کد خبر: ۱۲۸۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۹ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۷

شهردار جهرم معرفی شد/ غیبت 4 عضو شورای شهر در جلسه معارفه

با حکم استاندار فارس، علیرضا نظری به طور رسمی به عنوان شهردار جهرم معرفی شد.
به گزارش شیرازه، با حکم استاندار فارس، علیرضا نظری به طور رسمی به عنوان شهردار جهرم معرفی شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

علیرضا صحرائیان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم سه‌شنبه با اشاره به حضور نداشتن تمام اعضای شورای اداری شهرستان در مراسم معارفه اظهار کرد: حکم شهرداری جهرم اخیرا امضا شده بود و طبق قانون شهردار مکلف است بلافاصله پس از صدور حکم، رسماً کار خود را آغاز کند.

وی ادامه داد: به علت مشکلات عدیده شهری و به دلیل اینکه سیستم شهرداری را نمی‌توان معطل کرد، مراسم معارفه امروز به صورت محدود و با حضور برخی رؤسای ادارات و اعضای شورای تأمین بلافاصله در جهرم برگزار شد.
علیرضا صحرائیان افزود: مراسم معارفه بزرگتر با حضور نماینده، امام جمعه و اعضای شورای اداری شهرستان جهرم با تکریم مهندس منزه شهردار پیشین، به زودی برگزار می‌شود.

وی با تشکر از استاندار فارس برای تسریع صدور حکم شهردار جدید جهرم بیان کرد: از همه اعضای شورای اداری به ویژه اداراتی که بیشترین تعامل را با شهرداری دارند، خواهان همکاری هرچه بیشتر با شهردار جدید هستیم.

علیرضا نظری متولد ۱۳۶۱ جهرم، قبلاً در سمت‌های مختلف مدیریتی در سازمان اقتصادی کوثر در مشهد شاغل بود.

پیش از این عباس منزه تصدی شهرداری جهرم را بر عهده داشت که در مهر ماه ٩٧ استعفا داد و بعد از آن مسعود مومنی سرپرستی این نهاد را بر عهده داشت.

چهارتن از اعضای شورای شهر نیز در جلسه معارفه غایب بودند. حسن خوش‌نیت از اعضای شورای شهر در این باره گفت: اعضای غایب به سفر رفته بودند.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان