کد خبر: ۱۲۸۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۸

کشف بیش از ۱۰۰ تن ذرت دامی قاچاق در شیراز

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: بیش از ۱۰۰ تن نهاده دامی خارج از شبکه توسط تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی در حومه شیراز کشف شد.
به گزارش شیرازه، مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت:  طی اطلاعات واصله مبنی بر فروش خارج از شبکه نهاده‌های دامی در محلی واقع در حومه شهرستان شیراز، رسیدگی به موضوع در دستور کار گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان قرار گرفت.

علی مبشری با اشاره به اعزام گشت مشترک تعزیرات حکومتی به همراه اکیپ بازرسین سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صمت به محل مورد نظر، افزود: بازرسان با حضور نامحسوس در محل، در قالب مشتری اقدام به خرید صوری کرده که متوجه شدند بیش از ۱۰۰ تن نهاده دامی در این محل دپو شده که خارج از شبکه و بالاتر از قیمت مصوب به فروش می‌رسد.

مبشری ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و محرز شدن تخلف، دستور لازم جهت فروش نهاده‌های مکشوفه به قیمت مصوب صادر شده و پرونده‌ای نیز برای فرد متخلف تشکیل که در تعزیرات حکومتی استان در حال رسیدگی است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس با اشاره به تخصیص ارز دولتی برای واردات نهاده‌های دامی اضافه کرد: این محصول باید با نرخ مصوب به دست مرغداران و دامداران برسد و فروش خارج از شبکه و بالاتر از نرخ مصوب تخلف محسوب شده و تعزیرات حکومتی با متخلفین بدون هیچگونه اغماضی برخورد و متخلفین به اشد مجازات پیش بینی شده در قانون محکوم خواهند شد.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان