کد خبر: ۱۲۸۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
نماینده مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس در گفتگو با شیرازه:

مردم دنیا می‌دانند چه کسانی داعش را به وجود آوردند/ خدمات ارزنده سپاه برکسی پوشیده نیست

اسماعیلی گفت: آنچنان به مصوبه مجلس درخصوص تروریستی خواندن ارتش آمریکا عمل می‌کنیم که آمریکا از تروریستی خواندن سپاه پاسداران پشیمان شود.

مردم دنیا می‌دانند چه کسانی داعش را به وجود آوردند/ خدمات ارزنده سپاه برکسی پوشیده نیستداریوش اسماعیلی، نماینده مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شیرازه با ابراز تاسف و محکوم کردن اقدام ترامپ در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: متاسفانه در دنیای امروز همه چیز برعکس شده و هیچ چیز در جای خود قرار نگرفته است. اگر آقای ترامپ فراموش کرده است اما ما و مردم دنیا فراموش نکرده‌ایم که خود ترامپ در مناظرات انتخابات ریاست جمهوری به این واقعیت اذعان کرد که خانم کلینتون و وزارت خارجه آمریکا داعش را به وجود آوردند، تقویت کردند و توسعه دادند.

وی حمله موشکی ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایرانی بر فراز آبهای خلیج فارس و اعطای مدال به فرمانده ناو را یادآور شد و گفت: آمریکایی‌ها در تمام ابعاد نشان داده‌اند که جز خباثت نسبت به ملل جهان چیز دیگری ندارند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی علت قرار دادن نام سپاه در لیست تروریستی را شکست‌های پی‌درپی آمریکایی‌ها عنوان و تصریح کرد: آمریکایی‌ها تصور می‌کردند اگر خود را از برجام خارج کنند نظام جمهوری اسلامی ایران کمتر از سه ماه سقوط می‌کند و می‌گفتند 13 آبان روزی است که جمهوری اسلامی نابود می‌شود اما این فقط خیال خامی است که با خود به گور خواهند برد و مشاهده کردند که وفاق و وحدت ملی در کشور تقویت شد. این بار نیز این اقدام مذموم نه تنها در اراده ملی ما خللی وارد نخواهد کرد بلکه وحدت ملی نظام جمهوری اسلامی ایران تقویت می‌شود.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه اکثر نمایندگان برای اعلام حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با لباس نیروهای این نهاد انقلابی وارد صحن علنی مجلس شدند، گفت: طرح سه فوریتی امروز در مجلس به تصویب می‌رسد که براساس آن ارتش آمریکا جزو لیست تروریست‌ها قرار می‌گیرد و تمام منافع و حرکات آنان در منطقه زیر نظر خواهد بود و به این مصوبه عمل می‌شود طوری که آمریکایی‌ها از این اقدام خود پشیمان شوند.

وی با تصریح اینکه خدمات ارزنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست، اظهار امیدواری کرد رسانه‌ها خدمات ارزنده سپاه به مردم ایران را به دنیا معرفی کنند و افزود: امروز فرماندهان ارشد سپاه از جمله سردار جعفری و سردار سلیمانی که در جهان شناخته شده هستند در کنار سایر نیروهای مخلص در حال امدادرسانی به سیل‌زدگان هستند و مجموعه سپاه همراهی خوبی با نظام و دولت دارد و اگر حضورشان در مناطق زلزله زده کرمانشاه و سیل زده مناطق مختلف کشور نبود ما مسائل و مشکلات زیادی را در این مناطق داشتیم.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان