کد خبر: ۱۲۷۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
بمناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی؛

برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی در شهرستان بوانات

40 برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در بوانات برگزار می شود.
به گزارش شیرازه طبق اعلام اداره ورزش و جوانان شهرستان بوانات 40 برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در این شهرستان برگزار می شود. بنا بر این گزارش، فاضل صفری رییس اداره ورزش و جوانان بوانات با بیان اینکه چهل برنامه به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان بوانات برگزار می شود، اظهار داشت: از روز 12 بهمن ماه همزمان با آغاز دهه مبارک فجر این برنامه ها آغاز گردیده و تا 22 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود : مسابقات فوتسال در دو شهر حسامی و کره ای از توابع بوانات از روز جمعه شروع گردیده و خوشبختانه با استقبال خوب مردم و مسئولین شهرستان همراه بوده است و در مراسم افتتاحیه امام جمعه شهر کره ای هم حضور داشتند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوانات در ادامه تشریح برنامه های دهه فجر گفت: روز جمعه 12 بهمن ماه همایش پیاده روی خانوادگی برگزار شد که با استقبال پرشور مردم همراه بود و همچنین در همین روز مراسم کوه پیمایی هم برگزار گردید.

صفری خاطر نشان کرد: مسابقات والیبال بانوان ، پینگ پنگ آقایان و بانوان ، رقابتهای فوتبال دستی آقایان و بانوان و همچنین مسابقات کاراته از دیگر برنامه های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی می باشد که در این ایام میمون لحظات شادی را برای مردم این خطه بوجود می آورد.

فاضل صفری همچنین از افتتاح دو خانه ورزش روستایی خبر داد و گفت : این تجهیزات ورزشی در روستاها یک حرکت بسیار خوب از سوی اداره کل می باشد و در روستاها یک تفریح و سرگرمی برای جوانان محسوب می شود همچنین در شهرستان بوانات یک باشگاه چندمنظوره ورزشی هم در ایام الله دهه فجر مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد.

برچسب ها: شیرازه ، ورزشی ، اخبار
نظرات بینندگان