کد خبر: ۱۲۸۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۲ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۷

شکر3400 تومانی در شیراز توزیع می شود

رئیس اتحادیه عمده‌فروشان مواد غذایی شیراز از توزیع شکر به صورت نامحدود در بازار شیراز خبر داد و گفت: شکر خرده‌فروشی در سوپر مارکت‌های سطح شهر به قیمت هر کیلو ۳ هزار و ۴۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود.
به گزارش شیرازه، رییس اتحادیه عمده فروشان مواد غذایی و بهداشتی شیراز گفت: هزار تن شکر از کارخانه های اقلید، مرودشت بارگیری شده و وارد بازار می شود.

رزاق منش افزود: شکر در همه سوپرمارکت‌های زیر نظر اتحادیه به نرخ ۳ هزار و ۴۰۰ تومان توزیع می‌شود و مردم هرگونه تخلف را به بازرسی اصناف گزارش دهند.

وی گفت: تا کنون ۳۰۰ مغازه دار برای دریافت سهمیه شکر ثبت نام کرده اند و دیگر متقاضیان می‌توانند به اتحادیه خوار و بار و لبنیات شیراز مراجعه و سهمیه دریافت کنند.

رییس اتحادیه عمده فروشان مواد غذایی و بهداشتی شیراز گفت: هفته گذشته هم محموله شکر وارد بازار شیراز شد و فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای دریافت سهمیه به اداره غله مراجعه کنند.

رزاق منش دلیل کمبود شکر در بازار را برداشت نکردن نی شکر در خوزستان به دلیل بارش باران بیان کرد و افزود: برداشت نی شکر از هفته گذشته در خوزستان آغاز شده است و علاوه بر آن در انبار کارخانه‌های فارس به میزان نیاز استان شکر ذخیره شده وجود دارد.

وی گفت: چهار کارخانه اقلید، مرودشت، کوار و فسا شکر استان را تامین می‌کنند و جای هیچ نگرانی نیست.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان