کد خبر: ۱۲۸۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۵ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
فرمانده بسیج مستضعفین:

استان فارس آمادگی بیشتری نسبت به خیلی از استان ها برای مقابله با سیل دارد/ ۲۵ استان در معرض باران و تگرگ و احتمالا سیل هستند

فرمانده بسیج مستضعفین با بیان اینکه استان فارس نسبت به خیلی از استان‌ها آمادگی بیشتری دارد، گفت: فعلا ۲۵ استان ما در معرض باران و تگرگ و احتمالاً سیل هستند که تمام استان ها در حال آماده باش هستند.
به گزارش شیرازه، فرمانده بسیج مستضعفین در گفتگو با صدا و سیمای فارس گفت: این حادثه ناگواری که امروزدر شیراز پیش آمد حقیقتا خیلی تلخ بود.

سردار غلامحسین غیب پرور در خصوص جاری شدن سیل درچند استان کشور اظهار داشت: در استان گلستان تا دیروز بعد از ظهر بنده آنجا بودم. ما هفت استان را معین استان گلستان قرار دادیم، خب الحمدلله آبی که در شهر آق قلا بود اعظم آن تخلیه شد. بخشی از ریل راه آهن نیز را برداشتیم.

وی افزود: استان فارس هم فعلا از امکانات درونی استان استفاده می کنیم. الحمدلله استان فارس نسبت به خیلی از استان‌ها آمادگی بیشتری دارد فعلا ۲۵ استان ما در معرض باران و تگرگ و احتمالاً سیل هستند که تمام استانها در حال آماده باش هستند و امکانات خوبی هم پای کار آمده است.

فرمانده بسیج مستضعفین بیان کرد: در بحث استان گلستان تا یکی دو روز دیگر بازسازی ها را شروع می‌کنیم. استان مازندران را از هفته آینده شروع می کنیم. به دلیل اینکه با پدیده رانش زمین مواجه بودیم فعلا استانهایی که امروز بیشترین مشکل را داشتیم، پل دختر در لرستان بود و بخش هایی از سوسنگرد و دشت آزادگان در استان خوزستان است. 

غیب پرور اظهار داشت: بعضی از نهرها در خوزستان و منطقه ارومیه طغیان داشتند که الحمدلله مشکل خاصی نبوده و در حال مدیریت است.
نظرات بینندگان