کد خبر: ۱۲۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶:۴۲ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۷

کدام مدارس استان فارس تعطیل شد؟

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس گفت: برخی از مقاطع تحصیلی شهرستان‌های بوانات، خرمبید، آباده، اقلید و ممسنی به علت بارش برف، امروز تعطیل اعلام شده است.
به گزارش شیرازه، روابط عمومی اداره آموزش و پرورش جهرم اعلام کرد: سه مدرسه روستای ارجویه در بخش سیمکان جهرم به علت ریز کوه و مسدود شدن جاده امروز تعطیل است. بر اساس این گزارش بقیه مدارس این شهرستان دایر است.

حمیدرضا شعبانی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس گفت: در پی بارش برف و کاهش قابل‌ملاحظه دمای هوا در استان فارس، تعدادی از مدارس مناطقی از این استان تعطیل‌شده است.

وی افزود: به علت بارش برف و لغزندگی معابر، تمام مدارس ابتدایی و متوسطه شهرستان های بوانات شامل (بخش‌های مرکزی و مزایجان به جز بخش سرچهان)، تمامی مدارس ابتدایی شهرستان خرمبید، تمامی مدارس بخش دشمن زیاری شهرستان ممسنی، تمامی مقاطع تحصیلی  دهستان خسرو شیرین و همچنین تمامی مدارس ابتدایی شهرستان اباده و تمامی مدارس شهرستان اقلید سه شنبه 23 بهمن ماه تعطیل است.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس ادامه داد: تمامی مدارس شهرستان سپیدان شامل (شهر اردکان و بخش های مرکزی و هماشهر این شهرستان به جز بخش بیضا) نیز سه شنبه 23 بهمن ماه در نوبت صبح با یک ساعت و نیم تاخیر و راس ساعت 9 صبح فعالیت خود را اغاز می کنند.

شعبانی اظهار داشت: تمامی مدارس متوسطه اول و دوم خرمیبد فردا در نوبت صبح با یک ساعت و نیم تاخیر راس ساعت 9 صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی تصریح کرد: تمامی مدارس متوسطه اول و دوم شهرستان آباده امروز سه شنبه 23 بهمن ماه 97 در نوبت صبح با یک ساعت و نیم تاخیر و راس ساعت 9 صبح فعالیت خود را اغاز می‌کنند.

فارس
نظرات بینندگان