کد خبر: ۱۲۸۵۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۶ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
فرماندار شیراز مطرح کرد؛

فارس مهاجر پذیرترین نقطه کشور/ شیراز نیازمند مدیران کارآمد است

فرماندار شیراز گفت: استان فارس یکی از مهاجر پذیرترین نقاط کشور بوده و از آسیب‌های اجتماعی بیشتری برخورددار است.
به گزارش شیرازه، محمدرضا امیری فرماندار شیراز در نشست شورای اداری شهرستان شیراز ضمن گرامی‌داشت 22 اسفند ماه سالروز بزرگداشت شهدا، اظهار داشت: در این جلسات به تمامی نظرات، سخنرانی‌ها و تصمیماتی که باید به سمع و نظر عامه جامعه برسد بررسی می‌شود.

وی با تاکید بر نظم و حضور اعضای شورای اداری در جلسات، اظهار داشت: اعضای شورای اداری باید طبق برنامه، مقررات و ساعت مشخص شده در جلسات حضور یابند.

امیری با بیان اینکه تاخیر 30 دقیقه‌ای هیچ کدام از اعضاء در جلسات مورد قبول نیست، ادامه داد: اگر اعضایی از شورای اداری در جلسات غیبت داشته باشد در وهله اول به وی تذکر داده می‌شود و در مرحله دوم به مدیر اداره مربوطه این موضوع مطرح و انتقال داده می‌شود و در مرحله سوم خود بصورت جدی برخورد خواهم کرد.

فرماندار شیراز گفت: تمامی ارگان‌ها و ادارت مربوطه باید بیانیه «گام دوم انقلاب» را در بخش‌های مختلف ادارات خود انتقال دهند.

امیری با تاکید بر ضرورت رعایت عدالت متوازن در دستگاه‌های اجرایی، بیان کرد: باید بیانیه گام دوم انقلاب را در جهت ترغیب، معنویت و اخلاق در جذب مشارکت‌های مردم به کار ببریم.

وی در ادامه با بیان اینکه نظرات مردم باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد، افزود: با توجه به شرایط اقتصادی فاصله‌های ایجاد شده باید رفع شود.

فرماندار شیراز با بیان اینکه مردم، مسوولان را به عنوان دولت و حاکمیت می‌شناسند، اظهار کرد: خدمات‌رسانی به شهروندان بحث مهمی بوده و نیازمند انسجام هماهنگی و هم‌افزایی است، بنابراین باید در حوزه خدمت‌رسانی این مهم مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفته شود.

امیری با عنوان این موضوع که باید مسوولان پای کار باشند و جهادی عمل کنند، گفت: شیراز مهد تمدن ادب با پیشینه غنی فرهنگی و تاریخی، قطب گردشگری و درمان است از این‌رو این شهر نیازمند مدیران اثربخش و کارآمد است.

وی با اشاره به این موضوع که در شرایط کنونی با جنگ اقتصادی مواجه هستیم، تصریح کرد: باید روحیه ایثار طلبی را در مدیران دستگاه های اجرایی تقویت کنیم و مشکلات را به حداقل برسانیم و آرامش مردم را بتوانیم تامین کنیم.

فرماندار شیراز با اشاره به سابقه تاریخی این کلانشهر، ادامه داد: استان فارس یکی از مهاجر پذیرترین نقاط کشور است و از آسیب‌های اجتماعی بیشتری برخورددار است.

امیری با تاکید بر این موضوع که نیازمند همت جمعی برای رونق کسب و کار هستیم، ادامه داد: مدیران باید مقررات‌زدایی را کنار گذاشته و توسعه صنعت گردشگری را در اولویت کار خود قرار دهند.

وی توجه به نیازهای مردم و تکریم ارباب رجوع را از اولویت‌های دستگاه‌ها دانست و افزود: مدیران ادارات انسان‌های متدین و کارکنان شریفی هستند که نظارت‌ها باید قوی‌تر شود.

امیری ادامه داد: گلوگاه‌های فسادخیز باید شناسایی و مرتفع شوند.

فارس

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
0
سالهاست که مدیران بعضا از طریق ستاد انتخابات ریاست جمهوری یا ستاد انتخابات نمایندگان مجلس انتخاب می شوند
تا این روند در کشور وجود دارد انتظار مدیران قوی برای اداره کشور نداشته باشید