کد خبر: ۱۲۷۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۲ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۷

سرمربی فجرسپاسی: بازي سختي را برديم/ با اين برد آماده حضور در دربي ميشويم

داود مهابادي پس از كسب پيروزي در بازي خانگي مقابل نماینده خرمشهر گفت: يك بازي سخت را برنده شديم و با این پیروزی خود را مهیای دربی میکنیم.
به گزارش شیرازه داود مهابادي پس از كسب پيروزي در بازي خانگي مقابل كارون اروند خرمشهر در كنفرانس خبري به خبرنگاران گفت: ابتدا اين برد را به هوادارن خونگرم شيرازي تقديم ميكنم و خداروشكر كه يك بازي سخت را برنده شديم. بازيكنانم در نيمه اول فوتبال خوبي ارائه كردند ولي چون تيم حريف با لايه هاي دفاعي بسته بازي ميكرد قدري كار سخت شد ولي در همان نيمه اول هم دو موقعيت داشتيم كه دروازه بان حريف مانع گل زدن تيم ما شد.

وي ادامه داشت: در نيمه دوم بازيكنان ما هر انچه را كه در طول هفته تمرين كرده بوديم به اجرا گذاشتند و توانستيم به گل برسيم و چند موقعيت ديگر هم ايجاد كرديم كه مي بايست در زدن ضربات اخر دقت بيشتري ميكرديم.

مهابادي بيان داشت: هر چه به دقايق پاياني بازي نزديك شديم متناسب با تاكتيك تيم حريف تعويض كرديم وسعي در كنترل بازي داشتيم ولي بايد اذعان كرد بازي مقابل تيم هاي كه بازيكنان با كيفيت و پر مهره هستند كمي مشكل مي شود و به همين خاطر حدود بيست دقيقه ي پاياني نتوانستيم ان كيفيت دقايق ابتدايي نيمه دوم را داشته باشيم.

وي در خصوص دربي هفته اينده بيان داشت: دربي شرايط خاص خود را دارد و در طول هفته در كمال ارامش خود را مهياي حضور در دربي ميكنيم.

مهابادی در پايان از همه ي هواداران و اصحاب رسانه تشكر و قدرداني نمود.


نظرات بینندگان