کد خبر: ۱۲۷۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس:

بیش از 20 هزار کارگر در شهرک صنعتی شیراز مشغول به کار هستند/ افتتاح پروژهای آماده بهره برداری در هه فجر به ارزش 105 میلیارد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: 61 شهرک و ناحیه صنعتی در استان فارس داریم که بیش از 6 هزار قرارداد در آن ها منعقد شده که 2980 قرارداد به بهره برداری رسیده و مابقی در دست ساخت و ساز می باشد.
به گزارش شیرازه، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در جشن دهه فجر انقلاب که در شهرک صنعتی شیراز برگزار می شد، گفت: شهرک صنعتی بزرگ شیراز، پنجمین شهرک بزرگ کشور از لحاظ وسعت می باشد و 2200 واحد صنعتی در این مجموعه در حال کار و فعالیت می باشند.

وی در ادامه صحبت هایش بیان کرد: در این 2200 واحد صنعتی، بیش از 20 هزار کارگر مشغول به کار می باشند.

احد فتوحی با بیان اینکه شهرک های صنعتی مولود انقلاب هستند و پیش از انقلاب در کشور هیچ شهرک صنعتی وجود نداشته، عنوان کرد: 980 شهرک صنعتی در کل کشور وجود دارد که تقریبا در تمامی شهرستان های کشور شهرک صنعتی احداث شده و یا در حال احداث می باشد که از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

وی در ارائه آماری از شهرک های صنعتی استان فارس متذکر شد: 61 شهرک و ناحیه صنعتی در استان فارس داریم که بیش از 6 هزار قرارداد در آن ها منعقد شده که 2980 قرارداد به بهره برداری رسیده و مابقی در دست ساخت و ساز می باشد.

این مقام مسئول درمورد رقم سرمایه گذاری انجام شده در شهرک های صنعتی استان فارس خاطر نشان کرد: بیش از دو هزار میلیارد سرمایه گذاری در شهرک های استان صورت گرفته که امسال در دهه مبارک فجر حدود 114 میلیارد آن را در هشت ماهه گذشته به بهره برداری رساندیم.

وی ادامه داد: روز 22 بهمن 105 میلیارد تومان از این پروژه ها با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با اشاره به کارآفرینی صورت گرفته در دهه فجر اذعان داشت: در استان فارس زمینه اشتغال هزار نفر با بهره برداری از این 104 میلیارد پروژه در دهه فجر فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به سرمایه گذاری دولت در شهرک های صنعتی استان فارس تصریح کرد: دولت نیز 51 میلیارد تومان سرمایه گذاری در این 61 شهرک صنعتی فارس صورت داده که 10 میلیارد آن در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد.

احد فتوحی درخصوص دیگر خدمات شرکت شهرک های صنعتی ابراز داشت: حمایت از واحدهای صنعتی فعال در صادرات، حمایت از خوشه های مختلف، حمایت از پایان نامه های دانشجویی، آموزش 12 هزار نفر که باعث اعتلا و افزایش کاربری کارگران بخش های مختلف شهرک های صنعتی شده و برگرداندن اراضی بیکار به دولت برای واگذاری به سرمایه گذاران و صنعتگران از جمله سایر فعالیت های شرکت شهرک های صنعتی استان فارس می باشد.

وی افزود: توانستیم که نام و نشان فرش دست باف ایرانی را در دنیا ثبت کردیم.

این مقام مسئول در استان فارس با بیان اینکه در جنگ نابرابر اقتصادی هستیم، گفت: تمام ظرفیت های دولت را به کار گرفته ایم تا بتوانیم با تحریم ها و مشکلات مقابله نماییم.

وی از بالندگی به صنعتگران و سرمایه گذاران شهرک های صنعتی سخن گفت و ادامه داد: صنعتگران ما در کنار مردم ماندند، تاوان دادند و ضرر کردند اما حاضر نشدند همانند عده ای منافع و سود خود را اولویت دهند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در ادامه صحبت هایش اشاره کرد: دشمن به دلیل حضور مردم و رهبری مقتدر نظام نتوانسته پشت کشور را به خاک بمالد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ظرفیت های خوبی در استان فارس داریم که نشان همت، غیرت و جوانمردی این مردم می باشد و با افتخار می گوییم که ما در کنار صنعتگران و رهبر عزیزمان ایستاده ایم و اجازه نخواهیم داد که مردم دچار کمبود و کاستی در مایحتاج و مصارف خود شوند.
نظرات بینندگان