کد خبر: ۱۲۸۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۷

توزیع بسته های حمایتی در 15 نقطه محروم فارس

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: هزار جهیزیه با اعتبار ٦میلیارد تومان با همکاری سپاه و دستگاه‌های مختلف خریداری شده و ١٦ اسفند میان نیازمندان توزیع خواهد شد.
به گزارش شیرازه، فرمانده سپاه فجر فارس در دیدار مدیر کل و معاونان صداوسیمای مرکز فارس از اقدامات این نهاد برای محرومیت زدایی در جامعه خبر داد و گفت: در آستانه سال جدید حدود هزار و ۵۰۰بسته حمایتی در ١٥ نقطه محروم شیراز و شهرستان‌های فسا و نورآباد توزیع می‌شود.

سردار غیاثی افزود: هزار جهیزیه هم با اعتبار ٦میلیارد تومان آماده شده که با همکاری سپاه و دستگاه‌های مختلف خریداری شده و ١٦ اسفند میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه فجر فارس همچنین با اشاره به اینکه سپاه فجر، ٤٥منزل برای معلولین در دست ساخت دارد، گفت: علاوه بر این در ١٥نقطه محروم درمانگاه‌های تخصصی ساخته می‌شود.

سردار غیاثی همچنین با تجلیل از اقدامات صدا و سیمای مرکز فارس تصریح کرد: با توجه به محدودیت ها، اقدامات خوبی در صدا و سیما انجام شده و اثر بخشی اقدامات این مرکز مشهود است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس هم در این دیدار با بیان اینکه در جشن چهل سالگی انقلاب بیش از ٣٠٠شبکه فارسی زبان معاند با تولید برنامه‌های فراوان برای نابودی انقلاب تلاش می‌کردند افزود: رسانه ملی توانست با تولید برنامه‌ها و مستند‌های انقلاب توطیه شبکه‌های معاند را خنثی کند و موجب خوشحالی دوستداران انقلاب اسلامی شود.

سهرابی از آمادگی صدا و سیما برای تولید برنامه‌های نوروزی نیز خبر داد و افزود: برنامه ریزی شده تا در ایام عید برنامه‌های متنوعی تولید و پخش شود.
صدا وسیمای فارس
نظرات بینندگان