کد خبر: ۱۲۷۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۷

قذافی زنده است! +عکس

یک سایت خبری در سنگال مدعی شد که «معمر قذافی» دیکتاتور سابق لیبی که در جریان انقلاب این کشور در سال ۲۰۱۱ میلادی کشته شد، اخیرا در کشور آفریقایی چاد دیده شده است.
به گزارش شیرازه، روسیا الیوم، سایت سنگالی afriseries.com در مقاله‌ای مدعی شد که چند روز پیش عکسی از قذافی در یکی از روستا‌های کوچک چاد گرفته شده است که وی را در هنگام اقامه نماز نشان می‌دهد.

قذافی زنده است! +عکس

این سایت افزود که فردی قذافی را دریکی ار روستا‌های چاد دیده است که درحال اقامه نماز بوده است؛ شاهد در این باره گفته است که در ابتدا گمان می‌کرده که یک شبح دیده است تا اینکه به او نزدیک شده و از او عکس هم گرفته است.

به نوشته این سایت سنگالی، شاهد صحت چنین اطلاعاتی را تایید کرده و گفته است که با چشمان خودش وی را دیده است.

سایت مذکور در ادامه مدعی شده است که اطلاعات رسانه‌های غربی درباره کشته شدن معمر قذافی دورغ است و هدف از آن نابود کردن این کشور و ایجاد فتنه در آن بوده است.

سایت سودانی همچنین در این باره فرضیه دیگری ار مطرح کرده ومدعی شده است که دو سال پیش نیز یک زن مدعی شد که از قذافی بچه دار شده و گفته بود که قذافی هنوز زنده است، اما محل اختفای او را فاش نکرد.

با این حال خبرگزاری فرانسه نیز در این باره نوشته است که سایت سنگالی، مطالب خود را از یک سایت طنز برداشته است که در مقالات این سابت، شخصیت‌ها توهمی هستند.

خبرگزاری فرانسه همچنین درباره عکس منتشر شده از قذافی آورده است که این عکس مربوط به سال ۱۹۹۱ و زمان افتتاح فاز اول پروژه «رودخانه بزرگ صنعتی» در شهر بنغازی واقع در شرق لیبی بوده است.

نظرات بینندگان