کد خبر: ۱۲۸۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۰ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۷

برگزاری مانور ملی «فجر چهل» در منطقه عسلویه

مانور ملی فجر چهل، سیزدهم اسفند با همکاری سازمان اورژانس کشور و سازمان پدافند غیرعامل کشور، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و منطقه ویژه اقتصادی پارس در منطقه عسلویه برگزار می شود.
به گزارش شیرازه، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه با اعلام این خبر گفت: در این مانور با حضور نیروهای عملیاتی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کلان منطقه پنج کشور شامل شیراز، جهرم، فسا، لار، گراش، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، هرمزگان و دانشگاه علوم پزشکی یزد طبق سناریوی فرضی نشست مواد شیمیایی، ۴۰ مصدوم در سه منطقه عسلویه از سوی تیم های HSE شناسایی و پس از انتقال به منطقه تجمع مصدوم، از تیم های پیش بیمارستانی (۱۱۵) خدمات فوریتی دریافت می کنند.

دکتر «محمدجواد مرادیان» افزود: دو بیمارستان این منطقه از سوی تیم های عملیاتی دانشگاه های علوم پزشکی شیراز و یزد افزایش ظرفیت یافته و ارایه خدمات درمانی به مصدومان و بیماران با سه دستگاه اتوبوس آمبولانس در این تمرین انجام می شود.

او از حضور بیش از یک صد نیروی عملیاتی در این تمرین خبر داد و گفت: این نیروها در قالب دو تیم پاسخ اضطراری سطح یک و سطح دو به نحوی سازماندهی شده اند که به مدت ۴۸ ساعت در منطقه حادثه دیده به صورت مستقل ارائه خدمات می کنند

برچسب ها: فجر چهل ، مانور ، شیرازه ، فارس
نظرات بینندگان