کد خبر: ۱۲۸۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۶ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۷

برگزاری‌جشنواره بین‌المللی‌پویانمایی‌درشیراز

یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی همزمان با تهران از ۱۲ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در شیراز برگزار می‌شود.
به گزارش شیرازه، یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی همزمان با تهران از ۱۲ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در شیراز برگزار می‌شود.

این  در حالی است که اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس نیز هم زمان با تهران آثار شرکت داده شده در جشنواره را برای علاقه‌مندان به هنر پویانمایی نمایش می‌دهد.

بر این اساس، شیراز از ۱۲ تا ۱۶ اسفند ماه سال جاری در سه سانس (ساعت  ۳۰/۹- ۱۶-۱۸) میزبان دانش‌آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه، دانشجویان و هنرآموزان و سایر علاقه‌مندان است. در این جشنواره آثار بخش کودک، آثار ارزش‌های انقلاب اسلامی و دینی و آثار منتخب ایران نمایش داده می‌شود.

دبیرخانه جشنواره روزهای ۱۰ تا ۱۴ اسفند سال ۱۳۹۹ برابر با ۲۸ فوریه تا ۴ مارس سال ۲۰۲۱ میلادی را به عنوان زمان برگزاری دوازدهمین دوره این جشنواره و ۱۴ تا ۱۸ اسفند سال ۱۴۰۱ مصادف با ۵ تا ۹ مارس سال ۲۰۲۳ میلادی را به عنوان زمان برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران اعلام کرده است.

این جشنواره که به صورت دوسالانه برگزار می‌شود یکی از معتبرترین جشنواره‌های پویانمایی در سطح دنیاست و در تمامی ادوار گذشته از ثبات در زمان برپایی و مدیریت برخوردار بوده است. این جشنواره در همه ادوار از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و به دبیری محمدرضا کریمی‌صارمی برگزار شده است.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان