کد خبر: ۱۲۸۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
بر اثر بارش شدید باران؛

برخی منازل در شیراز دچار آبگرفتگی شدند

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز گفت: قطعا تعداد آبگرفتگی ها تا ساعات آینده در شیراز افزایش خواهد یافت و اولویت تخلیه آبگرفتگی با منازل ناایمن است که احتمال تخریب آنها وجود دارد.
برخی منازل در شیراز دچار آبگرفتگی شدند
به گزارش شیرازه، مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: بیش از 6 مورد آبگرفتگی منازل و مجتمع های مسکونی و تجاری در بارندگی دوشنبه پنجم فروردین 98 در این شهر رخ داده که احتمال افزایش این تعداد وجود دارد.

علیرضا عدلو افزود:تاکنون این شش مورد آبگرفتگی در شیراز به سامانه 125 آتش نشانی گزارش شده است که کارکنان شهرداری های مناطق و ماموران آتش نشانی برای تخلیه آبگرفتگی ها به محل اعزام شده اند.

وی ادامه داد: قطعا تعداد آبگرفتگی ها تا ساعات آینده در شیراز افزایش خواهد یافت و اولویت تخلیه آبگرفتگی با منازل ناایمن است که احتمال تخریب آنها وجود دارد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ماموران آتش نشانی و کارکنان شهرداری مناطق شیراز در حال تخلیه آبگرفتگی این منازل هستند.

عدلو بیان کرد: لازم است شهروندان با سعه صدر با نیروهای شهرداری و آتش نشان همکاری کنند تا عملیات امداد به صورت درست انجام شود.

بارش شدید باران از اوایل دوشنبه پنجم فروردین 98 در شیراز موجب بسته شدن کنارگذرهای رودخانه خشک و آبگرفتگی معبر در دروازه قرآن شد که این دروازه، محل ورود به شمال این شهر است.
نظرات بینندگان