کد خبر: ۱۲۸۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۴ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۸
مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس خبرداد

آمادگی مدیریت بحران فارس در پی پیش‌بینی جدید بارش/احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: همه دستگاه‌های عمرانی و خدماتی استان فارس در صورت بارش شدید باران و بحرانی ‌شدن شرایط در آمادگی کامل هستند.
به گزارش شیرازه، مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به فارس، اظهار داشت: در صورت بروز این پدیده جوی و احتمال جاری شدن سیلاب آمادگی لازم برای مقابله با آن را داریم.

رحیم آزادی افزود: این سامانه بارشی از اواخر امشب از سمت شمال غرب و غرب وارد استان می شود.

آزادی با هشدار در مورد آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها از آمادگی تمام دستگاه‌ها و سازمان‌های خدمات رسان برای جلوگیری از حوادث احتمالی خبر داد.

وی بیان کرد:‌ با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده و تمامی دستگاه‌های عمرانی و خدماتی استان برای مقابله با هرگونه بحران آماده هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس ادامه داد: به دلیل بارش باران از مسافران خواسته می‌شود از توقف در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

آزادی اضافه کرد: با توجه به این شرایط، توصیه می‌شود کشاورزان، عشایر، دامداران و روستاییان از چرای دام در مناطق مرتفع و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

فارس

انتهای پیام/

نظرات بینندگان