کد خبر: ۱۲۷۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۷

دعوت مسئولان و شخصیت های فارس از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

شخصیت ‌ها، مسئولان، نهادها، سازمان‌ها و تشکل‌های مختلف در شیراز و فارس با صدور پیام و بیانیه‌هایی، ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.
به گزارش شیرازه، شخصیت‌ها، مسئولان، نهادها، سازمان‌ها و تشکل‌های مختلف مردم‌نهاد اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ... شهر شیراز و استان فارس با صدور بیانیه‌ها و پیام‌هایی از مردم همیشه در صحنه، برای حضوری پر شور و شعور در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهل سالگی انقلاب اسلامی دعوت كردند.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز و عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس با صدور پیام مشترکی، ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

در این پیام با اشاره به آیه سیزده سوره مبارک الاحقاف، تاکید شده است که؛

امروز دشمنان اسلام، برای از بین بردن اتحاد و همبستگی مسلمین و استقامت ما، تمامی مکر و حیله خود را به‌کار بسته و ایران اسلامی، ام‌القرای جهان اسلام را در محاصره سیاسی، اقتصادی و فرهنگی قرار داده است. بیائید در این پیکار نابرابر با نصب‌العین قرار دادن هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و تکیه بر ارزش‌های اسلامی، پیروز این میدان باشیم ان‌شاءالله .

بیائیم با حضور پرشکوه خود، با شور و نشاط دینی و غیرت و مردانگی انقلابی، صف‌بندی استکبار، غرب، صهیونیست جنایتکار و نظام سلطه را بر هم ریزیم و ولایت‌مداری و ولایت عهدی خود را به رخ جهانیان نشان دهیم .

پیام جامعه روحانیت شیراز

جامعه روحانیت شیراز نیز با انتشار پیامی اقشار مختلف مردم را برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت كرد .

در این پیام آمده است؛ " وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا"

دهه فجرآیینه ارزش‌های مقدس اسلام و همچنین روزهای ماندگار و فراموش ناشدنی در صفحه زرین تاریخ ملت عظیم ایران و روز تبلور اراده الهی بر حاکمیت صالحان و مستضعفان بر زمین و تجلی پیروزی حق بر باطل و اوج شكوه و عظمت پیروزی ملتی مسلمان و متكی به آرمان‌های ائمه معصومین(علیهم السلام) به رهبری ابر مرد تاریخ معاصر بزرگ مرجع جهان اسلام حضرت امام خمینی(ره) بر طاغوت و طاغوتیان است كه یاد و خاطره حماسه‌سازان آن هرگز از صفحات تاریخ و ذهن مردم ایران و جهان محو و زدوده نخواهد شد .

اینک در چهلمین بهار انقلاب اسلامی عصر جدیدی از دشمنی و توطئه استکبار جهانی علیه ملت بزرگ ایران در حال رقم خوردن است. در این شرایط حساس، راهپیمایی حماسی یوم‌الله ۲۲ بهمن تجدید میثاق ملت بزرگ ایران با ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و حمایت و همراهی همه جانبه با نظام و انقلاب اسلامی است .

جامعـه روحانیت شیراز در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با گرامیداشت دهه مبارکه فجـر و یاد و خاطـره امام شهیدان و شـهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقـدس و مدافع حرم و تجدید میثاق با رهبری گرانقدر و معظم انقلاب اسلامـی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، از عموم مردم ولایتمدار استان فارس دعوت می‌نماید تا با حضور با شکوه و گسترده خود در راهپیمایی وحدت‌آفرین و دشمن‌کن یوم‌الله ۲۲ بهمن بار دیگر پیام انسجام، وحدت و همدلی مردم ولایتمدار ایران اسلامی را به گوش جهانیان و به‌خصوص بدخواهان نظام اسلامی برسانند .

دعوت تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ


حضرت آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب در آستانه فرا رسیدن چهلمین فجر انقلاب اسلامی ایران، از آحاد مردم ولایتمدار برای شرکت باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت به عمل آوردند.


باسمه تعالی
سلام و درود خدا بر ملت انقلابی و فداکار ایران که چهل سال قبل با شکستن رژیم شاهنشاهی، پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآوردند.

بدیهی است حقانیت این خیزش الهی به رهبری امام خمینی(قدس سره) مرجع تقلید بی بدیل، که حکم او به منزله حکم ولی الله الاعظم امام زمان(عج) بود و تداوم نصرت خداوند و امدادهای غیبی، موجب گردید ملت شجاع و صبور ایران از تمامی موانع و توطئه های استکبار و صهیونیست با قامتی استوار عبور نموده و هم چنان  با شعار عاشورایی (هیهات منا الذله) از ره آورد عظیم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ذره ای کوتاه نیاید.

جالب آنکه نسل جدید انقلاب اسلامی به رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) در جمیع ابعاد، گوی سبقت را از پیشینیان خود ربوده و در نقش جوانان راست قامت از این امانت الهی که از نسل اول انقلاب تحویل گرفته اند، به خوبی نگهبانی و حراست می نمایند.

برادران و خواهران عزیز و گرامی؛ اکنون ضمن گرامیداشت شهادت دخت بلنداختر پیامبر اعظم اسلام(ص) حضرت فاطمه زهرا(س) نخستین مدافع حریم ولایت، هنگام برداشتن گام پرافتخار و ثمربخش دیگریست، در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و فرا رسیدن ۲۲ بهمن، حضور شما عزیزان در صحنه راهپیمایی عظیم و باشکوه، پاسخی قاطع به یاوه سرایی های دلقک های بی کفایتی هم چون ترامپ است که در خیال خام خود می پروراندند که ملت بزرگ ایران، مراسم چهلمین سال پیروزی انقلاب خود را نخواهند دید، غافل از آنکه این مردم ولایتمدار و بپاخاسته برای تحقق کامل شعار (مرگ بر آمریکا)  عزم خود را جزم نموده و از پای نخواهند نشست.

سیدعلی اصغر دستغیب
۱۸ بهمن ۱۳۹۷

پیام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس و ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فارس نیز با صدور بیانیه‌ای اقشار مختلف مردم را برای خلق حماسه حضور و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دعوت كرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و شکل‌گیری نظام مقدس اسلامی و تداوم آن با هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) منشأ تحولات عظیم و تاریخ‌ساز در منطقه و جهان شده است، به‌طوری که با گذشت ۴۰ سال از وقوع معجزه قرن، گفتمان پرصلابت انقلاب اسلامی مبتنی بر ولایت، اصول و ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) با شاخصه دفاع از مظلوم و ستیز با ظالم در سپهر جهان تبلور پیدا کرده است .

در این بیانیه از آحاد مردم انقلابی و همیشه در صحنه، علما و روحانیون، خانواده معزز شهدا و ایثارگران و مسئولان استان دعوت شده است تا با حضور آگاهانه، گسترده و حماسی خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در سراسر استان پهناور فارس، ضمن پاسداشت ارزش های والای انقلاب اسلامی و تقدیر و تجلیل از حماسه آفرینی های غیور مردان ایران اسلامی، با آرمان های والای شهدا و امام شهدا و انقلاب اسلامی تجدید میثاق نموده، روح تازه‌ای در کالبد انقلاب و نظام اسلامی دمیده و بار دیگر عزت و اقتدار ایران اسلامی را بیمه کنند .

پیام سپاه فجر فارس

سپاه فجر استان فارس نیز با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از مردم برای حضوری گسترده و باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرده است.

در پیام صادره از سوی سپاه فجر فارس اعلام شده است که با گذشت چهل سال از  پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در یوم الله ۲۲ بهمن برغم توطئه‌ها، فتنه آفرینی‌ها، بحران‌سازی‌ها، دسیسه ‌ ها، نیرنگ ‌ ها، ترفندها و عملیاتی ساختن طرح‌ها و پروژه‌های براندازی جبهه دشمن و پیش‌بینی‌های متوّهمان غربی و ایادی آنان در داخل، جمهوری اسلامی و ملت عظیم الشأن با سربلندی در مصاف راهبردی و تاریخ‌ساز با نظام سلطه و استکبار، روند تکاملی و حرکت به سمت آرمان‌های بلند و تمدن ساز خود را پویاتر و پر فروغ تر از هر مقطع تاریخی تداوم بخشیده اند و به کوری چشمان دشمنان  قسم خورده و علی رغم تبلیغات و دروغ پراکنی آنان چهلمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی را درک خواهند کرد .

سپاه فجر استان فارس با پاسداشت حماسه شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم و شهدای عرصه امنیت و خدمت در کشور و گرامیداشت یاد و میراث جاودان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و شهداء، بیعت خود با مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را تجدید کرده و با دعوت از آحاد و اقشار مختلف ایرانیان انقلابی و زمان شناس برای شرکت پرشور، یکپارچه و تماشایی در راهپیمایی سراسری یوم الله ۲۲ بهمن فراتر از هرگونه شعار و تبلیغات رسیدگی به امورمردم را اولویت اول برنامه های کشور دانسته است.

پیام نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری

آیت‌الله علی اکبر کلانتری نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری نیز با انتشار پیامی خواستار حضوری دشمن شکن و باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شد.

رئیس جامعه اساتید حوزه‌های علمیه فارس با تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکید کرده است که اکنون ملت بزرگ ایران با پشت سر گذاشتن چهل سال تلاش، مقاومت، حماسه و ایثار، مرحله بلوغ، قوام، قوت و اقتدار نظام اسلامی خود را جشن می گیرند .

به گزارش ایسنا منطقه فارس، همزمان با سراسر ایران اسلامی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در سراسر استان راس ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد.

براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در فارس، مسیر اصلی راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز، چهار راه ۱۵ خرداد، میدان امام حسین(ع)، بلوار آزادی و میدان آزادی تعیین شده است.

در خبر اعلام مسیرهای راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شیراز سه مسیر فرعی نیز برای حضور گسترده مردم اعلام شده است که شامل میدان شهدا، میدان امام حسین(ع)، همچنین میدان نمازی، میدان امام حسین(ع) و چهارراه پیروزی، خیابان لطفعلی خان زند است و این مسیرهای فرعی سه‌گانه نیز به چهارراه ۱۵ خرداد، نقطه تجمع آغاز مراسم، ختم می‌شود.

دعوت رئیس کل دادگستری استان فارس

 در متن کامل این بیانیه آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

« إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ»  ) الأحقاف 13(

 

سلام و درود بیکران خداوند بر روح پر فتوح بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله العظمی امام خمینی رحمة الله علیه که با دم مسیحایی خود روح استقلال و آزادی و خودباوری را بر پیکره امت اسلام دمید و بار دیگر اسلام ناب محمدی را احیا و بعنوان الگوی تمام نشدنی اسلام راستین به همه مردم جهان معرفی نمود تا نسخه نهایی و شفا بخش سعادت دنیوی و اخروی و نمونه ی کاملی از ایدئولوژی مقابله با ظلم و جور استکبار جهانی برای همیشه در جهان نهادینه نماید.

اكنون كه با توکل به خدای متعال و توسل به ائمه اطهار (علیهم السلام ) و همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهراء (سلام الله علیها) در چهارمین دهه از عمر شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته ایم‌ با اتکاء به مردمي كه دلهايشان را با عطر ولايت آذين بسته اند بار ديگر در شرايط حساس کنونی که دشمنان انقلاب با استفاده از ترفند ها و توطئه های گوناگون سعی در مأیوس ساختن مردم  دارند ؛ شور و شعور انقلابي در راهپيمايي 22 بهمن را مقدمه ای برای ابدی ساختن استقلال و آزادگی کشور قرار خواهند داد و اندک جرقه امید  سران كفر و نفاق را به آتش نوميدي مبدل می کنند .

بی شک در راهپیمایی عظیم 22 بهمن ماه امسال نیز قضات و کارکنان مجموعه قضایی و جامعه بسیج حقوقدانان استان فارس ذره اي از اقيانوس عظیم ملت خروشان ایران اسلامی و آحاد مردم استان فارس خواهند بود تا همدوش با همه اقشار جامعه اسلامی نقش کوچکی در سپردن عَلَم عدالتخواهی انقلاب اسلامی به منجي عالم بشريت حضرت امام عصر (عج) داشته باشند.

پیام جامعه اسلامی فرهنگیان فارس
 
متن پیام به شرح زیر است:

انقلاب اسلامی پاسخ روشن یک ملت به ندای رهبری بود که می‌خواست رهاننده‌ مردم از بند استبداد و استعمار و تامین کننده حقوق اساسی، کرامت و حرمت آنها باشد.
22 بهمن روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) در مقابله با دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم‌ناپذیر ایستادند.
اینک که در چهل سالگی استقرار این نظام الهی قرار داریم،دشمنان آن با تجربه شکست های پیاپی در مقابل عزم واراده آهنین ملت انقلابی ایران  مایوس تر از همیشه به جنگ اقتصادی و توطئه ناراضی سازی ملت با توسل به جنگ روانی ورسانه ای روی آورده اند.
امروز وظیفه دوستداران انقلاب و نظام اسلامی این است که با روشنگری ودفاع عالمانه و دقیق، دستاوردهای بی شمار و ارزشمند نظام اسلامی را به مردم، به ویژه نسل جوان یادآوری نموده واقناع افکار عمومی را در راس برنامه های خود قرار داده ،تا دشمن را در این توطئه نیز ناکام سازند.
 جامعه اسلامی فرهنگیان فارس ضمن گرامیداشت یاد وخاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر، در آستانه این روز بزرگ و تاریخی، از یکایک فرهنگيان كه هميشه پرچمدار انقلاب بوده  ومردم شریف، مؤمن و انقلابی استان فارس دعوت می‌کند، همه با هم، با هر گرایش و سلیقه‌ای برای تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی، امام امت ورهبری معظم حضور گستره در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشته باشند.

دعوت امام جمعه اهل سنت جنوب فارس

شیخ عبدالصمد ابونجمی ، امام جمعه اهل سنت شهرستان خنج با صدور پیامی مردم را به حضوری پر شور و حماسی در راهپیمایی تاریخی ۲۲ بهمن دعوت کرد.
در بخشی از این پیام آمده است به حول و قوه الهی انقلاب اسلامی ایران با همه دشمنی‌ها و کینه توزی‌های استکبار جهانی به چهل سالگی رسید و داریم وارد چهل و یکمین سال انقلاب شکوهمند اسلامی می‌شویم.
هرچند این انقلاب عظیم در طی این سال‌ها حوادث سخت و خطرناکی را پشت سر گذاشت، اما به فضل الطاف الهی و صبر و مقاومت مردم و رهنمود‌های امام خمینی و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای از همه‌ی حوادث و توطئه‌های شوم دشمنان با سربلندی و افتخار و مقاومت گذشت و به لطف خدا و حضور همه مردم و رهبر‌های امام و رهبر فرزانه انقلاب پیروز و سربلند ماند و به بلوغ اربعینی خود رسید.
لازم وضروری است هم اکنون که در آستانه ۲۲ بهمن سالروز پیروزی چهلمین سال انقلاب هستیم، مردم با حضور یکپارچه و متحد خود همچون همیشه در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب شرکت کنند.
از عموم مردم مسلمان شهر ستان خنج اعم از تسنن و تشیع دعوت می‌کنم که با حضور اکثریتی خود در این راهپیمائی شرکت کرده و یکبار دیگر دشمن را مایوس و ناامید و سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی در جهان فراهم سازند.


برچسب ها: دژکام ، دستغیب ، شیراز ، فارس ، 22 بهمن
نظرات بینندگان