کد خبر: ۱۲۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۵ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا مطرح کرد:

ورود موادمخدر با کمک سرویس‌های اطلاعاتی به کشور

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا تاکید دارد که ورود موادمخدر به ایران از طریق جریان‌های مافیایی و با پشتیبانی سرویس‌های اطلاعاتی انجام می‌شود.
به گزارش شیرازه، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر در جلسه کمیته مقابله با موادمخدر استان فارس، گفت: مواد مخدر مادر همه آسيب هاي اجتماعي است و تأثيرات بسيار زيادي در حوزه‌هاي مختلف جامعه دارد.

محمد مسعود زاهدیان گفت: بعد از گذشت 40 سال از عمر انقلاب اسلامي، همه دستگاه‌ها و نهادها به يك وحدت و همبستگي در برخورد با موارد ضد امنيتي رسيده‌اند كه نمونه آن راهپيمايي عظيم مردم در 22 بهمن بود كه بدون كوچكترين مشکلی در اوج عظمت برگزار شد.

وي ادامه داد: مبارزه با مواد مخدر همواره يكي از موضوع‌هاي مورد تأكيد مقام معظم رهبري و از مطالبات ايشان بوده که بايد برخورد جدي تر و اثر بخش‌تري با آن داشته باشيم.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بيان اينكه مواد مخدر مادر همه آسيب هاي اجتماعي است، افزود: ترويج مواد مخدر در جامعه تأثيرات بسيار زيادي بر حوزه هاي مختلفي از جمله فرهنگي، اقتصادي و اجتماعي خواهد داشت.

زاهديان گفت: ورود مواد مخدر به كشور از طريق جريان‌هاي مافيايي و با پشتيباني سرويس‌هاي اطلاعاتي انجام می‌شود و بايد با توجه به شرايط كشور و اعتبارات موجود اقدامات لازم را در خصوص مبارزه با مواد مخدر انجام دهيم.

وي، برنامه‌ريزي لازم، استفاده از امكانات موجود، به‌كارگيري ظرفيت‌هاي عظيم مردمي و بسيج، ترويج فرهنگ خود كنترلي، تعيين نقشه راه، انجام برنامه هاي پيشگيرانه، فرهنگ سازي و افزايش اشراف اطلاعاتي را در حوزه مبارزه با مواد مخدر بسيار مهم و اساسي عنوان كرد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا در بخش ديگري از سخنان خود، گفت: نيروي انتظامي براي سال آينده 10 اولويت را تعيين كرده است كه چهارمين اولويت، مبارزه بي امان با مواد مخدر است.

زاهديان با بيان اينكه طرح جامعي براي موضوع مبارزه با مواد مخدر براي سال آينده در دست اقدام است، ‌افزود: اعتبارات لازم برای اجراي اين طرح پيش بيني شده است.

وي برخورد با خرده فروشان مواد مخدر را يكي ديگر از اولويت هاي پليس عنوان كرد و گفت: خرده فروش مواد مخدر جزئي از يك شبكه توزيع است كه بايد پس از دستگيري رها نشده و هرم اين شبكه شناسايي و دستگير شود.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا در پايان از اقدامات سردار گودرزي فرمانده انتظامي استان فارس در راستاي مبارزه بي امان با مواد مخدر در سطح استان و همچنين حمايت هاي دستگاه قضايي از مأموران انتظامي در اين خصوص تقدير و تشكر كرد.

در اين جلسه، سردار احمدعلي گودرزي، فرمانده انتظامي استان فارس ضمن ارائه گزارشي مشروح از اقدامات و عملكرد پليس استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر، گفت: از ابتداي سال جاري تا كنون بالغ بر 41 تن انواع مواد مخدر در استان فارس كشف شده كه اين ميزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، 12 درصد افزايش داشته است.
سایت پلیس
انتهای پیام/
نظرات بینندگان