کد خبر: ۱۲۷۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۷

تصادف هواپیما بایک تماشاچی در باند پرواز

برخورد بال هواپیما با یک مرد جوان حین برخاستن از روی باند صحنه‌ای وحشتناک رقم زد.
شیرازه: ویدئویی که به تازگی منتشر شده، وقوع حادثه‌ای وحشتناک را هنگام برخاستن یک فروند هواپیمای کوچک در برزیل به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که با کمک دوربین تلفن همراه تهیه شده است لحظه برخورد بال هواپیما به یک مرد جوان را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود هنگامی که این مرد جوان مشغول تماشای برخاستن هواپیما از روی زمین و ضبط آن با تلفن همراهش بود ناگهان بال هوا به او برخورد و وی را نقش بر زمین می‌کند.

تصادف هواپیما با یک تماشاچی در باند پرواز +عکس

این حادثه در پارک Turmalina (تورمالینا) در شهر پارل هاس در ایالت " ریو رانده دونورته " واقع در شمال شرقی برزیل رخ داد. ابتدای این ویدئو یک هواپیمای کوچک قرمز رنگ را که احتمال می‌رود Aviasud Mistral باشد را در حال آماده شدن برای برخاستن از روی زمین نشان می‌دهد. این در حالی است که چند نفر در نزدیکی محل برخاستن هواپیما در حالی که با تلفن همراه خود مشغول فیلمبرداری هستند دیده می‌شوند. چند لحظه بعد این هواپیما پس از حرکت و پیش از بلند شدن از روی زمین ناگهان به یکی از تماشاچیان برخورد کرده و او را به روی زمین پرتاب می‌کند.

در ادامه شاهدان عینی بلافاصله به کمک این مرد که دچار جراحت شده بود شتافتند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی قربانی پس از وقوع این حادثه و انجام کمک‌های اولیه با یک آمبولانس به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد. گفته می‌شود دنده این مرد در اثر این حادثه دچار شکستگی شده است، اما تاکنون منبع موثقی این گزارش را مورد تایید قرار نداده است. هواپیما متعلق به یک تاجر محلی با نام " اوفراسیو" بوده که مشغول پرواز در محل حادثه بود.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس محلی برزیل در این باره ادامه دارد.
باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان