کد خبر: ۱۲۸۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۷

برپایی 104 پایگاه جشن نیکوکاری در نی ریز

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) نی ریز گفت:جشن نیکوکاری، راهکار مناسبی برای ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه می باشد و موجب گرایش هر چه بیشتر افراد جامعه به حمایت و دستگیری از نیازمندان می شود.
رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) نی ریز در گفتگو با شیرازه از برپایی تعداد 104 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری در سطح این شهرستان خبر داد.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) نی ریز سیدمرتضی علوی بیان داشت:  جشن نیکوکاری امسال همزمان با سراسر کشور در روزهای 15 اسفندماه درپایگاه های مدارس سطح شهرستان نی ریز و 16اسفند ماه در پایگاه های میادین اصلی شهرها ، روستاهاو مساجد و 17اسفند ماه در مصلی نماز جمعه با رویکرد ترویج فرهنگ نوع دوستی و احسان و نیکوکاری با شعار عیدی برای همه برگزار خواهد گردید.

سیدمرتضی علوی ایجاد روحیه همنوع دوستی و ترویج فرهنگ متعالی کمک به نیازمندان را از جمله آثار مثبت این اقدام پسندیده بر شمرد و عنوان کرد: بهره گیری از شبکه مشارکت های مردمی در رسیدگی به وضعیت محرومان و ارتقای سطح خدمات حمایتی، کمک به خانواده هایایتام و بی بضاعت نهاد مقدس کمیته امداد   امام خمینی (ره) از جمله اهداف جشن بزرگ نیکوکاری می باشد که امید است این پایگاه ها همچون سال های گذشته با استقبال گسترده مردم، خیرین و نیکوکاران رو به رو شود.

وی ادامه داد: جشن نیکوکاری، راهکار مناسبی برای ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه می باشد و موجب گرایش هر چه بیشتر افراد جامعه به حمایت و دستگیری از نیازمندان می شود. سید مرتضی علوی در ادامه با اشاره به ایجاد تعداد3 پایگاه ثابت و تعداد 1 پایگاه سیار و تعداد 100 پایگاه در سطح مدارس و اختصاص شماره حساب 0105721291007 این اداره نزد بانک ملی را برای واریز وجوهات نقدی مردم خیر در این راستا معرفی نمود و اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) علاوه بر ایجاد پایگاه های یاد شده به صورت مستقیم در این اداره در قبال ارائه رسید آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار می باشد.

نظرات بینندگان