میلاد بنایی پیام نور لارستان
2320-    محمد امین حسن پور پیام نور اوز
2321-    زهرا منفرد علمی کاربردی لارستان
2322-    محمد رحمتی مرکز آموزش عالی لارستان
2323-    علیرضا دهقانی  اوز
2324-    روح الله جعفری مرکز آموزش عالی لارستان
2325-    شاهین شفیعی مرکز آموزش عالی لارستان
2326-    محمد جواد افشار آزاد اسلامی لارستان
2327-    فائزه محمدی آزاد اسلامی لارستان
2328-    محمد سعید آزاد اسلامی لارستان
2329-    سیده ساجده موسوی مرکز آموزش عالی لارستان
2330-    زهرا اسلام پناه مرکز آموزش عالی لارستان
2331-    ریحانه عشقی علوم پزشکی لارستان
2332-    آسیه قبادی علوم پزشکی اوز
2333-    کوثر غلام پور علوم پزشکی لارستان
2334-    امیرحسین فخاری پیام نور لارستان
2335-    مهدی کلوانی جهرمی آزاد اسلامی لارستان
2336-    سحر پرانداخته پیام نور اوز
2337-    محمد رمضانی پیام نور اوز
2338-    محمد حسن باقرپور آزاد اسلامی لارستان
2339-    فرزاد عباسیان علمی کاربردی لارستان
2340-    ابوالفضل رئیسی دولتی لارستان
2341-    محمد بیگلر سما لارستان
2342-    سید محمد حسن سجادی فنی و حرفه ای  لارستان
2343-    فاطمه حسینی علوم پزشکی اوز
2344-    مهوش حقجو علوم پزشکی اوز
2345-    کبیر حسین پور علوم پزشکی اوز
2346-    صدیقه عبدالهی علوم پزشکی اوز
2347-    فروزان حسنی علوم پزشکی اوز
2348-    زهرا کامیاب مرکز آموزش عالی استهبان
2349-    سیده طاهره هاشمی علوم پزشکی لارستان
2350-    فاطمه کمالی علوم پزشکی لارستان
2351-    فاطمه باسری علوم پزشکی لارستان
2352-    سیده فاطمه سعادت علوم پزشکی لارستان
2353-    فاطمه اجرایی علوم پزشکی لارستان
2354-    راضیه جوکار علوم پزشکی لارستان
2355-    پردیس عزیزی علوم پزشکی لارستان
2356-    مریم خسروی علوم پزشکی لارستان
2357-    الهام مهرابی علوم پزشکی لارستان
2358-    فاطمه اشرفی پیام نور لارستان
2359-    حسین بهمنی دولتی لارستان
2360-    محسن شریعتی دولتی لارستان
2361-    حسین سوسنی دولتی لارستان
2362-    صابر کمالی سما لارستان
2363-    محمد پور کاظم دولتی لارستان
2364-    مائده رهنما علوم پزشکی اوز
2365-    حوریه ذکریاپور مرکز آموزش عالی لارستان
2366-    فاطمه بنایی مرکز آموزش عالی لارستان
2367-    زینب هاشمی مرکز آموزش عالی لارستان
2368-    زینب فربودنیا مرکز آموزش عالی لارستان
2369-    علی تقی زاده دولتی لارستان
2370-    احمدرضا جمالی دولتی لارستان
2371-    محمد علی آگاه دولتی لارستان
2372-    زهرا ساربانی آزاد اسلامی لارستان
2373-    مصطفی آزادی علمی کاربردی لارستان
2374-    سعید کهنسال دولتی لارستان
2375-    زینب حسینی آزاد اسلامی لارستان
2376-    فرشاد خسروی آزاد اسلامی لارستان
2377-    حمیدرضا مظفری آزاد اسلامی لارستان
2378-    امیرحسین امیری علوم پزشکی لارستان
2379-    محمد رضا براری علوم پزشکی لارستان
2380-    حسین شایسته علوم پزشکی لارستان
2381-    امیرحسین آزموده علوم پزشکی لارستان
2382-    حمیدرضا محمودی علوم پزشکی لارستان
2383-    علیرضا اسلامی زاده علوم پزشکی لارستان
2384-    مجتبی علیپور علوم پزشکی لارستان
2385-    حسین نعمتی علوم پزشکی لارستان
2386-    حامد ارجمند علوم پزشکی لارستان
2387-    عرفان معین الدینی سما لارستان
2388-    حسین توجیه پیام نور اوز
2389-    رضا قاسمی پیام نور اوز
2390-    صفدر درویشی بیگی پیام نور اوز
2391-    داریوش رشیدی گلرویه پیام نور اوز
2392-    آرش افراسیابی پیام نور اوز
2393-    سعید عبدالهی پیام نور اوز
2394-    محمد محیط پیام نور اوز
2395-    وحید رحیمی پیام نور اوز
2396-    محمد طالعی پیام نور اوز
2397-    مجتبی برزکار پیام نور اوز
2398-    محمد چودری پیام نور اوز
2399-    نورالدین کمالی پیام نور اوز
2400-    داوود شجاع  پیام نور اوز
2401-    سجاد مقدسی پیام نور اوز
2402-    فاطمه رضایی پیام نور اوز
2403-    مهرنوش آقایی پیام نور اوز
2404-    فرحناز قربان زاده پیام نور اوز
2405-    عارفه حقیقی پیام نور اوز
2406-    آیناز رستمی پیام نور اوز
2407-    زهرا محتسمی نیا پیام نور اوز
2408-    زهرا نیک پور پیام نور اوز
2409-    اعظم عابدی پیام نور اوز
2410-    فاطمه حاجی زادگان پیام نور اوز
2411-    بنفشه حاجی زادگان پیام نور اوز
2412-    معصومه ریاحی پیام نور اوز
2413-    عاطفه صلاحی پیام نور اوز
2414-    حمیده غیاثی پیام نور اوز
2415-    عبدالله کاظم اف فنی و حرفه ای  لارستان
2416-    ابوالفضل سلمانی فنی و حرفه ای  لارستان
2417-    سید غلامحسین علوی نیا فنی و حرفه ای  لارستان
2418-    فرشید ساسان فر فنی و حرفه ای  لارستان
2419-    حسن اژدری فنی و حرفه ای  لارستان
2420-    عبدالوهاب ولی پور علوم پزشکی اوز
2421-    نسرین پاینده علوم پزشکی اوز
2422-    ماریا افسری علوم پزشکی اوز
2423-    کوثر زردشت علوم پزشکی اوز
2424-    مریم شیردژم علوم پزشکی اوز
2425-    فاطمه محمودی پور علوم پزشکی اوز
2426-    نگار تمدنی علوم پزشکی اوز
2427-    مائده آبیار علوم پزشکی اوز
2428-    فاطمه نجم علوم پزشکی اوز
2429-    عارفه دلجو علوم پزشکی اوز
2430-    مریم کارگر علوم پزشکی اوز
2431-    مریم رجبی علوم پزشکی اوز
2432-    سارا رهنما علوم پزشکی اوز
2433-    فاطمه نیک اندیش  علوم پزشکی اوز
2434-    الهام نظری علوم پزشکی اوز
2435-    مرجان اسدیار علوم پزشکی اوز
2436-    زهرا شاه محمدی علوم پزشکی اوز
2437-    زهرا مراغه علوم پزشکی اوز
2438-    مریم عسگری پیام نور فسا
2439-    زهرا حریری پیام نور فسا
2440-    فاطمه معصومی پیام نور شیراز
2441-    یاسمن شادمانی آزاد اسلامی فسا
2442-    زهرا دودمان آزاد اسلامی فسا
2443-    زهرا نیازمند آزاد اسلامی فسا
2444-    زینب داور پناه آزاد اسلامی فسا
2445-    معصومه زینلی آزاد اسلامی فسا
2446-    فاطمه داور پناه آزاد اسلامی فسا
2447-    فاطمه مصلی نژاد دولتی جهرم
2448-    مهدی محمدی نیا علوم پزشکی فسا
2449-    مرتضی جوانمردی علوم پزشکی فسا
2450-    وحید سالاری علوم پزشکی فسا
2451-    امید امیدی پور علوم پزشکی فسا
2452-    سید صادق احمدی علوم پزشکی فسا
2453-    علیرضا مروت علوم پزشکی فسا
2454-    محمد رضا آسمند علوم پزشکی فسا
2455-    علی بهرامی کیا آزاد اسلامی فسا
2456-    ایمان پور ملکی پیام نور فسا
2457-    عباس میرشکاری آزاد اسلامی فسا
2458-    محمد تقی محمدی زاده آزاد اسلامی فسا
2459-    مسعود کریم زاده آزاد اسلامی فسا
2460-    شیخ مصطفی آزادیان حوزه علمیه فسا
2461-    شیخ سجاد رنجبری حوزه علمیه فسا
2462-    ابوذر نیازمند آزاد اسلامی فسا
2463-    حسن پور اسماعیل علوم پزشکی فسا
2464-    فرزاد آرام علوم پزشکی فسا
2465-    سعید رحیمی علوم پزشکی فسا
2466-    علی اطمینان علوم پزشکی فسا
2467-    محسن زارع علوم پزشکی فسا
2468-    علیرضا دلیرروی علوم پزشکی فسا
2469-    مصیب رئیسی علوم پزشکی فسا
2470-    حسین کریمی علوم پزشکی فسا
2471-    ابراهیم فراهانی علوم پزشکی فسا
2472-    مهدی رضایی علوم پزشکی فسا
2473-    مهدی انصاری علوم پزشکی فسا
2474-    سکینه ابراهیمی حوزه علمیه ششده
2475-    زهرا ابراهیمی حوزه علمیه ششده
2476-    سمیه بهرامی حوزه علمیه ششده
2477-    محبوبه پورکاظمی حوزه علمیه ششده
2478-    فاطمه عابدی حوزه علمیه ششده
2479-    صدیقه اسفندیار حوزه علمیه ششده
2480-    مهرناز ایمان جو حوزه علمیه ششده
2481-    الهه توکلی حوزه علمیه ششده
2482-    فاطمه حسن زاده حوزه علمیه ششده
2483-    زهرا حیدری حوزه علمیه ششده
2484-    زهرا سلیمانی فرد حوزه علمیه ششده
2485-    آمنه زارع حوزه علمیه ششده
2486-    زهرا دیندارلو حوزه علمیه ششده
2487-    سمانه دیندارلو حوزه علمیه ششده
2488-    محدثه ستایش زراحی دوخت الزهرا شیراز
2489-    زهرا آزاد نژادپیام نور کوار علوم تربیتی
2490-     اسماءمحمودی دانشگاه آزاد واحد مرودشت روان شناسی
2491-     میناخوشه چین دانشگاه ازاداسلامی بیضا حسابداری
2492-     نیلوفر پرویز دهنو  حقوق،دانشگاه کوار
2493-    فاطمه اسماعیلی،روانشناسی پیام نور فسا
2494-    محمدحسن رحیم زاده،طلبه پایه۱،حوزه امام صادق(ع)استهبان
2495-    مهساهوشمند،روانشناسی پیام نور فسا
2496-    رقیه صالح،آماردولتی فسا
2497-    مریم زینل پور،علوم تربیتی پیام نور فسا
2498-    ریحانه تسلیمی،روانشناسی پیام نورفسا
2499-    مریم صادقی،روانشناسی پیام نورفسا
2500-    نرجس شیخ پور  دانشگاه شیراز رشته ریاضیات و کاربردها
2501-    معصومه جابری اکبرآبادی دانشکده مطالعات تطبیقی قرآن کریم شیراز رشته علوم و قرآن و حدیث
