کد خبر: ۱۲۷۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۷

سایت سازها بهترین گزینه برای طراحی سایت

داشتن وب سایت دیگر امری روتین برای شرکتها، سازمان ها، دانشگاه ها، بانک ها، فرودگاه ها، آژآنس های هواپیمایی، فروشگاه ها و ... قلمداد می گردد و حتی افراد زیادی صفحات شخصی خود را دارند از عکاسان، طراحان وب سایت گرفته تا اساتید برای رزومه خود سایت شخصی ایجاد می کنند. طراحی و ایجاد سایت به روشهای مختلفی انجام می شود برخی از طراحان حرفه ای سایت در خواست سایت اختصاصی دارند که مطابق با استراتژی آنها، طراحی و امکانات مورد نظرشان را برنامه نویسی کنند که البته هزینه بسیار بالایی خواهد داشت. دسته ای دیگر از طریق سیستم های مدیریت محتوا اقدام به ساخت سایت می کنند که تا حدی نیاز به دانش برنامه نویسی دارد و بمنظور استفاده از قالب های طراحی شده باید هزینه آن پرداخت گردد که با توجه به نوسانات دلار در ایران و تحریم ها دردسرهای خاص خود را دارد، این گونهطراحی وب سایتنیز معمولا به دست طراحان سایت انجام می گیرد. روش سومطراحی سایت ارزاناز طریق سایت سازها می باشد. این روش نیازی به دانش برنامه نویسی ندارد و کمترین هزینه ممکن را خواهد داشت که برای بسیاری از کسب و کارها و صفحات شخصی این روش بهترین گزینه می باشد.

سایت سازها بهترین گزینه برای طراحی سایت


سایت ساز چیست؟

سایت سازها در حقیقت نرم افزارهایی هستند که بصورت آنلاین کار می کنند و تمامی مراحل از خرید هاست و دامنه، طراحی ظاهری و ... در همان سایت انجام می شود و نیازی به دانش برنامه نویسی ندارد. دیگر نیازی نیست که فرد به دنبال خرید هاست و دامنه باشد و در زمان و هزینه صرف جویی شده و همچنین پشتیبانی همیشکی دارد که کار شما را راحتتر می کند. این سایت ها معمولا هزینه ماهیانه یا سالیانه دریافت می کنند و این روش کم هزینه ترین برای طراحی سایت می باشد.

بهترین سایت سازها

سایت سازهای زیادی در سراسر دنیا وجود دارد مانند Joomla، WordPress و Google siotes که برای استفاده از هرکدام باید هدف سایت خود را مشخص کنید و قابلیتهای آنها را سنجیده و در نهایت تصمیم درستی برای انتخاب یکی از این سایت سازها داشته باشید. برای مثال گوگل از نظر گرافیکی دارای سایت های زیبایی نمی باشد اما از نظر سئو و بهینه بودن سایت بسیار قوی عمل می کند. بهتر است از سایت سازهای داخلی استفاده کنید مانند سایت ساز کاریک که با تکنولوژی های روز نوشته شده است، چرا که استفاده از سایت سازهای خارجی مشکل زبان و پشتیبانی برای شما بهمراه خواهد داشت.

امکانات سایت سازها

سایت سازها قالب های آماده ای را در اختیار شما قرار می دهند و شما به راحتی می توانید آنها را به شکل دلخواه خود ویرایش کنید تنها به درگ و دراپ کردن ایتم هایی که می خواهید در صفحه باشد نیاز است. از طریق پنل مدیریتی می توانید قالب خود را ویرایش کنید همچنین محتوا، فایلها صوتی و تصویری وب سایت را اضافه، حذف ویا ویرایش کنید. دسترسی به نظرات کاربران دارید و می توانید پاسخ دهید. همچنین با پشتیبانی ارتباط برقرار کرده و اگر مشکلی بود پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.
با توجه به تمام موضوعاتی که ذکر شد، سایت سازها بمنظور ساده سازی ساخت وب سایت برای افرادی که هیچ دانش برنامه نویسی ندارند ساخته شد البته این دلیل نمی شود که افرادی که دانش برنامه نویسی دارند از این سایت سازها استفاده نکنند بلکه بسته به نیازشان از این سایت سازها بهره می برند وشرکت طراحی سایتبا استفاده از سایت سازها ونرم افزار crmشان می توانند مجموعه کاملی را فراهم کنند. از سویی دیگر هزینه ساخت یک سایت با این روش بسیار کمتر می باشد. سهولت در استفاده و طراحی، نیاز نداشتن به دانش برنامه نویسی، نیاز نداشتن به خرید هاست و دامنه، هزینه کمتر و ... سایت سازها را بهترین گزینه برای طراحی سایت در بسیاری موارد کرده است.

نظرات بینندگان