کد خبر: ۱۲۷۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود؛

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی به مناسبت دهه فجر

مدیر تربیت بدنی و تفریحات سالم شهرداری شیراز گفت: پیاده‌روی بزرگ خانوادگی همزمان با آغاز دهه فجر در شیراز برگزار می‌شود.
به گزارش شیرازه، یحیی زارع از برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی به مناسبت دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های ورزشی متنوع و شاخص توسط شهرداری شیراز برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پیاده‌روی بزرگ خانوادگی 12 بهمن ماه همزمان با آغاز دهه فجر از مقابل بیمارستان چمران از ساعت 7.30 دقیقه صبح آغاز و در پایان یکصد جایزه ارزنده به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

مدیر تربیت بدنی و تفریحات سالم سازمان فرهنگی شهرداری شیراز با بیان اینکه در تاریخ ۲۶ بهمن ماه نیز مسابقه دو جایزه بزرگ نیز به همین مناسبت از مقابل تونل کوهسار مهدی (عج) به سمت بلوار جمهوری آغاز می‌شود، عنوان کرد: به نفرات برتر این مسابقه یکصد میلیون ریال جوایز نقدی اهدا خواهد شد و یکصد هدیه نیز به قید قرعه به تمامی شرکت کنندگان اهدا می‌شود.

یحیی زارع با اشاره به اینکه از دیگر برنامه‌های این ایام می‌توان به برنامه تجلیل از پیشکسوتان ورزش شهر شیراز اشاره کرد، افزود: کمتر به این بزرگان و الگوهای ورزشی توجه می‌شود که ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای تجلیل از زحمات این عزیزان است.

وی با بیان اینکه در حوزه کارکنان شهرداری شیراز نیز هفتمین المپیاد ورزشی در ۱۲ رشته آقایان و ۸ رشته بانوان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: علاوه بر این برنامه‌ها، برنامه‌های متنوع ورزشی با محوریت محلات مانند بازی‌های بومی محلی به صورت مشارکتی با مناطق شهرداری و گروه‌های مختلف در سطح شهر شیراز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان