کد خبر: ۱۲۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در شیراز:

باید برای رفع بیکاری و افزایش اشتغال و تولید تلاش بیشتری کنیم

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت:باید برای رفع مشکلات بیکاری و همچنین افزایش اشتغال و تولید در کشور تلاش بیشتری داشته باشیم.
به گزارش شیرازه، محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شیراز افزود: دولت و سایر قوا باهمکاری هم تاکنون گام‌های خوبی در زمینه حل مشکلات اقتصادی برداشته اند و تشکیل شورای هماهنگی سران قوا از جمله این اقدامات است.

وی با گرامیداشت چهل سالگی انقلاب و سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی اضافه کرد: اکنون نیز با وحدت و گرد آمدن مردم حول یک محور و با حرکت خردمندانه دولت و دلسوزان نظام اسلامی بر مشکلات اقتصادی فائق خواهیم آمد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد:در سالهای انقلاب همه ملت در کنار امام(ره) بودند و الگوی جمهوری اسلامی ایران تنها الگویی است که برگرفته از دین مبین اسلام باعث موفقیت جامعه دینی در عرصه سیاسی و اقتصادی می شود و ما به آن مفتخر هستیم.

شریعتمداری گفت: راه امام(ره) به لطف خداوند امروز توسط مقام معظم رهبری در حال پیمودن است و هیچ زمانی نیست که سخنان امام را از رهبری نشنویم.این الگو پذیری و این ایستادگی مردم در نهایت بشارت پیروزی را به همراه خواهد داشت.

وی نظام مردم سالاری ایران را نظامی باهویتی بی نظیر دانست و گفت: یکی از افتخارات ما همین ویژگی مردم سالاری انقلاب است با تاکید بر حضور مردم و پشتیبانی مردم می توان به موفقیت های چشمگیر در عرصه سیاسی و اقتصادی دست یافت، پشتیبانی مردم از انقلاب توانست این انقلاب را از برهه های سخت تر عبور دهد و اکنون نیز همین پشتیبانی و همراهی مردم در جریان است.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت:نظام ما یک نظام نوآور است ، نظام اسلامی روز به روز در چارچوب مردم سالاری دینی به پیشرفت‌های خوبی دست می‌یابد.دستاوردهای چهل سالگی انقلاب بر کسی پوشیده نیست و بر جهانیان نیز ثابت شده است، ملت ایران هیچگاه ظلم و ستم‌هایی که دردوران حکومت ظالمانه شاهنشاهی به آن‌ها می شد را فراموش نمی کنند و اکنون باافتخار هرچه تمام ازانقلاب اسلامی حمایت می‌کنند.

شریعتمداری گفت: هیچگاه فراموش نمی کنیم که رژیم شاه در برابر قدرت ملت دوام نیاورد، نظام مردم سالار ما افتخار می کند متکی به مردم است و برای مردم آغاز شده است، فشار اقتصادی استکبار هم امروز بر دوش مردم است و ما آن را انکار نمی کنیم، فشارهایی که مردم تحمل می کنند کاملا از سوی استکبار برنامه ریزی شده است، ولی تلاش دولتمردان در کنار مجلس و قوه قضاییه برای رفع این مشکلات است.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت:باید برای رفع مشکلات بیکاری و همچنین افزایش اشتغال و تولید در کشور تلاش بیشتری داشته باشیم. بیشتر فشار امروز بر مردمی است که با حقوق ثابت تامین معیشت می کنند ، در برنامه ریزی های رفاهی دولت همه این موارد مورد توجه است که مشکلات اقتصادی کشور کاهش یابد.

در نخستین روز دهه مبارک فجر، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد شیراز شد و در فرودگاه شهید دستغیب مورد استقبال استاندار فارس و دیگر مسئولان محلی قرار گرفت.

دیدارهای مردمی به ویژه دیدار با جامعه کارگری، کارفرمایی، کارآفرینان و تعاونگران و همچنین افتتاح چندین طرح اشتغالزایی از جمله برنامه های وزیر تعاون در سفر 2 روزه خود به استان فارس است.

همچنین، تعاونی مسکن 512 واحدی فرهنگیان فارس در شیراز، تعاونی مسکن 48 واحدی نظام مهندسی فارس در شیراز و 687طرح اشتغالزا به مبلغ 40 میلیارد تومان در استان با حضور شریعتمداری به بهره برداری خواهد رسید.

افتتاح درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی شهرستان داراب، شرکت در مراسم نواختن زنگ انقلاب، حضور در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های زیر مجموعه و موسسه های اقتصادی وابسته به وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و افتتاح کارخانه چینی بهداشتی آفرین شهرستان آباده از دیگر برنامه های وزیر تعاون در سفر به استان فارس است.
ایرنا
نظرات بینندگان