کد خبر: ۱۲۷۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
در همایش انقلاب در فضای مجازی مطرح شد:

دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی برخورد قاطع کند/ اقتصاد دانش‌بنیان کلید حل مشکلات اقتصادی است/ رسانه‌های معاند از دزدی‌های پهلوی نمی‌گویند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: دستگاه قضایی با کسانی که معیشت مردم را به خطر می‌اندازند و با ظاهر دین دنیای خود را تأمین می‌کنند، با قاطعیت برخورد کند.

به گزارش شیرازه، همایش «انقلاب در فضای مجازی» به همت دانشگاه علمی کاربردی فارس و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با حضور جمعی از دانشجویان و دانش آموزان امروز نهم بهمن در تالار حافظ شیراز برگزار شد. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی باید بازبینی، تبیین و بازگو شود، اظهار داشت: ما دستاوردهای بسیاری داشته‌ایم اما مسئله‌ای که مطرح می‌شود این است که چرا در حاکمیت اسلامی دزدی و اختلاس است.

حجت‌الاسلام محمد رضایی گفت: ما مدعی هستیم که جمهوری اسلامی ایران مانند یکپارچه سفید است و لکه سیاهی در آن نیست، اگر سیاهی هم وجود دارد، نباید باشد. قطعاً وجود اختلاس‌ها هیچ توجیهی ندارد و دستگاه قضایی باید با قاطعیت با کسانی که معیشت مردم را به خطر می‌اندازند و با ظاهر دین دنیای خود را تأمین می‌کنند، برخورد کند.

وی تأکید کرد: نسبت به مباحثی که در فضای مجازی مطرح می‌شود، تحقیق کنید و ببینید که چقدر واقعیت دارد؛ آن‌ها تلاش می‌کنند که چهره منحوس پهلوی را تطهیر کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس ادامه داد: شبکه‌های معاند و ضدانقلاب از طریق ماهواره و فضای مجازی تبلیغات سوء علیه نظام می‌کنند و از دزدی‌های رژیم پهلوی نمی‌گویند.

وی به دانشجویان پیشنهاد داد: خاطرات اسدالله عَلَم را بخوانید تا از واقعیت‌های آن دوران آگاه شوید و بدانید که چه خفقانی حاکم بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با بیان اینکه دشمن از طریق فضای مجازی روی ذهن نسل جوان تأثیر می‌گذارد، ابراز داشت: چرا دشمنان از حیف‌ومیل‌های زمان رژیم گذشته و ویرانی‌های روستاها و شهرها نمی‌گویند، اگر کسی آن زمان خیانت می‌کرد شاهد می‌گفت امکانات را برایش فراهم کنید تا به اروپا برود.

رضایی گفت: 40 سالگی انقلاب را جشن خواهیم گرفت البته به دلیل تقارن با ایام شهادت حضرت زهرا (س) باید خط قرمزها و حرمت‌ها هم حفظ شود به همین منظور 3 روز را برای عزاداری اختصاص داده‌ایم، با کمال تأسف الگوی جشن اسلامی نداریم درحالی‌که بیشترین روایات ما در خصوص شادی است و کمتر به عزا پرداخته ‌شده است.

اقتصاد دانش‌بنیان کلید حل مشکلات اقتصادی است

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس نیز در این همایش بود، خطاب به جوانان حاضر اظهار داشت: فرصت‌ها و چالش‌های فضای مجازی را باید بشناسید، قطعاً اگر امکانات در اختیار تفکر انقلابی قرار داشت اقدامات بسیار مثبتی انجام می‌دادند.

حبیب دانش منش ادامه داد: قطعاً در دهه پنجم انقلاب اسلامی نیازمند حل معضلات اقتصادی هستیم، این مسئله در سایه اقتصاد دانش‌بنیان حل می‌شود.

وی افزود: در این دهه باید اقتصاد کارآفرین داشته باشیم که یکی از ملزومات اقتصاد دانش‌بنیان افراد ماهر است و دانشگاه‌ها هم به همین سمت یعنی دانشگاه نسل سوم و کارآفرینی باید برود.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس گفت: معضلاتی که داریم ناشی از این است که سرگرم تحقیق و آموزش بودیم و به دنبال حل مسائل جامعه نبودیم.

دانش منش تأکید کرد: ما برای دفاع از خودمان امکاناتی داریم که کسی جرئت حمله را نخواهد داشت، دستیابی به این امکانات ذیل رویکرد حل مسئله بود که در جنگ 8 ساله با آن مواجه شدیم، اگر همین رویکرد را در جنبه‌های دیگر هم داشته باشیم موفق می‌شویم.

وی ابراز داشت: دهه پنجم انقلاب دهه شکوفایی در بعد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خواهد بود، با نسل جوان و پویا این انقلاب باشکوه‌تر ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان