کد خبر: ۱۲۸۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۷

یک استان فارسی رئیس فدراسیون هندبال شد

علیرضا پاکدل رئیس هیات هندبال فارس امروز به‌عنوان رئیس فدراسیون هندبال انتخاب شد.
به گزارش شیرازه، علیرضا پاک‌دل رئیس سابق هیات هندبال استان فارس، در مجمع انتخاباتی در هتل المپیک تهران، به‌عنوان رئیس فدراسیون هندبال انتخاب شد.

در همین راستا علیرضا پاکدل در نخستین گفت‌وگوی رسانه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در هندبال کارهای پیش رو بسیار است اما مهم‌ترین مسئله پرداختن به زیرساخت‌ها است که به جد آن را دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: در این راستا با استفاده از تمام ظرفیت‌های کشور همچون مربیان، لژیونرها و داوران شایسته کشور، سعی خواهیم کرد بستری از یک خرد جمعی ایجاد کنیم تا هندبال را از تنگناها موجود رد کرده و به جایگاه اصلی برسانیم.

پاکدل ادامه داد: البته کار بنیادی و ریشه‌ای در هندبال زمان خواهد برد شاید بیش از 2 یا 3 سال، اما مطمان هستم که با ظرفیت‌های موجود می‌توان موفق شد.

رئیس فدراسیون هندبال همچنین گفت: کدورت‌هایی که در خانواده هندبال وجود دارد باید برطرف شده و همه را بر سر یک میز بنشانیم تا هندبال روی ریل پیشرفت قرارگرفته و دوباره به جایگاه اصلی خود در آسیا برسیم.

یادآور می‌شود، علیرضا پاکدل امروز در مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال که در هتل المپیک تهران برگزار شد، با کسب 23 رأی به‌عنوان رئیس فدراسیون هندبال انتخاب شد.

پاکدل پیش‌ازاین رئیس هیات هندبال استان فارس و نایب‌رئیس امور استان‌های فدراسیون هندبال بود.

فارس
نظرات بینندگان