2502-    سیده آمنه حسینی دانشگاه پیام نور داراب رشته حقوق
2503-    فاطمه فرزام دانشکده مطالعات تطبیقی قرآن کریم شیرازرشته علوم و قرآن و حدیث
2504-    فاطمه مولودی دانشکده مطالعات تطبیقی قرآن کریم شیراز رشته علوم و قرآن و حدیث
2505-    فاطمه عبدالعلی پور  دانشکده مطالعات تطبیقی قرآن کریم شیراز رشته علوم و قرآن و حدیث
2506-    فاطمه امینی نسب  دانشگاه جهرم مترجمی زبان انگلیسی
2507-    محدثه بخشی  دانشگاه جهرم مترجمی زبان انگلیسی
2508-    سارا میرشکاری دانشکده مطالعات تطبیقی قرآن کریم شیراز رشته علوم و قرآن و حدیث
2509-    زینب رسایی دانشگاه جهرم ریاضی
2510-    فاطمه اسدی دانشگاه جهرم  صنایع غذایی
2511-    نجمه راستي علوم سياسي دانشگاه شيراز
2512-    خدیجه لطفیان علوم تربیتی پیام نور کوار
2513-    زهرا گلجهانی  دانشگاه شیراز رشته مهندسی شهرسازی
2514-    زهراپاکدامن حسابداری دانشگاه علمی کاربردی کوار
2515-    سیده زهرا سعادت فیزیک دانشگاه شیراز
2516-    فائزه نعمتی فیزیک دانشگاه شیراز
2517-    فاطمه اسماعیلی،روانشناسی پیام نور فسا
2518-    محمدحسن رحیم زاده،طلبه پایه۱،حوزه امام صادق(ع)استهبان
2519-    مهساهوشمند،روانشناسی پیام نور فسا
2520-    رقیه صالح،آماردولتی فسا
2521-     مریم زینل پور،علوم تربیتی پیام نور فسا
2522-    ریحانه تسلیمی،روانشناسی پیام نورفسا
2523-    مریم صادقی،روانشناسی پیام نورفسا
2524-    فاطمه توانا رشته حقوق کوار
2525-    فاطمه ارغوانی،زیست پیام نور فسا
2526-    زهرا عالیان رشته حسابداری دانشگاه داراب
2527-    سمیه اله دادی،حقوق پیام نور فسا
2528-    یاسمن فرجپور دانشگاه آزاد شیراز مترجمی زبان
2529-    صدیقه قربانی دانشجوی . دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز.کارشناسی ارشد روابط بین الملل
2530-    پریسا عالی زاده دانشگاه آزاد شیراز مترجمی زبان
2531-    فاطمه شیرازی دانشگاه آزاد شیراز مهندسی مکانیک
2532-    زینب شجاعی دانشگاه آزاد شیراز حسابداری
2533-    فاطمه سرانجام دانشگاه آزاد شیراز حسابداری
2534-    دانشگاه علمی کاربردی
2535-    سعید علی پور دانشگاه علمی کاربردی نیریز
2536-    امیرمحمد جلالی دانشگاه علمی کاربردی نیریز
2537-    حمیدرضا نجار زاده دانشگاه علمی کاربردی نیریز
2538-    علی نیرومند دانشگاه علمی کاربردی نیریز
2539-    امیر محمد شاهسونی دانشگاه علمی کاربردی نیریز
2540-    علی فارسیان دانشگاه علمی کاربردی نیریز
2541-    امین شاهسوند حسنی دانشگاه علمی کاربردی نیریز
2542-    میلاد زارع دانشگاه علمی کاربردی نیریز
2543-    مغداد زارع دانشگاه علمی کاربردی نیریز
2544-    حسین ابراهیمی دانشگاه علمی کاربردی نیریز
2545-    حمید ربیعی دانشگاه علمی کاربردی نیریز
2546-    محمد حسین حدادی دانشگاه علمی کاربردی نیریز
2547-    جواد غلامی دانشگاه علمی کاربردی نیریز
2548-    احمد ضیغمی دانشگاه علمی کاربردی نیریز
2549-    جمال الدین جنگجو دانشگاه علمی کاربردی نیریز
2550-    علی استاد دانشگاه علمی کاربردی نیریز
2551-    هادی زارعی دانشگاه علمی کاربردی نیریز
2552-    محمد جوادفداکار دانشگاه علمی کاربردی نیریز
2553-    سعید دلیر دانشگاه علمی کاربردی نیریز
2554-    علی رضا خواجه دانشگاه علمی کاربردی نیریز
2555-    مهدی دیندار دانشگاه علمی کاربردی نیریز
2556-    محمدرضا یاراحمدی دانشگاه علمی کاربردی نیریز
2557-    مهدی صادق دانشگاه علمی کاربردی نیریز
2558-    ایمان کریم پور دانشگاه علمی کاربردی نیریز
2559-    پوریا محمدی دانشگاه علمی کاربردی نیریز
2560-    علی موسوی دانشگاه علمی کاربردی نیریز
2561-    ابوالفضل نصرت آبادی دانشگاه علمی کاربردی نیریز
2562-    یاسر بیگی دانشگاه علمی کاربردی نیریز
2563-    فرزاد حسینی دانشگاه علمی کاربردی نیریز
2564-    خیراله زارع دانشگاه علمی کاربردی نیریز
2565-    جمیله آمله،روانشناسی پیام نور فسا
2566-    احترام راضی،روانشناسی پیام نور فسا
2567-    مارال باقری دانشگاه آزاد شیراز حقوق
2568-    مریم محمدزاده دانشگاه آزاد شیراز مترجمی زبان
2569-    آمنه جوکار دانشگاه آزاد شیراز مدیریت بازرگانی
2570-    ریحانه کدخدایی  دانشگاه آزاد شیراز مترجمی زبان
2571-    فاطمه احمدی روانشناسی دولتی اقلید
2572-    معصومه شفیعی  روانشناسی دولتی اقلید
2573-    مرضیه خوبیاری روانشناسی دولتی اقلید
2574-    سعیده محمدی روانشناسی دولتی اقلید
2575-    زهرا فرخی فیزیک هسته ای دولتی اقلید
2576-    حانیه دیلمی فیزیک هسته ای دولتی اقلید
2577-    فاطمه رستمی  روانشناسی دولتی اقلید
2578-    فاطمه دهقان ادبیات دولتی اقلید
2579-    رقیه دهقان منابع طبیعی دولتی اقلید
2580-    طیبه سجادیان دولتی اقلید
2581-    محبوبه رضایی علوم قرآن دولتی اقلید
2582-    الهه خرم مکان علوم قرآن دولتی اقلید
2583-    زهرا اکرمی روانشناسی دولتی اقلید
2584-    فروغ نصیبی ریاضی دولتی اقلید
2585-    نرجس احمدی روانشناسی دولتی اقلید
2586-    مرضیه سادات سجادی. روانشناسی دولتی اقلید
2587-    لیلا محمدزمانی روانشناسی دولتی اقلید
2588-    فاطمه شمسی زاده.   منابع طبیعی دولتی اقلید
2589-    فاطمه عقیقی ادبیات دولتی اقلید
2590-    فاطمه گندمی علوم قرآن و حدیث دولتی اقلید
2591-    فاطمه گیویان برق دولتی اقلید
2592-    مهرانه تاکی برق دولتی اقلید
2593-    مریم پورطالبی روانشناسی دولتی اقلید
2594-    الهه اطعمه دانشگاه آزاد شیراز مدیریت بازرگانی
2595-    مریم سلطانی دانشگاه آزاد شیراز حقوق
2596-    فاطمه رضایی نسب دانشگاه آزاد شیراز میکروبیولوژی
2597-    زهرا نوروز مکاری دانشگاه آزادشیراز شیمی کاربردی
2598-    زهرا خرمیان دانشگاه آزاد شیراز رشته شیمی کاربردی
2599-    طاهره عمادی حسابداری پیام نور مرودشت
2600-    زهرا قاسمی حسابداری پیام نور مرودشت
2601-    سارا طهماسبی پیام نور مرودشت
2602-    زهرا اژدری پیام نور مرودشت
2603-    زهرا رسولی پیام نور مرودشت
2604-    زهرا غلامپور پیام نور مرودشت
2605-    معصومه رسولی پیام نور مرودشت
2606-    زهرا عبداللهی پیام نور مرودشت
2607-    راضیه حسنی، تاریخ پیام نور مرودشت
2608-    حمیرا خلیفه،کامپیوتر دانشگاه آزاد مرودشت
2609-    ندا حسینی،کامپیوتر، دانشگاه آزاد مرودشت
2610-    زهرا نجاتی ،حسابداری، دانشگاه آزاد مرودشت
2611-    فاطمه نامجو ،مشاوره، دانشگاه آزاد مرودشت
2612-     نسرین دهقانیان مشاوره، دانشگاه آزاد مرودشت
2613-    مژگان کشاورز، حسابداری، دانشگاه آزاد مرودشت
2614-     فاطمه پاکروان، روانشناسی، دانشگاه آزاد مرودشت
2615-    اعظم زارع حسابداری، دانشگاه آزاد مرودشت
2616-    مرضیه هاشمی، دانشگاه آزاد مرودشت
2617-    فاطمه گودرزی، دانشگاه آزاد مرودشت
2618-    فاطمه کشاورز علوم تربیتی، دانشگاه آزاد مرودشت
2619-    مریم نیایش ،معماری،استاد دانشگاه آزاد مرودشت
2620-    ، مریم پارسایی، دانشگاه آزاد مرودشت
2621-     زهرا امینی دانشگاه آزاد مرودشت
2622-    نفیسه مرزوقی، دانشگاه آزاد مرودشت
2623-    فاطمه فتوحی، دانشگاه آزاد مرودشت
2624-    زهرا بزرگر کامپیوتر، دانشگاه آزاد مرودشت
2625-    فاطمه محمودی، دانشگاه آزاد مرودشت
2626-    هستی رعیت پیشه، دانشگاه آزاد مرودشت
2627-    زهرا عبادی، دانشگاه آزاد مرودشت
2628-    سمیه کشاورز، دانشگاه آزاد مرودشت
2629-    اسماء محمودی، دانشگاه آزاد مرودشت
2630-    منصوره سجادیان، دانشگاه آزاد مرودشت
2631-    فاطمه رستمی مرکز آموزش عالی اقلید
2632-    میلاد چرخ انداز   پیام نور لارستان
2633-    ساجده زارع   پیام نور لارستان
2634-    صدیقه هاشمی کیا   پیام نور لارستان
2635-    هانیه استاد زاده   پیام نور لارستان
2636-    نرگس عباسیان   پیام نور لارستان
2637-    نرجس جوانمرد   پیام نور لارستان
2638-    محمد خرد نیا   پیام نور لارستان
2639-    فاطمه حاجی زاده   مرکز اموزش عالی لارستان
2640-    رضوان شهریاری   مرکز اموزش عالی لارستان
2641-    طاهره آوزپرا   مرکز اموزش عالی لارستان
2642-    فاطمه صفری   مرکز اموزش عالی لارستان
2643-    پرستو بهرامی   مرکز اموزش عالی لارستان
2644-    بستانه مرادی   مرکز اموزش عالی لارستان
2645-    فاطمه نبی زاده    حوزه علمیه قم
2646-    زینب رضایی   دولتی داراب
2647-    ناهید رضایی   دولتی داراب
2648-    الناز رضایی   دولتی داراب
2649-    فرشته خلاصه   دولتی داراب
2650-    فاطمه غیرتمند   دولتی داراب
2651-    فاطمه حقیقی   دولتی داراب
2652-    فاطمه عسکری   دولتی داراب
2653-    شیما شمسایی   دولتی داراب
2654-    مرضیه زائری نژاد   دولتی داراب
2655-    محدثه دره کردی   دولتی داراب
2656-    فاطمه طاهری   دولتی داراب
2657-    مرجان ملکی   دولتی داراب
2658-    فرشته قاسمی   دولتی داراب
2659-    معصومه قربانی   دولتی داراب
2660-    فاطمه نظری   دولتی داراب
2661-    فاطمه منصور   دولتی داراب
2662-    مینا فرهادی   دولتی داراب
2663-    پریسا پور خسرو   دولتی داراب
2664-    مریم زارع    دولتی داراب
2665-    زهرا مسعودنیا   دولتی داراب
2666-    نگار رستمیان   دولتی داراب
2667-    سیده محبوبه حسینی   دولتی داراب
2668-    فاطمه سادات جهرمی   دولتی داراب
2669-    الهام حمیدی    دولتی داراب
2670-    مریم انواری   دولتی داراب
2671-    مهسا زارع   دولتی داراب
2672-    زهرا رفیعیه بابکی   دولتی داراب
2673-    زهرا دهقان   دولتی داراب
2674-    محدثه حسینی   دولتی داراب
2675-    رضوان کرمی   دولتی داراب
2676-    حدیثه چرخشت   دولتی داراب
2677-    زمانه بیات   دولتی داراب
2678-    لیلا حیدری   دولتی داراب
2679-    فاطمه سلیمانی نژاد   دولتی داراب
2680-    آرزو قصرودشتی   دولتی داراب
2681-    آتوسا کشاورز   دولتی داراب
2682-    فرناز کارگر   دولتی داراب
2683-    شیوا حسنی   دولتی داراب
2684-    کوثراکبری   دولتی داراب
2685-    راحیل ابراهیم پور   دولتی داراب
2686-    زینب محمدی   دولتی داراب
2687-    محبوبه ترابی   دولتی داراب
2688-    شیما کلوانی   دولتی داراب
2689-    فهیمه یزدان پرست   دولتی داراب
2690-    فاطمه عصمت فرد   دولتی داراب
2691-    علیرضا فلاحی   آزاد اسلامی مرودشت
2692-    محمد رضا فلاحی   آزاد اسلامی مرودشت
2693-    محمد زارعی    آزاد اسلامی مرودشت
2694-    مهرداد لشنی   آزاد اسلامی مرودشت
2695-    محمد دشتبالی   آزاد اسلامی مرودشت
2696-    مجتبی همایون    آزاد اسلامی مرودشت
2697-    سپهر بهرامی   آزاد اسلامی مرودشت
2698-    محمد همایون    آزاد اسلامی مرودشت
2699-    علی زارع   آزاد اسلامی مرودشت
2700-    امید منوچهری   آزاد اسلامی مرودشت
2701-    ابوذر علی اکبر زاده   آزاد اسلامی مرودشت
2702-    محمد مهدی طهماسبی   آزاد اسلامی مرودشت
2703-    وحید مختاری   آزاد اسلامی مرودشت
2704-    محمد رضا حسن پور   آزاد اسلامی مرودشت
2705-    حسن مولایی   آزاد اسلامی مرودشت
2706-    محمد امین جیواد   آزاد اسلامی مرودشت
2707-    حیدر علی لشنی   آزاد اسلامی مرودشت
2708-    حمید رضا مختاری   آزاد اسلامی مرودشت
2709-    عباس زارع   آزاد اسلامی مرودشت
2710-    علی حیدری   آزاد اسلامی مرودشت
2711-    سعید برومند    آزاد اسلامی مرودشت
2712-    سجاد بازومند   آزاد اسلامی مرودشت
2713-    فرامز پناهی   آزاد اسلامی مرودشت
2714-    سیامک شریفی   آزاد اسلامی مرودشت
2715-    علی نیرومندی   آزاد اسلامی مرودشت
2716-    علیرضا بلارکی   آزاد اسلامی مرودشت
2717-    محمد باقر مولایی   آزاد اسلامی مرودشت
2718-    مهرزاد کاظمی   آزاد اسلامی مرودشت
2719-    بهروز فرمانی   آزاد اسلامی مرودشت
2720-    پوریا شش بلوکی   آزاد اسلامی مرودشت
2721-    رضا زارعی نژاد   آزاد اسلامی مرودشت
2722-    احمد رضا زارع   آزاد اسلامی مرودشت
2723-    جلال مختاری   فنی و حرفه ای مرودشت
2724-    ایمان جاویدی   پیام نور مرودشت
2725-    زهرا قاسمی    پیام نور مرودشت
2726-    طاهره قاسمی   پیام نور مرودشت
2727-    فاطمه قائدی   پیام نور مرودشت
2728-    فائزه حبیبی   پیام نور مرودشت
2729-    فاطمه بلی کوهی   پیام نور مرودشت
2730-    سیده فاطمه زارعی   پیام نور مرودشت
2731-    سارا فتوحی   پیام نور مرودشت
2732-    مریم رضایی   پیام نور مرودشت
2733-    سلیمه محمدی   پیام نور مرودشت
2734-    زهرا غلامپور   پیام نور مرودشت
2735-    حاتم کشاورزی   پیام نور مرودشت
2736-    سمیرا جعفری   پیام نور مرودشت
2737-    فاطمه فتوحی   پیام نور مرودشت
2738-    زهرا عبدالهی   پیام نور مرودشت
2739-    مرضیه خارستانی   پیام نور مرودشت
2740-    طاهره عمادی   پیام نور مرودشت
2741-    فاطمه مرادی   پیام نور مرودشت
2742-    فاطمه جلال آبادی   پیام نور مرودشت
2743-    رعنا علینژاد   پیام نور مرودشت
2744-    راضیه کشاورز   پیام نور مرودشت
2745-    فاطمه سجادیان   پیام نور مرودشت
2746-    سحر اورنگی   پیام نور مرودشت
2747-    زهره حجتی   پیام نور مرودشت
2748-    سعیده زاره   پیام نور مرودشت
2749-    آسیه قاسمی   پیام نور مرودشت
2750-    عاطفه یزدان پناه   پیام نور مرودشت
2751-    زهرا بانشی   پیام نور مرودشت
2752-    زهرا رضایی   پیام نور مرودشت
2753-    سوسن هوشیار   پیام نور مرودشت
2754-    حسین اسدی   پیام نور مرودشت
2755-    نجمه دانشمندی   آزاد اسلامی مرودشت
2756-    معصومه نجاتی   آزاد اسلامی مرودشت
2757-    مرضیه غلامی   آزاد اسلامی مرودشت
2758-    زهرا امینی عبدالیوسفی   آزاد اسلامی مرودشت
2759-    زهرا مرزوقی   آزاد اسلامی مرودشت
2760-    سمیه داور پناه   آزاد اسلامی مرودشت
2761-    ندا رستگار   آزاد اسلامی مرودشت
2762-    زهرا زارع   آزاد اسلامی مرودشت
2763-    انسیه سادات یزدگردی   آزاد اسلامی مرودشت
2764-    زهرا کاظمی   آزاد اسلامی مرودشت
2765-    الهام اتحاد خوب   آزاد اسلامی مرودشت
2766-    مریم نعمتی   آزاد اسلامی مرودشت
2767-    مریم نجات   آزاد اسلامی مرودشت
2768-    فاطمه پاک نژاد   آزاد اسلامی مرودشت
2769-    زهرا کاظمی    آزاد اسلامی مرودشت
2770-    فهیمه حسینی   آزاد اسلامی مرودشت
2771-    بهاره کشاورز   آزاد اسلامی مرودشت
2772-    شقایق لشنی   آزاد اسلامی مرودشت
2773-    مرضیه نیک زاده   آزاد اسلامی مرودشت
2774-    فرشته کفایتیان زاده   آزاد اسلامی مرودشت
2775-    طاهره میرزایی عبدالیوسفی   آزاد اسلامی مرودشت
2776-    زهرا قیصری   آزاد اسلامی مرودشت
2777-    عاطفه نوروزی   آزاد اسلامی مرودشت
2778-    ساره محمودی   آزاد اسلامی مرودشت
2779-    مهناز دانا   آزاد اسلامی مرودشت
2780-    فاطمه محمودی   آزاد اسلامی مرودشت
2781-    سیده مرضیه دهقانیان   آزاد اسلامی مرودشت
2782-    فاطمه مهرآور   آزاد اسلامی مرودشت
2783-    شهین نیکومنش   آزاد اسلامی مرودشت
2784-    زهرا پرهیز   آزاد اسلامی مرودشت
2785-    مرضیه هاشمی   آزاد اسلامی مرودشت
2786-    فاطمه گودرزی   آزاد اسلامی مرودشت
2787-    سیده نیلوفر حسینی   آزاد اسلامی مرودشت
2788-    منصوره سجادیان   آزاد اسلامی مرودشت
2789-    فائزه میرشکاری   دولتی داراب
2790-    مصطفی دیداری رونیزی   دولتی استهبان
2791-    حسین عباس پور   حوزه علمیه استهبان
2792-    حسین مهربان   دولتی استهبان
2793-    حامد میرزازاده   دولتی استهبان
2794-    فرشاد معمار   دولتی استهبان
2795-    علیرضا هاشمی   دولتی استهبان
2796-    میثم هادی دخت   دولتی استهبان
2797-    علیرضا هاشمی   دولتی استهبان
2798-    علی دورافکن   دولتی استهبان
2799-    بهرامی   دولتی استهبان
2800-    داوود حیدرنژاد   دولتی استهبان
2801-    علیرضا عطوفت   دولتی استهبان
2802-    مهدی حاجی زاده   دولتی استهبان
2803-    جواد برجاس   دولتی استهبان
2804-    نبی هاشمی   دولتی استهبان
2805-    محمد حسین زراعتکار   دولتی استهبان
2806-    ابراهیم خلیلی   دولتی استهبان
2807-    محمد بهرامی فر   دولتی استهبان
2808-    جعفر احمدی   دولتی استهبان
2809-    علی نظریان   دولتی استهبان
2810-    محمد کشاورز   دولتی استهبان
2811-    وحید گل کار   دولتی استهبان
2812-    شریفی   دولتی استهبان
2813-    اسدی   دولتی استهبان
2814-    مریم سادات طباطبایی   مرکز اموزش عالی استهبان
2815-    سحرمهدوی   آزاد اسلامی استهبان
2816-    زهرا احمدی   آزاد اسلامی استهبان
2817-    زهرا اسلامی   آزاد اسلامی استهبان
2818-    پوران فتحی   آزاد اسلامی استهبان
2819-    زینب کریم پور   آزاد اسلامی استهبان
2820-    حدیث نوروزی   آزاد اسلامی استهبان
2821-    رویا خسروی   دولتی شیراز
2822-    هانیه عسکری   پیام نور شیراز
2823-    سحر ولدبیگی   پیام نور سروستان
2824-    محمد رضا کرامت   فنی کشاورزی فسا
2825-    میلاد روحانی تزنگی   فنی کشاورزی فسا
2826-    زهیر علیرضایی   فنی کشاورزی فسا
2827-    سید حسام الدین موسوی   فنی کشاورزی فسا
2828-    عرفان شیبانی نژاد   فنی کشاورزی فسا
2829-    محمد شیبانی جابری   فنی کشاورزی فسا
2830-    عرفان ستوده   فنی کشاورزی فسا
2831-    علی اصغر فیضی   فنی کشاورزی فسا
2832-    محمد غلامی شیری   فنی کشاورزی فسا
2833-    صادق اسدی   فنی کشاورزی فسا
2834-    محمد بابایی   فنی کشاورزی فسا
