کد خبر: ۱۲۸۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
معاون دانشگاه پیام نور استان فارس خبرداد:

آغاز ثبت نام داوطلبان دانشگاه پیام نور از 20اسفند

معاون دانشگاه پیام نور فارس گفت: ثبت نام کارشناسی بدون آزمون دانشگاه پیام نور از 20 اسفند ماه شروع و تا 6شهریور ماه ادامه خواهد یافت.
به گزارش شیرازه، دکتر سعید مظلومیان در نشست روسای مراکز وواحدهای دانشگاه پیام نور فارس اظهارداشت: دراین مرحله از ثبت نام،داوطلبان می توانند پس از مطالعه جزئیات ودفترچه راهنما در سایت سازمان سنجش، با مراجعه به دانشگاه پیام نور محل مورد نظرخود نسبت به ثبت نام وتکمیل مدارک اقدام نمایند.

وی ظرفیت رشته های کارشناسی مراکز وواحدهای دانشگاه پیام نور فارس را 26هزاردانشجو عنوان کرد و درعین حال خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان از مهرماه سال آینده مشغول به تحصیل خواهند شد.

مظلومیان ، برنامه ریزی برای افزایش کیفیت و رضایتمندی دانشجو،استفاده موثر از نیروها وامکانات، برگزاری جلسات مداوم با کارکنان و اساتید را بسیار مهم تلقی کرد و افزود: با آموزش منظم و افزایش کیفیت خدمات، علاوه برموفقیت درجذب دانشجو در بحث درآمدزایی نیز موفق خواهیم شد.

معاون دانشگاه پیام نور استان فارس، آموزش را رکن اساسی و فسلفه وجودی دانشگاه معرفی کرد وهمچنین بر امیدواری، حفظ انگیزه و تقویت آن، تلاش مضاعف ویافتن مسیرهای جدید برای موفقیت بیش از پیش دانشگاه پیام نور تاکید کرد.

چک کردن پرونده های دانشجویان و رفع تواقص، شروع مراحل فارغ التحصیلی حداقل یک ترم قبل از اتمام دروس دانشجو نیز از جمله مواردی بود که دکتر مظلومیان برای تسهیل درفارغ التحصیلی دانشجویان در مراکز وواحدهای دانشگاه پیام نور ضروری دانست.

انتهای پیام/

برچسب ها: 323 ، پیام نور ، شیراز
نظرات بینندگان