کد خبر: ۱۲۸۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۷

آخرین جزئیات سربازان گرفتار در سیلاب میرجاوه+فیلم

در پی بارندگی‌های شبانه‌ 2 روز گذشته، برجک 2 پاسگاه شهرستان مرزی میرجاوه در محاصره سیلاب قرار گرفت و چند تن از سربازان وظیفه گرفتار سیلاب شدند.
شهادت شماری از مرزبانان در میرجاوه بر اثر سیل
به گزارش شیرازه، بر اساس اطلاعات بدست آمده، در پی بارندگی‌های شبانه‌ 2 روز گذشته برجک 2 پاسگاه 93 شهرستان مرزی میرجاوه در محاصره سیلاب قرار گرفت و چند تن از سربازان با هدف عبور از میان آب‌ها، گرفتار سیلاب شدند.

08:45 - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ پیکر 2 سرباز میرجاوه گرفتار در سیلاب کشف شد

به دنبال شهادت تعدادی از مرزبانان پاسگاه میله ۹۳ هنگ مرزی میرجاوه اسامی شهدای این حادثه منتشر شد.(لینک خبر)

به دنبال وقوع سیلاب در برجک شماره دو پاسگاه ۹۳ هنگ مرزی میرجاوه، با تلاش دیگر سربازان مستقر در این پاسگاه مرزی اسامی شهدای این حادثه به شرح ذیل منتشر شد:
۱- گروهبان یکم شهید محمد نوری
۲-  سرباز وظیفه شهید علی هلاکویی
۳- سرباز وظیفه شهید مجتبی یزدان پناه

بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی مرزبانی سیستان و بلوچستان تاکنون پیکر مطهر یکی از شهدای این حادثه با نام مرزبان شهید گروهبان یکم محمد نوری، مجرد و اهل شهرستان زابل، از آب کشف شده است.

جست‌وجوها برای یافتن دو مرزبان دیگر به هویت علی هلاکویی و مجتبی یزدان نتیجه بخش بود که ساعتی قبل پیکر این دو سرباز نیز کشف شد.

23:24 - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ پیکر یکی از ۳ مرزبان گرفتار سیلاب در میرجاوه کشف شد

محمد هادی مرعشی  اظهار کرد: بر اساس اطلاعات بدست آمده در پی بارندگی‌های شبانه‌روز گذشته برجک 2 پاسگاه 93 شهرستان مرزی میرجاوه در محاصره سیلاب قرار گرفته و یکی از سربازان با هدف عبور از میان آب‌ها دچار سیل بردگی شده است.

وی با بیان اینکه سرباز دیگری که شاهد این حادثه بوده برای نجات وی اقدام می‌کند که او نیز گرفتار سیلاب می‌شود، گفت: پس از وقوع این حادثه درجه‌دار حاضر در برجک برای نجات سربازان وارد آب می‌شود که او نیز متأسفانه به شهادت می‌رسد.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: تاکنون پیکر درجه‌دار یاد شده کشف شده و تلاش برای یافتن پیکر دو سرباز ادامه دارد.

برجک شماره 2 پاسگاه مرزی 93 است که در نقطه صفر مرزی شهرستان میرجاوه قرار دارد.

بارندگی شبانه دو روز گذشته سبب آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیلاب در برخی مناطق سیستان و بلوچستان شده و تعدادی از راه‌های جنوب استان را بسته است.
تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

فارس
نظرات بینندگان