کد خبر: ۱۲۷۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
آیت الله دژکام مطرح کرد:

اصلاحِ کج فهمی دشمنان با حضور در راهپیمایی

امام جمعه شیراز گفت: آمریکایی ها و اروپایی ها دچار یک کج فهمی هستند که ملت، در سالروز پیروزی انقلابشان این اشتباه دشمنان را اصلاح خواهند کرد.
به گزارش شیرازه، آیت الله لطف الله دژکام نوزهم آدر ماه در خطبه های نماز جمعه شیراز با بیان اینکه مردم بصیر ایران اهمیت حضور در راهپیمایی 22 بهمن را به خوبی می دانند، گفت: این حضور موجب شگفتی دشمنان می شود چرا که آنها تصور دارند با وجود تحریم ها ملت ایران دست از آرمان های خود بر می دارند و به صحنه نمی آیند.

امام جمعه شیراز با اظهار اینکه حضور پرشور مردم موجب یاس و ناامیدی دشمنان می شود، خاطرنشان کرد: مردم طی چهل سال گذشته همواره با حاضر شدن در میدان های مختلف در ایران آزادی و عزت خود را بانگ زدند و به همگان ثابت کردند که علیرغم دشواری ها همچنان پای انقلاب ایستادگی و فداکاری می کنند.

وی افزود: آمریکایی ها و اروپایی ها دچار یک کج فهمی هستند که ملت، در سالروز پیروزی انقلابشان این اشتباه دشمنان را اصلاح خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس بیان کرد: فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و استکبار بلند خواهد شد تا مخالفان انقلاب بدانند عددی نیستند که بخواهند برای ملتی که چهار دهه ایستادگی و رشادت داشته اند تصمیم بگیرند.

دژکام در ادامه سخنان خود ضمن قدردانی از دلیری های نیروی هوایی، اذعان داشت: حمایت و فرمانبرداری از بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و حرکت همافران نیروی هوایی در نوزدهم بهمن سال 1357 باعث شد که بقیه گروه ها نیز فرمانبرداری خود از امام خمینی (ره) اعلام کنند.

وی با اعلام اینکه این ایام با شهادت حضرت زهرا (س) مصادف شده است و فرصت مناسبی برای قرائت خطبه فدکیه است، افزود: الگوبرداری در ایمان، اطاعت از ولایت، صبر، جهاد، ترویج عدالت و غیره از جمله درس هایی هستند که در خطبه فدکیه بیان شده است و می توان از توحید تا ولایت را در این خطبه مشاهده کرد.
نظرات بینندگان