کد خبر: ۱۲۷۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
در مراسم گرامیداشت 12 بهمن صورت گرفت:

رونمایی از تولیدات کارگروه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی

در مراسم 12 بهمن از تولیدات کارگروه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان فارس، رونمایی شد.
به گزارش شیرازه، در مراسم 12 بهمن، با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور، آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، آیت الله دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) و معاون استاندار فارس از تولیدات کارگروه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان فارس، رونمایی شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد رضایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه همواره مقام معظم رهبری بر حضور فعال جوانان انقلابی در فضای مجازی تأکید دارند گفت: این تولیدات شامل مجموعه پوسترها در موضوعات مختلف، اینفوگرافیک، ویدیوکلیپ، موشن گرافیک و مجموعه رسانه ای اشلو(درباره شهید جاویدی) می باشد.
رونمایی از تولیدات کارگروه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی
رضایی افزود: بخش دیگری از این تولیدات نیز با موضوعات مختلف و عناوینی نظیر پوستر های ما می توانیم، تا اوج، ایران من، انقلاب در فارس، طوفان غیرت، فارس در قله، چهل سال روشنایی، فارسنامه، انقلاب باورها و... به طرح و بررسی اهداف و اندیشه های انقلاب می پردازد و همچنین دستاوردها و ثمرات انقلاب اسلامی را در استان فارس معرفی و واکاوی می کند.

آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور نیز با قدردانی از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس به جهت تشکیل کارگروه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: ظرفیت زیادی در این زمینه وجود دارد و امکان معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی از طریق فضای مجازی به قشرهای گوناگون جامعه ممکن است.

وی با بیان اینکه بیش از 80 درصد جمعیت کشور، سال های قبل از پیروزی انقلاب را ندیده اند بر لزوم معرفی جامع و کامل انقلاب به نسل جوان تاکید کرد و گفت: دشمن از ناآگاهی برخی افراد از دستاوردهای انقلاب سوءاستفاده می کند، از این رو باید دستاوردهای نظام اسلامی را برای مردم تبیین کنیم تا جلو تحریف دشمن گرفته شود.

گفتنی است تولیدات کارگروه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان فارس با مشارکت سازمان فضای مجازی سراج مرکز فارس, سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس,  مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی استان فارس و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فارس تهیه و برای انتشار در فضای مجازی در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی  آماده شده است.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان