کد خبر: ۱۲۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۴ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
سردار غیاثی در گفتگو با شیرازه مطرح کرد:

اجرایی شدن بیش از دوهزار پروژه محرومیت زدایی در فارس

سردار غیاثی گفت: دو هزار و سه پروژه استان فارس در 28 عنوان و عرصه می باشد که بناست با همیاری و مشارکت دستگاه ها و خیرین به سرانجام برسند.
به گزارش شیرازه،  همزمان با فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم آغاز عملیات اجرایی چهل هزار طرح محرومیت‌زدایی عمرانی زودبازده با رویكرد آب و اشتغال در روستاها و مناطق محروم كشور عصر امروز، ۱۳ بهمن‌ماه به‌صورت ویدئو كنفرانس برگزار شد.

سردار هاشم غیاثی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار شیرازه گفت: توفیق داشتیم در دهه مبارک فجر به صورت سراسری در مجموعه استان های کشور 40 هزار پروژه محرومیت زدایی توسط فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتتاح شود که 2 هزار و سه پروژه آن مربوط به استان فارس می باشد.

فرمانده سپاه فجر فارس درمورد پروژه های استان فارس تشریح کرد: این دو هزار و سه پروژه استان فارس در 28 عنوان و عرصه می باشد که بناست با همیاری و مشارکت دستگاه ها و خیرین به سرانجام برسند.

وی گفت: با برخی از مدیران کل تفاهم نامه هایی منعقد شده و با برخی دیگر نیز در شرف بستن توافق نامه می باشیم که امیداریم این امر هرچه زودتر محقق شود.

سردار غیاثی در ادامه با امیدواری ابراز کرد: با محقق شدن پروژه ها در سطح استان فارس امیدواریم که برای مردم محروم و شایسته استان فارس روحیه بخش بوده که این امر جز ماموریت های لاینفک بسیج می باشد.

وی همچنین اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم بیش از این در عرصه هایی که در سطح استان نیاز مردم می باشد، قدم هایی خوب و مؤثری را برداریم.

این مقام مسئول در استان فارس با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: علی رغم دشمنی ها و خصومت های دشمن، به لطف خدا انقلاب ما شکوفاتر از همیشه مسیر خود را طی می نماید.

وی در ادامه تشریح کرد: حول محور مقام معظم رهبری مسئولین کشور به یک وفاق رسیده اند و مردم نیز این موضوع را به خوبی درک می کنند و در جهت تحقق مردم سالاری دینی در همه جنبه و جبهه ها حضوری پرشور و مؤثر دارند.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: امیدواریم در  22 بهمن امسال مردم با حضور پرشور خود پیامی به دشمنان خارجی و وابستگان داخلی آن ها بدهند و این امر نیز با اراده ای که در مردم دیده می شود، محقق خواهد شد.

وی بیان داشت: ما به عنوان سپاه و بسیج آمادگی هایمان بیش از هر زمان دیگری می باشد و در تمامی عرصه ها به لطف خدا هم در تجهیزات و سخت افزار و هم در نرم افزار و مطالعه راهبردی و ایجابی در نقطه مطلوبی بوده و دارای برنامه می باشد.

سردار غیاثی در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: امیدواریم مسئولین و خدمت گزاران نظام جمهوری اسلامی ایران با الهام از تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری با نگاه به ظرفیت ها و پتانسیل های داخل و قدرت ابتکار و خلاقیت جوانانمان در عرصه های مختلف بتوانیم همواره مسیر انقلاب را به خوبی طی کرده و پرچم خونین انقلاب را با دست توانای رهبر عزیز متصل به قیام جهانی امام عصر (عج) بنماییم.

اعلام پروژه های محرومیت زدایی
عبدالحمید اسماعیلی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار شیرازه درخصوص پروژه های زودبازده استان فارس که توسط سپاه پاسداران و با همراهی تعدادی از دستگاه های اجرایی استان تکمیل و یا درحال تکمیل شدن می باشد، گفت: دو هزار و سه پروژه عمرانی از 40 هزار پروژه عمرانی که مقرر است در سطح کشور توسط سازمان های بسیج سازندگی سراسر کشور اجرایی شود، سهم استان فارس می باشد.

وی ادامه داد: این پروژه ها در سراسر استان استان فارس می باشد و آغاز عملیات اجرایی آن ها از 12 بهمن ماه امسال بوده و لغایت 12 بهمن ماه 1398 پایان انجام کلیه پروژه ها می باشد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس در ادامه با اشاره به پروژه های اقتصادی بسیج سازندگی در سطح استان فارس خاطر نشان کرد : 2500 پروژه اقتصادی نیز در سرتاسر استان داریم که عملیات اجرایی آن ها آغاز شده است.

وی همچنین متذکر شد: مجری پروژه های اقتصادی استان فارس بسیج سازندگی می باشد که با همکاری دستگاه های اجرایی استان این پروژه ها را به سرانجام خواهند رساند.

سرهنگ اسماعیلی درمورد زمان اتمام پروژه های اقتصادی تصریح کرد: پروژه های اقتصادی کلان و اصلی تا 6 ماه آینده بطور قطع اجرایی خواهند شد و سایر پروژه ها بر اساس حجم عملیاتی آن ها زمان های متفاتی برای اتمام خواهند داشت.

وی در توضیح پروژه های یاد شده عمرانی اذعان کرد: پروژه های ورزشی و ورزشگاه ها، گلزار شهدا، پروژه های آب اشتغالزایی، کتابخانه، مجتمع های فرهنگی، پروژه های برق رسانی، امور عشایر و بطور کلی تمامی شهرستان ها و اقشار مختلف مردم در این پروژه ها دیده شده اند.

این مقام مسئول در پاسخ به سوالی مبنی بر مبلغ کل پروژه ها اظهار داشت: هنوز درمورد اعداد و ارقام کل این پروژه ها جمع بندی نهایی صورت نگرفته اما قطعا عدد بزرگی می باشد و پروژه های یکی دو میلیارد تومانی هم نیز زیاد داریم.
نظرات بینندگان