کد خبر: ۱۲۸۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۷

جشن بعثت انقلاب در فارس زیر بارش برف و باران + تصاویر

مردم استان فارس امروز به شکرانه چهل سال استقلال و آزادی کشورشان به خیابان ها آمدند تا اعلام کنند همچنان پای آرمان های اصیل انقلاب اسلامی ایستاده اند و حاضر نیستند کشورشان با معاهده یکطرفه غیر عقلانی به ثمن بخس بفروشند.
به گزارش شیرازه، جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در استان فارس برگزار شد.


در شیراز راهپیمایان از سه مکان میدان نمازی، میدان شهدا، چهار راه پیروزی و چهار راه پانزده خرداد خود را به میدان امام حسین (ع) و سپس به میدان آزادی (فلکه گاز) رساندند.
بارش باران که از شب گذشته آغاز شده است طراوت خاصی به هوای سومین حرم اهل بیت (ع) بخشیده تا مردم شیراز در جشن بعثت پیروزی انقلاب با نشاط تر از همیشه در این مراسم حضور یابند.


شیرازیها امروز به شکرانه چهل سال استقلال و آزادی کشورشان به خیابان ها آمدند تا اعلام کنند همچنان پای آرمان های اصیل انقلاب اسلامی ایستاده اند و حاضر نیستند کشورشان با معاهده یکطرفه غیر عقلانی به ثمن بخس بفروشند.


با وجود مشکلات و بی تدبیرهایی در امور اقتصادی طی چند سال گذشته اما بعثت انقلاب، چهل سال بالاندگی در عرصه های علمی و سازندگی محور گپ و گفتگوهای برخی از افرادی است که در این راهپیمایی شرکت کرده اند.


حضور پسران و دختران نسل سوم و چهارم انقلاب با در دست داشتن پرچم سه رنگ کشورمان و پلاکاردهایی از جنس پیام به استکبار و مطالبه گری از مسئولان و رئسای سه قوه در راهپیمایی امروز چشمگیر بود.


جهانگیری معاون اول رئیس جمهور سخنران راهپیمایی 22 بهمن شیراز بود.


گزارش خبرنگاران شیرازه در سایر شهرستان های فارس نیز حاکی از حضور بانشاط و با شکوه در مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که گوشه ای از این خروش مردم در شهرستان های استان در ادامه آمده است.

شیراز

 

صدرا

 
فراشبند
 
 
پاسارگاد
 
 
گراش
 
 
اقلید
 
خرمبید
 
فسا
 
جهرم
 
مهر
 
 
قیرکارزین
 
 
آباده
 
نیریز
 
لامرد
انتهای پیام/
نظرات بینندگان