کد خبر: ۱۲۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۳ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۸
فردا صورت می‌گیرد؛

راهپیمایی مردم فارس در حمایت از سپاه پاسداران

مردم استان همزمان با سراسر کشور، 23 فروردین ماه جاری پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شرکت در راهپیمایی، وحدت و همدلی خود را با سپاه به نمایش می گذارند.
به گزارش شیرازه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: مردم استان همزمان با سراسر کشور، 23 فروردین ماه جاری پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شرکت در راهپیمایی، وحدت و همدلی خود را با سپاه به نمایش می گذارند.

 ضمن محکومیت اقدام غیر قانونی رئیس جمهور آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عنوان شده است: مردم در این راهپیمایی، شکوه وحدت خود را با سپاه مقتدر و سرافراز به نمایش می گذارند.

این نوشتار افزوده است: مردم با حضور وحدت بخش خود، علیه اقدام ننگین رئیس جمهور منفور رژیم آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی، فریاد 'ایران اسلامی یکپارچه سپاهی هستند' را سرخواهند داد تا خاری در چشم دشمنان کوردل این انقلاب باشد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: سپاه، پاسدار و مولود انقلاب است و تروریستی خواندن سپاه توسط دولتی که خود بانی و حامی تروریسم در جهان است، بیشتر شبیه یک شوخی احمقانه و در عین حال بازی با دُم شیر است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در این اطلاعیه از مردم فارس دعوت کرده با شرکت در این راهپیمایی، حضوری لحظه شناس و دشمن شکن داشته باشند و با حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نفرت و انزجار خود را از اقدام سخیف طاغوت اعظم آمریکا و رژیم کودک کُش صهیونیستی به نمایش گذارند.

در این اطلاعیه اعلام شده: این راهپیمایی در شیراز، پس از اقامه نماز جمعه از خروجی در بست شهیدآیت الله دستغیب آغاز می شود و با طی کردن مسیر بولوار شهید آیت الله دستغیب در سه راه نمازی به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان