کد خبر: ۱۲۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۹ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس خبر داد:

ارسال دومین محموله جمعیت هلال احمر استان فارس برای کمک به سیل زدگان کشور

درویشی گفت: تاکنون 4 هزار و 500 تخته پتو و یک هزار و 300 دستگاه چادر به مناطق سیل زده ارسال شده است.
به گزارش شیرازه، حسین درویشی اضافه کرد: تاکنون 13 هزار کیلو گرم برنج، 26 هزار قوطی کنسروجات،  3 هزار و 900 بطری روغن، یک هزار و300 بسته چای، یک هزار و 300 کیلوگرم قند و شکر، 7 هزار و 800 کیلوگرم حبوبات و یک هزار و 300 بسته نمک به همراه 8 دستگاه تریلر و کامیونت از جمعیت فارس به مناطق درگیر سیل ارسال شده است. 
درویشی با  اشاره به آمادگی کامل 150 تن نجاتگر به همراه تجهیزات لازم برای اعزام به مناطق یاد شده، بیان کرد: در صورت اعلام نیاز از سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، نیروهای امدادی از فارس به مناطق مورد نیاز اعزام خواهند شد.
وی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر شماره حساب 99999 نزد تمامی بانک ها را برای جمع آوری نقدی به منظور کمک به سیل زدگان را معرفی نموده است که در صورت تمایل هم استانی ها می توانند کمک های خود را به این شماره حساب واریز نمایند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود به پیگیری های به عمل آمده استاندار و امام جمعه شیراز برای جمع آوری کمک های نقدی برای سیل زدگان شیراز اشاره کرد و گفت: شماره حساب 4978641011 نیز نزد بانک ملت به نام خیرین جمعیت هلال احمر استان فارس در نظر گرفته شده است تا با کمک مردم عزیز بتوانیم مایحتاج ضروری و کالای خانگی برای محصوران سیل شیراز تهیه و در اختیارشان قرار دهیم.
برچسب ها: سیل ، هلال احمر ، شیرازه
نظرات بینندگان