کد خبر: ۱۲۸۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۸

گاوی که رآکتور می‌زاید!

آل‌سعود که تاکنون برای آمریکا گاو شیرده بود، قرار است از این پس برای جبهه فراگیر مقاومت رآکتور و موشک بزاید! و... از هم‌اکنون باید آل‌سعود را روی قوس سقوط دید.
به گزارش شیرازه، حسین شریعتمداری در یادداشت روزنامه «کیهان» نوشت:
روزنامه انگلیسی گاردین با انتشار تصویر هوایی که از یک رآکتور اتمی در حال ساخت در حومه ریاض برداشته شده است، نوشت؛ «تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد کار ساخت اولین رآکتور اتمی عربستان سعودی احتمالاً تا پایان سال ۲۰۱۹ تکمیل می‌شود» و توضیح داد که؛ «این رآکتور اتمی در حومه ریاض واقع شده و به گفته مدیر پیشین بازرسی‌های هسته‌ای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، یک رآکتور کوچک تحقیقاتی ۳۰ کیلو واتی است که فاصله چندانی تا تکمیل شدن ندارد».

این خبر را در آستانه سال نو باید به فال نیک گرفت و از ژرفای دل دعا کرد که نه فقط ساخت این رآکتور کامل شود بلکه ساخت رآکتورهای دیگر با ظرفیت بیشتر و نیز تاسیسات لازم برای تولید موشک‌های بالستیک نیز در سرزمین حجاز با سرعت و بدون اتلاف وقت آغاز شود. می‌پرسید چرا؟

نیم نگاهی به پیش‌بینی‌های رهبر معظم انقلاب که همگی به واقعیت پیوسته و یا نشانه‌های تحقق آن آشکار شده است، تردیدی باقی نمی‌گذارد که پیش‌بینی اخیر حضرت ایشان درباره سرنوشت حکومت جنایتکار سعودی نیز به تحقق نزدیک است. آنجا که می‌فرمایند:

«از ساخت مراکز هسته‌ای و موشکی برای حکومت سعودی ناراحت نمی‌شویم زیرا این مراکز در آینده نه چندان دور به فضل الهی به دست مجاهدان اسلامی خواهد افتاد».
رهبر انقلاب در آغاز حمله همه‌جانبه ائتلاف آمریکا، اروپا، رژیم صهیونیستی و چند کشور عربی به سوریه و در جلسه‌ای که با نگرانی سیدحسن نصرالله همراه بود، با اطمینان فرمودند: نه بشار اسد خواهد رفت و نه سوریه به دست دشمنان خواهد افتاد. و سپس تاکید کردند که خروج آمریکا از سوریه قطعی است. این پیش‌بینی در حالی بود که تمامی صاحبنظران نظامی و سیاسی سقوط سوریه را قطعی ارزیابی می‌کردند و شواهد پیرامونی هم اینگونه می‌نمود!

حضرت آقا در اردیبهشت ماه ۱۳۹۰ در دیدار هزاران نفر از معلمان سراسر کشور درباره آینده اروپا فرمودند: «فقط این نیست که در کشورهای شمال آفریقا و منطقه غرب آسیا که امروز ما در آنجا قرار داریم، حرکات بیداری‌ای به وجود آمده باشد، این حرکت بیداری تا قلب اروپا خواهد رفت. آن روزی پیش خواهد آمد که همین ملت‌های اروپایی علیه سیاستمداران و زمامداران و قدرتمندانی که آنها را یکسره تسلیم سیاست‌های فرهنگی و اقتصادی آمریکا و صهیونیسم کردند، قیام خواهند کرد. این بیداری، حتمی است. حرکت ملت ایران، امتداد و عمقش اینهاست». و امروز این بیداری را در فرانسه، انگلیس و آمریکا شاهد هستیم.

ایشان در آغاز جنگ ۳۳ روزه نیز شکست اسرائیل در مقابل حزب‌الله لبنان را که با معیارهای مادی ناممکن تلقی می‌شد، پیش‌بینی کردند و این رخداد نیز در مقابل چشمان حیرت‌زده جهانیان به وقوع پیوست.

اینکه جرج بوش نیز مانند اسلاف خود هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، اینکه خاورمیانه جدید برخلاف تلاش آمریکا با محوریت اسلام شکل می‌گیرد، اینکه به مذاکرات با آمریکا بدبین هستند و نتیجه را به نفع ایران پیش‌بینی نمی‌کنند، اینکه شکست فتنه ۸۸ را قطعی می‌دانستند، آنهم در حالی که همه جریانات ضدانقلاب و مدعی اصلاحات و تمامی قدرت‌های بزرگ آشکارا از آن پشتیبانی می‌کردند، اینکه اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و امروزه صهیونیست‌ها نیز فروپاشی قریب‌الوقوع خود را انکار نمی‌کنند و ده‌ها نمونه دیگر از این پیش‌بینی‌ها که یا کاملاً تحقق یافته‌اند و یا نشانه‌های وقوع آن پدیدار شده است و همگی حکایت از آن دارند که پیش‌بینی اخیر نیز در حال وقوع است و آل‌سعود که تاکنون برای آمریکا گاو شیرده بود، قرار است از این پس برای جبهه فراگیر مقاومت رآکتور و موشک بزاید! و… از هم‌اکنون باید آل‌سعود را روی قوس سقوط دید.

‫فَاصْبِرْ صَبْراً جَمِیلاً، إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیداً، وَ نَراهُ قَرِیباً- پس صبر کن، صبری نیکو، آنان، آن را دور می‌بینند ‫ [ولی‮] ما آن را نزدیک می‌بینیم- (آیات ۵ و۶ و۷ سوره مبارکه معارج).‬‬‬‬
انتهای پیام/
نظرات بینندگان