کد خبر: ۱۲۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
فرمانده سپاه فجر فارس:

انتقال پیام شهدا وظیفه همگانی است

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: انتقال پیام شهدا وظیفه همه ماست و مطالبه شهدا از نسل‌های حاضر و آینده این است که مانند آنان عمل کنند.
به گزارش شیرازه، سردار سید هاشم غیاثی در مراسم یادواره شهدای بیمارستان مسلمین شیراز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم اهل بیت (علیهم السلام)، گفت: ماه رجب ایامی پر فضیلت در کنار ماه‌های شعبان و رمضان و بهترین فرصت برای بهره بردای معنوی انسان است.

وی با تجلیل از غیرت، شرف و جوانمردی شهدا، گفت: ملت ایران استقلال و عزت خودش را مرهون خون شهدا می‌داند و برای اینکه بتوانیم در مسیر شهدا باشیم کار سختی در پیش داریم.

فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید بر لزوم مطالعه وصیت نامه شهدا، ادامه داد: اهداف شهدا راهنمای نسل‌های حاضر و آینده محسوب می‌شود و برای شناخت شهدا و پیمودن مسیر آنان نیاز به بصیرت است .

وی با بیان اینکه پیام شهدا ایستادگی و حفاظت از انقلاب اسلامی تا پای جان بوده است، گفت: انتقال این پیام وظیفه همه ماست و مطالبه شهدا از نسل‌های حاضر و آینده این است که مانند آنان عمل کنند.

غیاثی افزود: مومن انقلابی مانند شهدا فکر می‌کند، مسیر را تشخیص می‌‍دهد، عمل او بهنگام و براساس بصیرت و اخلاص است .

وی با اشاره به اینکه دشمن همه ابزار را در جنگ نرم فرهنگی و اقتصادی پای کار آورده است، گفت: مانوس شدن با قرآن و فرهنگ شهدا جوانان را از آسیب ها مصون خواهد کرد.

فرمانده سپاه فجر افزود: اهدای جهیزیه به زوج‌های کم بضاعت، برپایی بیمارستان های صحرایی در مناطق محروم و ... نمونه‌هایی از طرح‌ها و فعالیت های محرومیت زدایی و خدمت رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مردم است.

در این مراسم آئین از خانواده شهدای فرماندهی بهداری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان