کد خبر: ۱۲۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۸

پاسدار باید تمام تلاش خود را در راه دفاع از انقلاب اسلامی بکار گیرد

فرمانده سپاه فجر فارس با تبریک فرارسیدن میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار ، گفت: پاسدار انقلاب اسلامی باید در علم و دین‌داری سرآمد جامعه اسلامی باشد و با تبعیت کامل از ولایت فقیه تمام تلاش خود را در راه دفاع از انقلاب اسلامی بکار گیرد.
به گزارش شیرازه، سردار سید هاشم غیاثی با تبریک فرارسیدن اعیاد مبارک ماه شعبان، اظهار داشت: واقعه عاشورا اساس و بنیان فرهنگ شهادت را در جامعه اسلامی نهادینه کرد و تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز امتداد همین حرکت تاریخی اباعبدالله الحسین (علیه السلام) است.

وی با بیان اینکه تقوا، بصیرت و شجاعت سه شاخصه مهم پاسدار انقلاب اسلامی هستند، گفت: جوانان پاسدار با حفظ آمتدگی همه جانبه همواره در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی پیشرو و ثابت قدم هستند.

سردار غیاثی با بیان اینکه امام حسین (ع) و برادر بزرگوار ایشان حضرت عباس (ع) الگو و شاخص جوانان مومن مسلمان بخصوص پاسداران انقلاب اسلامی هستند، گفت: ماموریت سپاه تنها به عرصه نظامی محدود نمی شود بلکه در عرصه های علم، فرهنگ و محرومیت زدایی نیز تلاش می‌کند. 

وی با تجلیل از اقدامات تاثیرگذار و عملکرد خوب سپاه و بسیج در امدادرسانی به آسیب دیدگان سیل در شیراز، گفت: هم اکنون نیروهای مهندسی سپاه فجر و گروه های جهادی بسیج فارس ضمن استقرار در مناطق سیل زده لرستان در حال امدادرسانی به آسیب دیدگان این مناطق هستند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه استقرار نیروهای سپاه و بسبج فارس در لرستان تا بازگشت آرامش به مناطق سیل زده ادامه خواهد داشت، گفت: مردم آسیب دیده لرستان اطمینان داشته باشند نیروهای جهادی سپاه و بسیج تا پایان فرآیند امداد رسانی در کنار ایشان خواهند بود.

 حجت الاسلام محمد حاجی‌زاده  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجرفارس نیز با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار، اظهار داشت: آنچه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از سایر نیروهای نظامی جهان متمایز می کند معنویت دینی و اتکای به قدرت الهی است و امروز پاسداران انقلاب اسلامی در قله معنویت و اقتدار نظامی هستند.

 وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) به یکی از پرقدرت ترین نیروهای نظامی و دفاعی در سطح منطقه و جهان تبدیل شده است. مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس با بیان اینکه سپاه پاسداران در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی پیشرو بوده و عملکرد درخشانی داشته است، گفت: آنچه امروز در فضای سپاه مشاهده می شود یکی از میراث به جا مانده از یاران با وفای حضرت سید الشهدا (علیه السلام) است و دلیل علاقمندی مستضعفان و آزادی طلبان جهان به نیروهای سپاه همین موضوع است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجرفارس با بیان اینکه سپاه و پاسدار انقلاب اسلامی در خدمت رسانی به مردم پیشگام هستند، گفت: نیروهای سپاه و بسبج در حادثه سیل اخیر نشان دادند در امداد رسانی به اقشار مختلف ملت ایران با تمام توان به میدان عمل وارد شده اند و تاکنون عملکرد بسیار خوبی داشته اند. 

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان ابنکه آمریکا از پیروزی های سپاه در نبرد با تروریست ها در منطقه بسبار عصبانی است، گفت: پاسداران انقلاب اسلامی بیش از پیش با سرعتی روز افزون در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی گام بر می‌دارند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان