کد خبر: ۱۲۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۳ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۷

دوازدهمین کارگزاری شعب تامین اجتماعی در فارس گشایش یافت

در مراسمی دومین کارگزاری شعبه سه شیراز به عنوان دوازدهمین کارگزاری شعب تامین اجتماعی در فارس گشایش یافت.

به گزارش شیرازه، به منظور دسترسی آسان تر و ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان، مستمری بگیران، کارفرمایان و سایر مخاطبان سازمان تامین اجتماعی دومین کارگزاری رسمی سه شیراز به عنوان دوازدهمین کارگزاری رسمی استان فارس، در خیابان وصال جنوبی مورد بهره برداری قرار گرفت.

عبدالکریم نباتی، مدیرکل سازمان تامین اجتماعی فارس در این مراسم با بیان اینکه 44درصد جمعیت فارس تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی است، گفت: سازمان تامین اجتماعی متعلق به نسل‌های مختلف مردم است و شرکای اصلی این سازمان بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری‌بگیران می‌باشند.

وی با اشاره به برون‌سپاری خدمات تامین اجتماعی گفت: در تمام مراکز ملکی تامین اجتماعی در سراسر کشور نیازای به ارائه دفترچه نیست و در دو شهرستان فارس نیز به عنوان پایلوت استفاده از دفترچه اختیاری شده است که این موجب کاهش درآمد شعب کارگزاری‌ها می‌شود که با واگذاری 20 تا 30 درصد خدمات باقی‌مانده تمام خدمات تامین اجتماعی به کارگزاری‌ها واگذار می‌شود.

رئیس دومین کارگزاری شعبه سه تامین اجتماعی نیز در این مراسم اظهار امیدواری کرد که با واگذاری خدمات تامین اجتماعی به شعب کارگزاری ها از سیستم سنتی تامین اجتماعی فاصله گرفته و به سمت مکانیزه شدن گام‌های موثری برداریم که در این زمینه از تجربیات شعب کارگزاری‌ها در تهران استفاده کرده‌ایم.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان