کد خبر: ۱۲۸۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۲ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۸
امام جمعه شیراز:

اعتبارات شهر با عدالت تقسیم شود/ شهرداری اولویت سنجی کند

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: اعتبارات شهرداری باید با عدالت و برای جلوگیری از آسیب ها هزینه شود زیرا مشکل امروز شهر همین بی عدالتی است.
به گزارش شیرازه، امام جمعه شیراز چهارشنبه شب در جمع مردم محله سعدی افزود: مردم شیراز در زمان سیل کاری کردند که زبانزد کشور شد و این فرهنگ مردم شیراز و محله سعدی است.

آیت الله دژکام ادامه داد: همه تلاش کردند و امروز نیروهای مردمی استان فارس قرار گذاشتند در موکب های راه اندازی شده در مناطق سیل زده روزانه ۴۰ هزار پرس غذای گرم توزیع کنند.

امام جمعه شیراز یادآور شد: همواره گفته‌ام که عدالت باید اولویت باشد زیرا همه از آن بهره می‌برند و باید به دنبال توسعه عدالت باشند که اگر انجام شده بود امروز شاهد این اتفاقات نبودیم.

آیت الله دژکام تاکید کرد: مسئولین و روحانیون باید به دنبال توسعه عدالت باشند، با سیل مواجه شدیم حال باید عدالت رعایت می‌شد که این پول و اعتبار در پروژه‌های نیمه کاره هزینه شود و یا در موارد مربوط به سیل.

وی تصریح کرد: اینکه در جایی پول جمع شده و در جایی دیگر پول نیست یعنی وجود بی عدالتی، فاصله خیلی شده در حالی که باید فاصله کمتر شود.

امام جمعه شیراز افزود: مشکل امروز جامعه ما عدالت است، نه دادن چندین بسته به مردم، عدالت در بودجه شهرداری باید وجود داشته باشد.

آیت الله دژکام تاکید کرد: این شهر به گونه‌ای توسعه یافته که خطر سیل بیش از این موارد است بنابر این باید اعتبارات متوجه جلوگیری و پیش گیری از آسیب‌ها باشد.

وی ادامه داد: اگر اعتبارات با عدالت تقسیم شده بود امروز شاهد چنین اتفاقاتی نبودیم، اگر برخی رفتارها را شاهد نبودیم امروز با مشکل مواجه نمی‌شدیم زیرا مشکل کمبود پول نیست بلکه باید به دنبال مواردی دیگر باشیم.

امام جمعه شیراز یادآور شد: همه باید به دنبال عدالت باشند حتی پشت سر روحانی غیر عادل نمی‌شود نماز خواند بنابر این تا فکر توسعه و اجرای عدالت نباشیم مشکلات ادامه خواهد داشت.

آیت الله دژکام در خصوص بازسازی مناطق سیل زده نیز گفت: باید با برنامه برای ساخت و سازها حرکت کرد زیرا این حرکت به زمان احتیاج دارد که وقت مشخص نیز اعلام شده تا طرح و برنامه ریزی انجام شود.

مهر

انتهی پیام/

نظرات بینندگان