کد خبر: ۱۲۸۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
نماینده مردم شیراز در مجلس:

خودروسازان دشمن مردمند؛ مجلس همدست خودروسازان

نماینده مردم شیراز در تذکری شفاهی در مجلس از همکاری و پیوند خودروسازان و دلالان و همچنین اقدام کمیسیون صنایع مجلس در جهت منافع خودروسازان پرده برداشت.
به گزارش شیرازه، بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس گفت: پیوند پیروزمندانه خودروسازان با دلالان در جهت خم کردن کمر مردم را تبریک عرض می‌کنم، سکوت و انفعال نهادهای نظارتی مجلس، دولت، سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در این زمینه تأمل‌برانگیز است.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خودروسازان آرامش و سرمایه این مردم را به بازی گرفته‌اند، گفت: خودروسازان با ملت کاری کرده‌اند که هیچ دشمنی با آنان نکرده است چرا که وعده‌های دروغ می‌دهند.

پارسایی گفت:ما طرح یک فوریتی ساماندهی بازار خودرو را آماده کردیم که باید نهایتاً ۴۵ روز به نتیجه می‌رسید اما با گذشت ۱۱ ماه بین مجلس و کمیسیون صنایع پاسکاری می‌شود و خروجی کمیسیون هم نه تنها خواسته طراحان را تأمین نمی‌کند بلکه صرفاً خواسته خودروسازان را تأمین می‌کند.

وی ادامه داد: چرا مدیران ناکارآمد که برخلاف قانون عمل می‌کنند و توپ را در زمین دلال و تحریم می‌اندازند، باید همچنان در پست‌های خود باقی بمانند؟
تابناک
انتهای پیام/
نظرات بینندگان