کد خبر: ۱۲۸۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۷

زمان پرداخت نقدی جاماندگان "بسته حمایتی"

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی با اعلام اتمام زمان ثبت پیامک‌های اعتراضی برای جاماندگان بسته‌های حمایتی، جزئیات پرداخت این بسته‌ها را تشریح کرد.
زمان پرداخت نقدی جاماندگان به گزارش شیرازه، رحیم اردلان درباره آخرین آمار  پیامک‌های ارسال‌شده از سوی افراد جامانده از دریافت بسته‌های حمایتی اظهار کرد: تا روز 17 بهمن که به‌عنوان آخرین مهلت ارسال پیامک‌ها تعیین شده بود، 3 میلیون و 71 هزار و 500 نفر در دو سامانه #8*142* و #8*1420* ثبت شده است.

وی تصریح کرد: فرایند بررسی اعتراضات ثبت شده از سوی جاماندگان بسته حمایتی از 23 بهمن آغاز خواهد شد و قرار است در یک بازده زمانی تا 29 بهمن وضعیت افراد جامانده از بسته حمایتی مشخص شوند و در نهایت اسامی افراد که مشمول طرح باشند به وزارت رفاه ارسال خواهد شد.

اردلان یادآور شد: پس از ارسال اسامی به وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و پس از تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه، رقم ریالی خانواده‌های که مستحق بسته حمایتی باشند، واریز خواهد شد.

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: از 17 بهمن فعالیت دو سامانه اشاره شده، متوقف شده و در واقع هیچ اعتراضی از این تاریخ به بعد ثبت نخواهد شد.

وی گفت: هم‌اکنون نمی‌توان اعلام کرد که از بین 3 میلیون و 71 هزار و 500 نفری که اعتراض خود را ثبت کرده‌اند چه تعداد بسته حمایتی خود را دریافت می‌کنند و باید منتظر ماند تا اعتراضات بررسی و در نهایت اعلام شود که از طریق   شماره تلفن همراه خانواده‌ها به  آنها اطلاع‌رسانی خواهد شد.
تسنیم
نظرات بینندگان