2835-    محمد جواد رنجبر   فنی کشاورزی فسا
2836-    جواد فراست   فنی کشاورزی فسا
2837-    احمد زاهدی   فنی کشاورزی فسا
2838-    فاطمه بردبار   آزاد اسلامی فسا
2839-    زهرا شرفی   آزاد اسلامی فسا
2840-    حکمت آرا   آزاد اسلامی فسا
2841-    علیرضا آذرکیش   آزاد اسلامی فسا
2842-    علی نوروزی   آزاد اسلامی فسا
2843-    علیرضا شب زنده دار   آزاد اسلامی فسا
2844-    محمد عبدی   آزاد اسلامی فسا
2845-    سید احمد رضا احمدی   آزاد اسلامی فسا
2846-    محمود رنجبر   آزاد اسلامی فسا
2847-    محسن خبیری   آزاد اسلامی فسا
2848-    مرتضی باقری   آزاد اسلامی فسا
2849-    راضیه سیاری   حوزه علمیه ششده
2850-    میترا ریاستی   حوزه علمیه ششده
2851-    جمیله بلاغی   حوزه علمیه ششده
2852-    طاهره بلاغی   حوزه علمیه ششده
2853-    وجیهه بهمنی   حوزه علمیه ششده
2854-    علی زائر ثابت   علوم پزشکی فسا
2855-    حدیثه جعفری   پیام نور فسا
2856-    فاطمه فتحی    علوم پزشکی فسا
2857-    زهرا عباس پور   علوم پزشکی فسا
2858-    زینب غلامی   پیام نور کوار
2859-    فاطمه دهقانی   دولتی اقلید
2860-    فائزه فلاحت نیا   دولتی شیراز
2861-    زهرا اکبری   مرکز اموزش عالی استهبان
2862-    نازنین زهرا صحتی اصل   مرکز اموزش عالی استهبان
2863-    مریم زارعی   مرکز اموزش عالی استهبان
2864-    سیده نسرین موسوی   مرکز اموزش عالی استهبان
2865-    محدثه زارعی   مرکز اموزش عالی استهبان
2866-    مطهره کریمی   مرکز اموزش عالی استهبان
2867-    مطهره زحلی   پیام نور استهبان
2868-    زهرا فیروزی   مرکز اموزش عالی استهبان
2869-    نیلوفر زهره ای   پیام نور استهبان
2870-    زینب قاسمی   پیام نور استهبان
2871-    زینب حسین بیگی   آزاد اسلامی استهبان
2872-    ناهید دهقان   مرکز اموزش عالی استهبان
2873-    سید محمد متولی   حوزه علمیه شیراز
2874-    لیلا غفاری   آزاد اسلامی فیروزآباد
2875-    فاطمه تقیان   دولتی اصفهان
2876-    مریم دستخوش   خرد بوشهر
2877-    مریم راعی   دولتی اصفهان
2878-    زینب عبدالهی   فردوسی مشهد
2879-    زهرا ایمانی   دولتی داراب
2880-    زهرا شهریاری   دولتی شیراز
2881-    فاطمه ایمانی فر   آزاد اسلامی کازرون
2882-    سهیلا آقایاری   علوم پزشکی جهرم
2883-    نرگس غلامی نژاد    دولتی لامرد
2884-    فاطمه اصلاحی   پیام نور فسا
2885-    ریحانه سعیدی   دولتی شیراز
2886-    علی شجاعی   آزاد اسلامی استهبان
2887-    محمد مهدی سیاهکوهی   علمی کاربردی نی ریز
2888-    مهدی لنگری   علمی کاربردی نی ریز
2889-    میلاد پوریاریزی   علمی کاربردی نی ریز
2890-    محمد قاسمی مزیدی   علمی کاربردی نی ریز
2891-    رضا اصغری   علمی کاربردی نی ریز
2892-    محمد جواد ولایتی   علمی کاربردی نی ریز
2893-    سجاد کشتکار   علمی کاربردی نی ریز
2894-    محمد ابراهیمی   علمی کاربردی نی ریز
2895-    جواد صنعتی   علمی کاربردی نی ریز
2896-    محسن زارعی   علمی کاربردی نی ریز
2897-    مصیب عاشوری   آزاد اسلامی نی ریز
2898-    مجتبی پوریاریزی   آزاد اسلامی نی ریز
2899-    عباس شاهسونی   آزاد اسلامی نی ریز
2900-    مهدی علیخانی   آزاد اسلامی نی ریز
2901-    محسن میرزاپور   آزاد اسلامی نی ریز
2902-    مهدی ملایی   آزاد اسلامی نی ریز
2903-    محمد رضا نبیئی   آزاد اسلامی نی ریز
2904-    مصطفی یاراحمدی   آزاد اسلامی نی ریز
2905-    سعیده جمالی   علمی کاربردی نی ریز
2906-    حدیث رضاییان   علمی کاربردی نی ریز
2907-    هاجر شایسته   علمی کاربردی نی ریز
2908-    زینب کاسبی   علمی کاربردی نی ریز
2909-    سمیه راست پود   علمی کاربردی نی ریز
2910-    حمیده غفاری   علمی کاربردی نی ریز
2911-    زهرا بیگی   علمی کاربردی نی ریز
2912-    سهیلا ملک حسینی   علمی کاربردی نی ریز
2913-    سعیده ملوسی   علمی کاربردی نی ریز
2914-    فاطمه قره چاهی   آزاد اسلامی نی ریز
2915-    مرضیه گرمسیری   آزاد اسلامی نی ریز
2916-    فاطمه ظفری   آزاد اسلامی نی ریز
2917-    عاطفه زارع   آزاد اسلامی نی ریز
2918-    الهه سعیدی   آزاد اسلامی نی ریز
2919-    زهرا عبدل پور   آزاد اسلامی نی ریز
2920-    مرضیه شکری   آزاد اسلامی نی ریز
2921-    طوبی علیخانی   آزاد اسلامی نی ریز
2922-    فاطمه شکیبا فر   آزاد اسلامی نی ریز
2923-    فاطمه رحمانی   آزاد اسلامی نی ریز
2924-    مریم شیروانی   آزاد اسلامی نی ریز
2925-    عاطفه اشرف   آزاد اسلامی نی ریز
2926-    فریبا عابری   آزاد اسلامی نی ریز
2927-    هانیه تدین فر   فنی و حرفه ای نی ریز
2928-    پریسا مرادی   فنی و حرفه ای نی ریز
2929-    فاطمه مظفری   فنی و حرفه ای نی ریز
2930-    وحیده زارع پیشه   فنی و حرفه ای نی ریز
2931-    سیده فاطمه حسینی   فنی و حرفه ای نی ریز
2932-    عاطفه خادم    فنی و حرفه ای نی ریز
2933-    سارا میزاوندی   فنی و حرفه ای نی ریز
2934-    فاطمه گلخنی   فنی و حرفه ای نی ریز
2935-    سیده محدثه حسینی   فنی و حرفه ای نی ریز
2936-    فاطمه ذاکری   فنی و حرفه ای نی ریز
2937-    مریم دمیری   آزاد اسلامی نی ریز
2938-    مریم میمندی   آزاد اسلامی نی ریز
2939-    فاطمه فایض   آزاد اسلامی نی ریز
2940-    بهنازشاه مرادی   آزاد اسلامی نی ریز
2941-    حلیمه اصغری   آزاد اسلامی نی ریز
2942-    مریم حاجی بادام   آزاد اسلامی نی ریز
2943-    حسین شفیعی   فنی باهنر شیراز
2944-    حسین شبانی   فنی باهنر شیراز
2945-    علیرضا تیمور   فنی باهنر شیراز
2946-    محمد براتی دهنوی   فنی امام رضا ع نورآباد
2947-    امیرحسین محمدیان   فنی امام رضا ع نورآباد
2948-    سید مصطفی سجادیان   فنی  مرودشت
2949-    فرید شریفی فر    فنی باهنر شیراز
2950-    مرتضی نو رسیده   فنی باهنر شیراز
2951-    بهنام اعظم نژاد   فنی باهنر شیراز
2952-    آرمان عباسی   فنی باهنر شیراز
2953-    احمد رضا شاهین   فنی باهنر شیراز
2954-    سید مهدی حسین پور   فنی باهنر شیراز
2955-    وحید روستا   فنی امام رضا ع نورآباد
2956-    سید محمد باقر محمدی   فنی باهنر شیراز
2957-    سعید نصرت آبادی   فنی باهنر شیراز
2958-    محمد امین علی پور   فنی باهنر شیراز
2959-    پژمان کره   آزاد اسلامی کازرون
2960-    عباس سعدی   فنی باهنر شیراز
2961-    جحسین چابک   فنی مرودشت
2962-    فرزاد بینا   فنی باهنر شیراز
2963-    میثم کوهی   فنی مرودشت
2964-    رستم نوروزی   فنی باهنر شیراز
2965-    محمد حسن کوهی سعدی   فنی باهنر شیراز
2966-    محمد رضا عبدل الوند   فنی امام رضا ع نورآباد
2967-    امید دهقانی   فنی باهنر شیراز
2968-    علیرضا طالبی   فنی باهنر شیراز
2969-    علی شیروانی شیری   فنی باهنر شیراز
2970-    علی رحیمی مظفری   فنی باهنر شیراز
2971-    ابوالفضل رستمی   فنی امام رضا ع نورآباد
2972-    محمد طهماسبی   فنی باهنر شیراز
2973-    علی رضا سروی   فنی باهنر شیراز
2974-    محمد باقر امینی فرد   پیام نور شیراز
2975-    یاشار علیزاده   پیام نور شیراز
2976-    علی شقایقی   پیام نور شیراز
2977-    حمیدرضا عزیزی   پیام نور شیراز
2978-    محمد جواد سرومند   پیام نور شیراز
2979-    علی شریفی   پیام نور شیراز
2980-    امیدرضا شادمانی   پیام نور شیراز
2981-    محمدرضا نیازی   پیام نور شیراز
2982-    شیخ حامد شجاعی   حوزه علمیه شیراز
2983-    رضا جوکار   پیام نور شیراز
2984-    علی جوکار   پیام نور شیراز
2985-    زهرا زلفی دولتی فسا
2986-    نیلوفر رجبی دانشگاه اقلید
2987-    رحیم زادگان پیام نور فسا
2988-    میرشکاری پیام نور فسا
2989-    فاطمه ارغوانی پیام نور فسا
2990-    سحر بیژنی پیام نور فسا
2991-    سحر غزنوی پیام نور فسا
2992-    حمیده یعقوبی پیام نور کوار
2993-    فاطمه بردبار پیام نور فسا
2994-    فاطمه مسرور پیام نور فسا
2995-    سمیه اله دادی پیام نور فسا
2996-    عالمه جمالزاده طلبه فسا
2997-    فریبا مرادی طلبه فسا
2998-    فاطمه توانا پیام نور کوار
2999-    زهرا آزاد نژاد پیام نور کوار
3000-    محمد حسن رحیم زاده طلبه امام صادق استهبان
3001-    نیلوفر پرویز دانشگاه کوار
3002-    اسما محمودی آزاد واحد مرودشت
3003-    رقیه صالح دولتی فسا
3004-    مریم زینل پور پیام نور فسا
3005-    مریم صادقی پیام نور فسا
3006-    مینا خوشه چین بیضا
3007-    فائضه فلاحت نیا دانشگاه شیراز
3008-    فاظمه فتحی علوم پزشکی فسا
3009-    زینب غلامی پیام نور کوار
3010-    شمانه ظهوری فرد سلمان فارسی
3011-    زهرا عباس پور علوم پزشکی فسا

نظرات بینندگان