کد خبر: ۱۲۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱:۴۷ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
روبط عمومی آموزش و پرورش خبرداد؛

تعطیلی مدارس شهرستان سپیدان/ تاخیر در آغاز به کار مدارس شهرستان اقلید و ممسنی

بارش برف و کاهش دما، برخی مدارس شهرستان سپیدان را در روز شنبه 11 اسفند 97 تعطیل و زمان آغاز کلاس درس در مدارس بخش سده شهرستان اقلید و بخش دشمن زیاری شهرستان ممسنی را با تاخیر همراه کرد.
به گزارش شیرازه، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس گفت: باتوجه به بارش برف در شهرستان سپیدان استان فارس و پیش بینی کاهش دما و یخ زدگی سطح معابر، بنا بر درخواست رئیس اداره آموزش و پرورش و فرماندار این شهرستان و با هماهنگی و اعلام مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس، همه مدارس شهرستان سپیدان در شهر اردکان و بخش های مرکزی و همایجان فردا در دو شیفت صبح و عصر تعطیل است.

حمیدرضا شعبانی تاکید کرد: مدارس بخش بیضا شهرستان سپیدان، فردا شنبه 11 اسفند ماه 97 تعطیل نیست و به روال قبل برقرار است.

وی همچنین گفت: همه مدارس بخش سده شهرستان اقلید و بخش دشمن زیاری شهرستان ممسنی نیز فردا شنبه با یک ساعت و نیم تاخیر، راس ساعت 9 صبح، فعالیت خود را آغاز می کنند.

بنا بر اعلام رئیس اداره پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی و اقلیمی اداره کل هواشناسی فارس بارندگی های اخیر که از سه شنبه در شیراز آغاز شده است، تا پایان روز جمعه ادامه می یابد.

فرید اسماعیل زاده افزود: به دلیل بارش برف در مناطق سردسیر، جاده های کوهستانی و گردنه ها امکان اختلال در تردد وسایل نقلیه وجود دارد.


تاخیر در آغاز به کار مدارس شهرستان اقلید و ممسنی


همچنین روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس اعلام کرد: باتوجه به بارش برف تمامی مدارس بخش‌های سده شهرستان اقلید و دشمن زیاری شهرستان ممسنی استان فارس نیز امروز شنبه ۱۱ اسفند ماه ۹۷ با یک ساعت و نیم تاخیر و راس ساعت ۹ صبح فعالیت خود را اغاز میکنند.

روابط عمومی اموزش و پرورش فارس همچنین از همه هم استانی‌ها خواست اخبار صحیح در خصوص تعطیلی مدارس را از خبرگزاری‌های رسمی، صداوسیمای استان و سایت اداره کل اموزش و پرورش استان پیگیری کنند.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان