کد خبر: ۱۲۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۷ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۸
آیت‌الله دستغیب:

سپاه پاسداران مصداق اشداءعلی الکفار است/ اقدام آمریکا علیه سپاه ابلهانه است

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) تاکید کرد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از مصادیق بارز آیه شریفه أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ، است که با کفار شدیدا برخورد کرده و با جبهه حق با عطوفت مواجه می‌شود.
به گزارش شیرازه، آیت‌الله سید علی اصغر دستغیب در دیدار فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله(عج) شیراز، گفت: سپاه پاسداران با حیات این نظام مقدس و تمام کسانی که در ایران، خاورمیانه و تمام نقاط دنیا از هواداران انقلاب اسلامی ایران هستند عجین شده است.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقدام غیرقانونی و ابلهانه آمریکا نسبت به تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: آنها هیچ وقت به عمق عظمت این نهاد انقلابی پی نبردند و پی نخواهند برد.

او گفت: آن روزی که امام راحل(ره) فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود یک لفظ تشریفاتی و تبلیغاتی را به کار نبردند، بلکه معنای واقعی جمله این است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شریان‌های حیاتی نظام جمهوری اسلامی است و در راستای پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی تاسیس شد.

دستغیب اضافه کرد: سپاه پاسداران با حیات این نظام مقدس و تمام کسانی که در ایران، خاورمیانه و تمام نقاط دنیا از هواداران انقلاب اسلامی ایران هستند عجین شده است. اگر آمریکا و هم‌پیمانان او فهم و ادراکی داشتند به این کارهای احمقانه دست نمی زدند و تجربه ما ثابت کرده هر جا که این خبیث‌ها حضور داشته باشند اقدامی کردند که در نهایت علی رغم پیش بینی هایشان به نفع جبهه حق اسلامی تمام شده است و این به معنای تقابل تمام ایمان در برابر تمام کفر است.

مسئول حوزه علمیه رضویه شیراز با اشاره به اقدامات انجام شده توسط سپاه و بسیج در جریان سیل اخیر و مصیبت های ناشی از آن در شیراز و سایر استان‌های کشور، گفت: به واسطه حضور بسیجیان در کمک رسانی به مردم سیل زده صحنه های کم‌نظیری اتفاق افتاده که نشان از وابستگی مردم با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که این وابستگی و همبستگی قلبی و باطنی است.

او اضافه کرد: سپاه پاسداران در تمام مسائل و مشکلات پیش آمده از دفاع از حریم کشور و نوامیس و حفاظت و حراست از جان مردم تا مسائل و مشکلات اقتصادی و پیشبرد اهداف فرهنگی و تقویت بینش اجتماعی و حتی در مسائل ناشی از حوادث طبیعی درکنارمردم حضور دارد، چراکه بسیج چیزی جز حضور مردم نیست و این برای دشمن یکی از بزرگ‌ترین لطمه‌ها به شمار می رود.

دستغیب گفت: مردم علی‌رغم آن حرکت نابخردانه از سوی آمریکا، نسبت به این نهاد مقدس ابراز علاقه و همبستگی و همراهی بیشتری نشان خواهند داد.

وی با بیان اینکه در مورد پایگاه مقاومت آستان مقدس حضرت احمدبن موسی علیهما السلام، کار بزرگی انجام شده است، اقدامات انجام شده در این بخش را هم از سوی مردم و هم از سوی ارکان داخلی حرم مورد رضایت ارزیابی کرد.

دستغیب با تاکید اینکه لازم است آستان مقدس در خط مقدم تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داشته باشد، گفت: یکی از اقشاری که افرادی انقلابی و پیشتاز جامعه هستند و نقش الگو ایفا می‌کنند بسیجیان هستند و باید پایگاه مقاومت این آستان مقدس با همت و تلاش شما، نمونه و الگوی سایر پایگاه‌های مقاومت باشد.

تولیت معظم آستان مقدس بیان کردند: تامین امنیت این بارگاه منور ابعاد مختلفی دارد که بخشی از آن در رابطه با وظایف بسیجیان است و تفکر بسیج با انجام وظایف و تکالیف در حد اعلا می تواند آینده ای روشن پیش روی آستان مقدس قرار دهد.

سرهنگ مجید علیپور فرمانده سپاه ناحیه بقیة الله شیراز نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در ایام نوروز برای کمک رسانی به مناطق سیل زده شیراز و میهمانان نوروزی گرفتار در سیل، گفت: با وجود اینکه درگذشت جمعی از میهمانان و همشهریان در ابتدای امسال واقعه تلخی بود اما در کنار ویرانی ها و آسیب ها، همکاری و مشارکت مردم برای کمک رسانی به آسیب دیدگان و حضور بسیج و سپاه در کنار مردم بی نظیر بود.  

وی خاطرنشان کرد: سپاه ناحیه بقیة الله(عج) شیراز بیش از دو هزار نفر از مسافران نوروزی را در حسینیه ها و پایگاه های مقاومت و سالن‌های ورزشی اسکان داد و خدمات مختلف در زمینه های مختلف درمانی، مشاوره ای و تامین غذای گرم را متقبل شد.

علیپور درباره کمک رسانی به محلات سیل زده شیراز مانند شهرک سعدی، بهار، بیات و سنگ سیاه بیان کرد: بیش از ۱۷۰ گروه جهادی در ایام تعطیلات پای کار آمدند و بیش از ۱۴۰ منزل توسط بسیج علاوه بر پاکسازی و تخلیه سیلاب، تجهیز و لوازم منزل آنها تعمیر و بخشی از نیازمندی ها از محل کمک‌های خیرین تأمین شد.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان