کد خبر: ۱۲۸۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۸
فرمانده سپاه کازرون:

اولین گروه جهادی و کمک‌های مردمی کازرون به مناطق سیل زده لرستان اعزام شد

سرهنگ افشاریان از اعزام اولین گروه جهادی و بارگیری محموله کمک‌های مردمی به استان لرستان خبر داد.
به گزارش شیرازه، سرهنگ پاسدار شهرام افشاریان گفت: 40بسیجی و پاسدار در قالب تیم‌های جهادی، به لرستان اعزام شدند که براساس نیاز و دستورالعمل مسئولین مدیریت بحران در آن استان به امور امداد و نجات، خدمات‌رسانی، عمرانی و امور تعمیراتی مشغول خواهند شد.

وی بیان کرد: اولین کامیون حامل کمک‌های مردمی شهرستان کازرون نیز بارگیری شد که شامل وجوه نقد و کالاهای مورد نیاز سیل‌زده‌گان به ارزش 40میلیون تومان‌ است.

افشاریان با اشاره به اینکه مناطق گسترده‌ای در استان لرستان درگیر سیلاب شده اند گفت: جمع‌آوری کمک‌های مردمی ادامه دارد و لازم است مردم خونگرم و انقلابی شهرستان کازرون همچنان در یاری رسانی و تامین مایحتاج زیستی و ضروری هموطنانمان در لرستان همکاری نمایند.

افشاریان از مردم خواست تا با مراجعه به مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج و ایستگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح شهر، اقلام مورد نیاز اعم از انواع کنسرو، خشکبار، نان خشک، لباس گرم، لوازم بهداشتی، آب معدنی، لوازم‌التحریر، چادر و سایر اقلام زیستی سیل‌زدگان را برای ارسال به استان لرستان، تحویل دهند.

تعداد 3200 قوطی کنسرو، 56 کیسه برنج، 80 قوطی روغن، 10قوطی رب، 25مایع ظرفشویی، 60 دست پوشاک و لباس گرم، 160 کیسه لوازم بهداشتی، 97 کارتن کیک و کلوچه و شیرینی، یک کارتن تاید، 20قوطی شامپو، یک تخته چادر مسافرتی، 40کارتن خرما، 21 تخته پتو، 200 بسته نان خشک بخش عمده کالاهای اهدایی مردم عزیز شهرستان کازرون بوده است.
نظرات بینندگان