کد خبر: ۱۲۸۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۸
همزمان با سالروز شهادت امام هفتم؛

برگزاری مراسم یوم الله 12 فروردین در سومین حرم اهل بیت

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با صدور اطلاعیه و فراخوان ، امت بـزرگ و آگـاه استان و تـمامی گـروه‌ها، احـزاب و تشـکل‌های وفـادار به آرمـان های نظام اسـلامی را به حضور در مراسم یوم الله 12 فروردین دعوت کرد.
به گزارش شیرازه، شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان فارس، ضمن فرا رسیدن یوم الله 12 فرودین  (چهلمین سالگرد تثبیت و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران)  و تقارن آن با سالروز شهادت جانسوز حضرت امام موسی کاظم (علیه السلام)؛  با صدور اطلاعیۀ فراخوان و دعوت عمومی؛ یوم‌الله 12 فروردين را تجلّي واقعي خواست و تجسم عینی ارادۀ ملّت بزرگ ايران اسلامی دانسته و از امت فهیم، ولایتمدار و همیشه در صحنۀ استان پهناور فارس دعوت کرد تا در ویژه مراسم هایی که در سراسر استان برگزار می شود، بار دیگر با آرمان ها و اهداف والای امام و انقلاب اسلامی  تجدید میثاق نمایند.


متن اطلاعیه و فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس بدین شرح است:

« بسـم الله الـرحمن الـرحیـم»

«يوم‌الله 12 فروردين»؛  سالروز استقرار و تثبيت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، روز تجلي مشاركت و همدلی واقعي مردم در تعيين سرنوشت خود می‌باشد.

'يوم‌الله 12 فروردين'؛  ثبت برگ زريني ديگر بر تارك درخشان و تابناك مجاهدت‌هاي استقلال‌طلبانه و آزاديخواهانه‌ تاريخ بشري است كه مي‌توان به جرأت آن را در تاريخ معاصر، بی‌نظیر دانست به طوري كه تا هم اكنون هيچ رفراندومي در اين سطح و با اين گستردگي و اهميت در كشوری از کشور های منطقه و جهان اتفاق نيفتاده است.

ملت شجاع، مقتدر و غیور ایران اسلامی با حفظ وحدت حول محور ولایت در امتحانات بزرگ چهاردهه پایداری و به‌ویژه  در سال گذشته، آگاهی، بصیرت، ایستادگی و عزم ملی خود را در تحقق شعار بنیادی «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» اثبات کرد و با سربلندی و سرافرازی از کوران حوادث سال های اخیر عبور کرد تا نشان دهد همچنان در مسیر تحکیم حکومت الله ثابت‌قدم است. حرکت عظیم و سرنوشت‌ساز ملت ایران در راستای اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضور گسترده، انقلابی، آگاهانه وپرمعنا در راهپیمایی  های  سراسری، عظیم و مردمی  به ویژه  راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سال گذشته توانست دشمن را در طراحی استراتژی‌های شکست‌خورده خود علیه ایران به فضاحت وخواری بکشاند و فصل نوین و بستر تازه‌ای از افتخار و تجارب برجسته و مفید را برای حرکت و کار و تلاش مضاعف در 'سال  رونق توليد' در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم بزند.

اكنون در طلیعۀ  دهه پنجم حيات طيبه‌‌ نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران با عبوري سرافرازانه از چهار دهه‌ گذشته، دوازدهم فروردين امسال را در شرايطي پیش رو داریم كه ملت عزیز ایران و استان فارس، در آغاز سال نو و در کوران حوادث سیل اخیر، همچنان همدلی و وحدت خویش در کمک رسانی به مناطق و مردم آسیب دیده را تجربه کرده و در روز 12 فروردین ماه، با حضور خود در مراسم های پیش بینی شده درسطح استان، این روز را گرامی خواهند داشت.

تقارن روز جمهوری اسلامی ایران با ایام شهادت حضرت امام موسی ابن جعفر (علیه السلام)، مراسم یوم الله 12 فروردین به صورت توأمان با بیان مناقب و فضائل باب الحوائج، حضرت امام موسی ابن جعفر (علیه السلام) و تبیین اهمیت یوم الله 12 فروردین و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی، در شهرستانهای استان جنبه تبینی خواهد داشت.

خاطر نشان می شودبزرگداشت یوم الله 12 فروردین در شیراز روز یکشنبه ۱۱فروردین همزمان با شب شهادت حضرت امام موسی ابن جعفر (علیه السلام)  بعد از نماز مغرب وعشاء در شبستان حضرت امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) با سخنرانی حضرت حجت الاسلام و المسلمین حدا‌ئق و مداحی حاج مهدی سلحشور برگزار خواهد شد که بدینوسیله از آحاد مردم شریف شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) برای حضور و شرکت در این مراسم دعوت بعمل می آید.
انتهای پیام/
برچسب ها: 12 فروردین ، شاهچرا ، شیراز
نظرات بینندگان