کد خبر: ۱۲۸۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۷
مدیرکل فناوری اطلاعات فارس اعلام کرد

هیچ‌گونه تشعشع امواج مضر در استان فارس وجود ندارد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: دراستان فارس‌هیچ‌گونه تشعشع ناشی از امواج مضر و بالا‌تر از استاندارد وجود ندارد.
به گزارش شیرازه، مهرداد سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس در جمع‌ خبرنگاران اظهار داشت: برای اندازه‌گیری میزان تشعشع امواج و سطح سیگنال‌ها، سال گذشته 18 ایستگاه پایش ثابت در شیراز راه‌اندازی شد و تاکنون گزارش مبنی بر سرطان‌زا بودن آن مشاهده نشده‌ است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان شکایت شهروندان از کیفیت اینترنتی و عدم آنتن‌دهی اپراتور‌ها است، افزود:   به شکایت‌های ناشی از بی‌کیفیتی خدمات اپراتور‌های مخابراتی رسیدگی می‌شود.

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان فارس خاطرنشان کرد: از 7 هزار و 70 کیلومتر جاده‌های اصلی و فرعی استان فارس، سال گذشته همراه اول رشد 6.9 درصدی و ایرانسل رشد 88.54 درصدی داشته است.

این مسؤول گفت:  وزارت ارتباطاعات و فناوری اطلاعات در ارائه توسعه زیر ساخت‌ها در جایگاه 6 جهانی و 4 منطقه‌ای قرار گرفته‌ است.

خدمات‌دهی ادارات پست در تعطیلات نوروز

معاون اداره پست فارس در ادامه این نشست از فعالیت 7 ناحیه پستی در شیراز و 28 شهرستان فارس از ساعت 8 تا 12صبح در ایام نوروز خبرداد و گفت: هزار و 115 واحد پستی در سطح استان فارس و 113 دفتر پیشخوان از 29 اسفند تا 16 فرودین ماه نیز فعال هستند.

 سعید یار محمودی بیان داشت: توزیع گواهینامه، گذرنامه، کارت ملی و کارت سوخت در تعطیلات سال‌نو اولویت اداره کل پست در ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه است و دراین راستا برای ارائه خدمات به میهمانان نوروزی طرح پست رستات در استان فارس اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: در اجرای طرح رستات  میهمانان نوروزی می توانند سوغاتی و یا امانات و مرسولات پستی خود را به مرکز اداره کل پست تحویل و در شهرستان‌های خود دریافت کنند.

نظرات بینندگان