کد خبر: ۱۲۸۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۷

افتتاح و کلنگ رنی چندین پروژه ورزشی با حضور وزیر ورزش در استان فارس

با حضور وزیر ورزش و جوانان چندین پروژه ورزشی در شهرستان های مختلف استان فارس کلنگ زنی و یا افتتاح گردید.
به گزارش شیرازه با حضور وزیر ورزش و جوانان چندین پروژه ورزشی در شهرستان های مختلف استان فارس کلنگ زنی و یا افتتاح گردید. بنا بر این گزارش، دو پروژه بزرگ ورزشی در شهرستان‌ مرودشت افتتاح و آماده بهره برداری شد. 

خانه تکواندو و سالن اختصاصی بانوان مرودشت افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت .خانه اختصاصی تکواندو در زمینی به مساحت 400 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان از محل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان طی مدت 6 ماه احداث شده است، و همچنین سالن چند منظوره ورزشی ویژه بانوان شهرستان مرودشت یکی از پروژه‌های مهم ورزشی افتتاح شده در سفر وزیر ورزش و جوانان بود که درزمینی به مساحت 1500 متر مربع و اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان طی مدت زمان یک سال احداث و آماده بهره برداری شد.

همچنین مجموعه سوارکاری و پرورش اسب استان فارس در لپویی بخش زرقان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت . این پروژه که در زمینی به مساحت دو نیم هکتار و اعتبار 12میلیارد تومان ظرف مدت کمتر از دو سال احداث شده بود در اختیار مردم عزیز و ورزش دوست فارس قرار گرفت.

در یکی دیگر از شهرستان ها سالن ورزشی روستای حسین آباد ارسنجان افتتاح و خوابگاه ورزشکاران این شهرستان کلنگ زنی گردید. این پروژه از محل اعتبارات استانی و ملی ساخته می‌شود و در مدت یک و نیم سال به پایان می رسد و هزینه ساخت آن یک میلیارد دویست میلیون تومان پیش بینی شده است.




برچسب ها: ورزشی ، اخبار ، شیرازه
نظرات بینندگان