کد خبر: ۱۲۸۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۷

احداث پرورشگاه جدید موقوفه حاج خلیل زالی

معاون بهره‌وری اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس از احداث پرورشگاه جدید موقوفه مرحوم زالی در شیراز خبر داد.
به گزارش شیرازه، الیاس رضایی معاون بهره‌وری اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس در جلسه بررسی طرح پرورشگاه موقوفه حاج خلیل زالی با حضور مدیرکل نظارت فنی سازمان اوقاف و مشاوران طرح و در محل اوقاف فارس اظهار داشت: یکی از نیات این واقف خیراندیش، نگهداری از ایتام است و در حال حاضر و در پرورشگاه قدیمی این موقوفه در خیابان خلیلی شیراز، حدود 50 نفر از ایتام نگهداری می‌شوند.

وی افزود: با توجه به توان مالی این موقوفه که توانایی نگهداری تعداد بیشتری از این افراد را دارد، در شهرک صدرا و اراضی موقوفه فوق، زمینی به مساحت 5 هکتار به احداث پرورشگاه جدید اختصاص‌یافته است.

رضایی گفت: طرح نهایی این محل تقریباً تهیه شده است و این پرورشگاه با زیربنای 30 هزار مترمربع و باقابلیت نگهداری حداقل 600 نفر ساخته می‌شود.

این مسئول اظهار داشت: با توجه به یکی دیگر از نیات واقف مبنی بر درمان بیماران نیازمند، ساخت درمانگاهی در کنار این محل دیده‌شده است و همچنین مجموعه‌ای از امکانات مانند ارائه خدمات ورزشی، استخر و مسجد ساخته خواهد شد که همه مردم شهر صدرا بتوانند در کنار خدمات درمانگاهی، از این امکانات نیز بهره ببرند.

وی ادامه داد: امیدواریم که با نهایی شدن طرح فوق و صدور پروانه ساخت، از اوایل سال آینده شاهد شروع به ساخت این مجموعه باشیم.
انتهای پیام/



نظرات بینندگان