کد خبر: ۱۲۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۷

مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی جوانان کشور در سپیدان برگزار می‌شود

مسابقات اسکی آلپاین شهرنشینان و قهرمانی جوانان کشور ۸ تا ۱۰ بهمن ماه در پیست بین‌المللی پولادکف شهرستان سپیدان برگزار می‌شود.
 به گزارش شیرازه، مسابقات اسکی آلپاین شهرنشینان و قهرمانی جوانان کشور  8 تا 10 بهمن ماه از ساعت 8 تا 12 در پیست بین‌المللی پولادکف شهرستان سپیدان برگزار می‌شود. 

این رقابت‌ها با شرکت بیش از 150 ورزشکار از 16 استان کشور در دو رشته مارپیچ کوچک و بزرگ با حضور نماینده فدراسیون جهانی اسکی (فیز) انجام می‌شود  و رکورد شرکت‌کنندگان به صورت جهانی به ثبت خواهد رسید.

شهرستان سپیدان یکی از قطب‌های گردشگری طبیعی استان فارس است که به گفته جمال جوادی فرماندار این شهرستان هر هفته به ویژه در زمان بارش برف بیش از 200 هزار مسافر از نقاط مختلف استان و خارج از استان به خود جلب می‌کند.

جوادی در آذرماه امسال  گفته است  مقدمات لازم برای آماده‌سازی پیست پولاد کف به همراه ایجاد بستر لازم برای استقرار، اسکان و استفاده از فضای تفرجگاهی  و ورزشی پیست فراهم شده که همه هم استانی‌ها و هموطنان را دعوت می‌کنیم از امکانات این پیست بهره ببرند.

پیست بین‌المللی پولادکف سپیدان به عنوان یک جاذبه گردشگری ورزشی و طبیعی با ارائه امکاناتی همچون تله‌کابین، تله‌اسکی، هتل و انواع خدمات اقامتی و پذیرایی، خدمات آموزشی ورزش‌های زمستانی، تجهیزات لازم برای اسکی در شب و تفریحات خانوادگی نظیر خودروهای برف رو (اسنوموبیل)، مینی بوب و فرصت ساخت آدم برفی، به عنوان دومین پیست اسکی بین‌المللی کشور مورد توجه  گردشگران داخلی و خارجی است.

منبع: تسنیم

برچسب ها: فارس ، سپیدان ، اسکی
نظرات بینندگان